Als je niet teveel geks koopt en gewoon goed quest, heb je rond lvl 25 rond de 60/65k. Althans, dat had ik. Heb verder alleen maar alle skills gekocht, hier en daar upgrade voor m'n starship(is dit eigenlijk wel echt nodig?)
Upgrades voor je schip zal je zeker wel nodig hebben voor latere missies, anders is het echt onmogelijk om de missies af te maken , en de space combat missies geven je in ieder geval een dikke boost met EXP en wat creds & commendations voor andere upgrades etc.
Daar had ik al lang overheen kunnen zitten. Ik heb alleen het AH ontdekt en dat is soms best duur. Let er alleen wel op dat ik niet te dure dingen koop, want ik zie dingen staan voor 8-9.000 credits die nog geen 5.000 waard zijn. Het eerste doel was toch om die mounts te halen, een verslaving van me sinds het prille begin van mijn tijd in World of Warcraft.
Nu kom ik niet verder dan het laadscherm als ik op Flix zijn char in probeer te loggen. Ze willen me niet.
Donders, koop ik zo'n game code + 60 dagen extra doet die fucking game code het niet. Are you kidding me?
@ Seh.... lol gast hoeveel ongeluk kun je hebben met het installen en spelen voor een game Updatje: Ben nu 39 en 3 kwart, op Hoth kun je echt lekker levelen, vandaag haal ik sowieso de 40. Weet alleen niet of ik wel de snellere mount ga halen, gister ging ik ff met een maat een heroicje doen en hij had dat ding al wel, en is echt maar een kleine fractie sneller nauwelijk 230K waart. Heb nu in totaal 290k ongeveer dus betalen kan ik het in iedergeval wel... Vind het altijd klote als de class quests op een planeet is afgelopen... nu moet ik eerst door levelen tot 41 voordat ik daar weer mee verder kan Owja, skills... jezus wat een prijzen, 22K voor 1 skill???? echt overprized imo vooral als ik 3 aanvalle meot kopen maarja. Zodra ik weer naar men ship ga zal ik ook wel weer space missies hebben dus ga mijn ship dan ff gelijk upgrade. @ Flix, zonder upgrades haal je de space missies niet =).
Welk leven waren jullie toen jullie van Tatooine weg gingen? En heeft iemand interesse om later wat Tat heroics te doen?