Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Oh, oké. Even kijken hoe ik dat moet doen dan.

Ik neem aan dat ik later de schijven wel weer kan verwijderen?

Dus bij een nieuwe W7 installatie word alleen de C schijf leeggehaald?

Laatst bewerkt: 11 jan 2012
  2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    M'n laptop liep net twee drie vast. Ik had de volgende software aan:

Zune (muziek aan het spelen)
    Google Chrome
    Rainmeter (achtergrond, gebruik ik om m'n systeem te monitoren)
    Last.fm (achtergrond)
    Microsft Security Essentials (achtergrond)

Mijn laptop liep vast tijdens het openen van een tweede tabblad. De muziek sloeg in één keer over in een enorm 'trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr'. Leek alsof de boel explodeerder.

De tweede keer liep m'n laptop vast bij opstarten van Chrome...

De derde keer liep de laptop vast terwijl ik er NIET op bezig was. Enige wat ik gedaan had was Zune aanzetten en laten afspelen.

Het vreemde is dat ik soms Age of Empires III speel, met muziek via Zune er bij, en dat gaat allemaal prima.

Wat kan ik hier tegen doen?

3. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Dus als ik kies voor de optie om alles te verwijderen, verwijdert hij alleen de C schijf?

4. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik in het goede topic zit, maar ik vraag het maar even hier:

Weet iemand een goed programma op MP3tjes te downloaden zoals je vroeger Limewire had? Ik weet dat ik ze via YouTube kan downloaden, maar dan herkent iTunes ze niet met album, artiest etc. En LastFM herkent ze ook niet...

5. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zelf gebruik spotify, werkt prima. Af en toe reclame tussen de nummers door maar dat mag niet baten. Voor 10E p/maand ben je ervan af.

Je kan ook het pakket van Free Studio downloaden. Hierbij zit een programma 'Youtube to MP3' en dat werkt ook goed. Daarnaast zijn er nog tal van andere programma's inbegrepen.

Laatst bewerkt: 16 jan 2012
  6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Laptop vandaag weer terug :) Is 2 weken weg geweest. CPU is vervangen :) Hopen dat ie nu idle iets kouder blijft en dat ie tijdens gamen niet naar de 100 graden gaat.

Systeem is wel geformatteerd. Gelukkig hebben ze m'n D-Schijf met rust gelaten bij Asus _O_ Alle films, foto's en muziek heb ik hierdoor kunnen behouden :)

Laatst bewerkt: 19 jan 2012
  7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je kan beter via torrents (of nieuwsgroepen) naar albums zoeken. Dan heb je het altijd te pakken in goede kwaliteit.

8. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Tijdens het installeren van Windows 7 moet je een partitie kiezen waarop je het wilt installeren. Je kan dan de C schijf selecteren en op formatteren klikken. Hij zal dan alleen die schijf leeg maken en de andere schijven blijven gewoon zoals ze waren. Maar je bent dan dus wel alles wat op die C partitie stond kwijt.

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    verkeerde thread.

Om dan toch gebruik te maken van deze post. Net even tribes ascend gespeeld en temp kwam niet boven 72 graden.

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ik heb zeer veel videobestanden op een externe harde schijf staan. Nu zou ik, omdat in het verleden dezelfde schijf is gecrasht (nu weer gerepareerd) een backup willen maken van al die bestanden. Hoe doe ik dit precies? Weet iemand een handige tool waarmee je dat gemakkelijk kan fixen?

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Alles inpakken en naar je mail toe sturen :cool:

Volgens mij heb je zelf het antwoord al gegeven toen je de vraag stelde.. Je hebt ze al een keer op een externe harde schijf gezet, dan weet je wat je te doen staat als je een nieuwe backup wil.

12. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Wut? Ik heb gewoon 1000 videobestanden op een externe schijf staan, die kan ik nergens anders kwijt gezien die schijf nogal groot is..

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ok, zoiets dacht ik al. Thanks. :)

15. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Grooveshark of Pirate.

16. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    M'n laptop doet de laatste tijd echt gay heb ook geen garantie meer. Maar ik had echt last van enorme framedrops, want het opstarten etc duurde jaren en alles verliep gewoon te traag dat het niet normaal meer functioneerde. En ik kan niet in safe mode, of in recovery mode (via recovery cd), gewoon niks doet het. Kan dit liggen aan m'n HDD of aan m'n ram-geheugen? Want dan vervang ik gewoon mn HDD en dan ben ik er klaar mee..

17. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Je kan zowel je HDD als je geheugen zelf testen. Voor je geheugen kan je Memtest86+ gebruiken, en voor je HDD kan je HDTach draaien.

Heb je trouwens al eens een complete HDD format overwogen?

18. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, ik heb al meerdere keren geformatteerd en Windows opnieuw geinstalleerd. Ik draai nu zo'n HDD tester en heb al kunnen zien dat er iets mis is met de HDD, dus word gewoon een nieuwe kopen.

Ik heb een Toshiba a350d-20k maar heb geen idee wat voor HDD ik erin moet zetten, heb je toevallig een aanrader qua merk?

19. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Samsung, weet niet hoe groot je hem wil hebben, maar 500GB is zeker genoeg voor een laptop.

20. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hi,

Ik zou graag mijn huidige draadloze router willen uitbreiden met een andere, oudere router.

Router in gebruik: Fritz!Box 7340
    Router voor uitbreiden: Speedtouch 716 v5 WL

Het is daarnaast de bedoeling dat de Blue-Ray speler wordt aangesloten op de Speedtouch router, zodat deze internet toegang heeft.

Zou iemand mij kunnen uitleggen wat ik moet doen? Mijn kennis van Routers is beperkt.

Laatst bewerkt: 29 jan 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina