[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kun je die dan daar laten staan en gewoon verder spelen?
     
  2. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik had gisteren toch een stelletje FUCKTARDS in mn team. Bij Caspian Border(?) hadden we als attackers de eerste 2 gepakt, ik zat al in een heli. Mn hele heli zit vol dus ik vlieg als een speer naar de volgende mcomstations, blijven die lui gewoon zitten. Serieus? WERK MEE.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahaha kom ze ook steeds vaker tegen ja :p, of team jets die tegen je aanvliegen :F:
     
  4. Dorksided

    Dorksided joebob

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0

    Oh ja dat ken ik, leuk is dat.
    Ik probeer dan nog vlak boven de m-com te gaan hangen en op die manier wat te hinten maar dat werkt ook niet.

    Van de mensen achter zo'n minigun zou ik ik het nog een beetje snappen maar het ding zat vol, zijn er dan zoveel mensen die een beetje ploppen met hun geweer vanuit een helikopter en dat leuk vinden? Weird..
     
  5. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    :)

    Als je op B drukt dan zakt hij gewoon tot zijn uiterste (dus als hij boven de straat hangt dan zakt hij gewoon naar straat niveau). Maar als je hem dus bovenin die gebouwen plant blijft hij daar ook gewoon zitten :)

    Uiteraard wel uit het zicht houden zodat hij niet word vernietigd. Weet niet zeker of hij blijft staan als je dood gaat, volgens mij niet.
     
  6. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Spot die MAV dan gewoon automatisch dan? Ik dacht namelijk dat je dat zelf moest doen door erin te gaan en op (back) te drukken. Die SOFLAM zou ook op één of andere manier automatisch moeten locken, maar daar merk ik ook weinig van.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2012
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dacht hetzelfde. :9
     
  8. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    die game loopt me de laatste tijd wel vaker vast dan anders... vaag.. heb een gloed nieuwe xbox en heb die klachten ook echt alleen met deze game!
     
  9. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Heb je de game geinstalleerd op je HD?
     
  10. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dit is dus het rare. Ja en nee. Als ik hem zo neer zet zoals ik al zei ; Dan krijg ik dus continu spot bonus en motion sensor bonus. Maar hij spot dan alleen op de map (hardcore of niet) en geen 3D. 3D spotting zou je dus wel zelf moeten doen met de MAV ; Maar je krijgt hoe dan ook een spot bonus.

    SOFLAM mikt automatisch ; Maar alleen op het middenpunt. Dus je hebt er praktisch geen drol aan.
     
  11. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Yup..
     
  12. DaringGIJoe

    DaringGIJoe Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien echt een domme vraag, maar hoe zet je burst fire of singelshot aan, of gaat dat vanzelf?
     
  13. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    (down) niet alle guns hebben alle 3 de opties
     
  14. DaringGIJoe

    DaringGIJoe Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ah! thanks, dat niet alle wapens deze optie hebben is wel bekend, maar wist niet hoe ik het aan moest zetten.
     
  15. DaringGIJoe

    DaringGIJoe Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    worden alle vrijgespeelde opties, scopes, barrels etc. vanzelf troegevoegd (op het wapen gezet) (zoals ik het nu zie wel), maar kan ik dat ook ergens wijzigen?
    Sorry voor alle (domme) vragen.
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja als je dood bent gegaan of tijdens het starten van een nieuwe ronde kan je je wapen/class aanpassen door op X te drukken en dan op de class te drukken. Dan kan je op het wapen klikken en kan je hem custumizen zoals je wilt.

    Ook kan het in het begin menu bij My Soldier volgens mij.
     
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Alstu.8)

    http://ea.custhelp.com/ci/fattach/get/785663/
     
  18. DaringGIJoe

    DaringGIJoe Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    danku, maar daar kan ik het nog niet vinden(in de handleiding).

    @ haya, ik moet dat aanpassen in my soldier, maar dan kan ik dat toch alleen voor dat ik online ga aanpassen?
    Bij het ingaan van de ronde of als ik opnieuw ga spawnen kan ik wel het wapen kiezen maar heb nog niet gevonden hoe ik hem custumize.

    Maar ik ga het proberen misschien moet ik wat beter kijken. Thanks!
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op X duwt, voordat je spawnt, kom je bij een menu waarin dat kan.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ligt het aan mij of word het niveau online steeds lager? Laatste paar weken geen team meer tegen gekomen wat ook maar een beetje samenwerkt.

    Vanavond nog een potje waar het HELE vijandelijke team ergens op een kraan of een dak zat. Dus alle vlaggen gepakt en even zitten internetten tot t potje voorbij was. WTF

    Of het ligt aan de matchmaking want die is ook niet al te best. Als ik met wat maten speel en ik qua rang als Colonel 7 verreweg de laagste ben van onze squad worden we gerust in een room gezet waar in het andere team alleen maar mensen van lvl 20 of lager zitten

    Is er uberhaupt zoiets als een trueskill systeem in Battlefield of word je gewoon in de eerste vrije room gegooid?
     

Deel Deze Pagina