[XOne] Street Fighter IV [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
  2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    De knoppen zijn wel van Mad Catz

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Is er iets mis met die knoppen dan?

Ik heb die fightpads van Ryu en Chun-Li, maar heb ze nog in seal zitten omdat ik die game niet zo vaak speel, dus vond het zonde om ze al uit te pakken.

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Nee juist positief. Wil aangeven dat het wel andere maker is, maar de knoppen zijn van Mad Catz net als bij de duurdere SF4 pads.

En zou er wel 1 uitpakken als ik jou was. Ze spelen fijn bij 3d fighters en mortal kombat, maar ook bij Xbla titels waar je geen 2 analog sticks nodig hebt.

5. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  6. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Die combo's damn..Kom ik aan met m'n 0 skills haha. Wel vet om naar te kijken hoor hoe hun het doen.

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ronde 1 was al verwijderd na 1 dag van Youtube, had niets kunnen zien van ronde 2 hierdoor, thanks voor de link!

8. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tof he? \o/

Eigenlijk zijn die combo's trouwens het minst indrukwekkende, die kan ik ook allemaal met gemak met wat oefening (serieus). Het meest indrukwekkende is de technische vaardigheid van de spelers (footsies, hitconfirming, safe-jumps, option selects etc) en de mindgames die van absurd hoog niveau zijn. Dat onderscheid een pro-speler van een middelmatige speler. Dat is dus iets wat bij mij er (nog) niet is, en bij vele andere spelers.

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Bij mij duurt het een eeuwigheid die filmpjes te laden.

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Heb hetzelfde probleem, dacht dat ik wat langer moest wachten maar dit is niet normaal, met firefox ging het wat sneller maar filmpjes kwamen uiteindelijk niet van gang oh well.

SFxT team: Cody en Cammy...alleen als hij erin zit:'-(

11. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha, ik had hetzelfde idee eigenlijk. Misschien Cammy en Raven, aangezien ik Raven echt heel vet vind. Of misschien is het toch verstandiger om Cammy - rushdown te koppelen aan een zoner, bijvoorbeeld Sagat oid.

Ga de eerste week gewoon zwaar met elke character in training moet oefenen, kijken welke het meest bevalt en vervolgens twee mains uitkiezen waar ik een half jaar aan vast moet zitten. Want damn, in die game wil ik gewoon niet normaal goed worden.

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Kan echt niet kiezen. Teveel leule poppetjes. Rolento of Poison spreekt me wel aan samen met Raven of Asuka

13. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lekker Fei Long spelen in de vorm van Rolento inderdaad. Zijn pokes zijn echt ziek, kan heel irritant zijn om mee om te gaan volgens mij. Poison lijkt ook een hele goede keus te worden aangezien zij als velen als top-tier wordt bestempeld (gezien de activiteit op de fora's van SRK en de reacties).

Tis ook wel vet om met zo'n hele grote grappler als Hugo te spelen. Achja, alles is vet!

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Wist niet dat Poison en Rolento high tier waren. Is meer nostalgie van de Final Fight tijd.

15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Fuck tiers, kies characters die je tof vind, het is de speler die het spel maakt!!:+

Anyway paar filmpjes:
    [yt]dowiOXhm-b0[/yt]
    [yt]eKkrVDdcpJc&[/yt]

16. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Stream van WGC 2011 Cannes:

http://fr.twitch.tv/armshouse

Alioune heeft net Ryan Hart exposed. Luffy heeft Fuudo officieel als 'FRAUD' bestempeld.

17. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schakel in en krijg gelijk Tokido, nice

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Was helemaal vergeten dat dit aan de gang was, ga de archives wel checken.
    Louffy speelde toch Rose?

19. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja hij speelt Rose inderdaad. Alioune speelde zo goed tegen Mago in de halve finales, maar hij kon een combo helaas niet voltooien en toen maakte Mago een ongelofelijke come-back. Waren vette matches. Alioune heeft bewezen niet alleen een online warrior te zijn.

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Maart 2-4 begint Final Round XV, één van de grootste toernooien van het jaar. Aangezien ik niet elke draadje met de betreffende games ga updaten post ik het hier.

Op Neogaf staat er een openingspost met links naar de streams.

Games die zullen worden gespeeld:
    Streams:
    Schema:
    Tijdens zijn EST (GMT -5)

Trailer:
    [yt]RzfzNHzIM3s&[/yt]

Eén van de meest memorabele momenten van Final Round vorig jaar was Combofiend tegen Marn in Marvel vs Capcom 3
    [yt]cF42m6YVzQU[/yt]

Laatst bewerkt: 1 mrt 2012

Deel Deze Pagina