Weer begonnen aan Little Big Adventure 1 en 2. Heerlijke games, al vele malen utgespeeld, maar ze blijven fantastisch.
Warcraft III en nu ergens in The Frozen Throne. Ik heb het alleen niet meer geinstalleerd nadat mijn PC terug kwam van een update. Wat ik nog wel eens weer wil spelen, beter een up to date remake maken, is Wing Over I. Google maar eens naar die game. Legendarisch gewoon en samen met mijn broertje echt bizar veel uren voor die tijd ingestoken.
Vroeger trouwens ontzettend veel War Birds gespeeld, alleen de versie die ik toen speelde kan ik nergens meer vinden, en de CD die ik had kan ik ook nergens meer vinden
Donkey Kong Country, Magical Quest starring Mickey Mouse, Parodius, BattleToads, F-Zero, The Lion King, Lufia, Starwing, Super Metroid, Mario Kart, 2128 Super Baseball. Een greep uit de spellen die ik leuk vind op de SNES.
Vond als de politie achter je aanzat altijd tof! Die agente eruit rennen, en dan snel je gangmembers bevrijde en dan met hem samen de bene nemen
Voor mij is het gewoon zo. Het was de eerste Mario die ik speelde, SM64 speelde ik pas 2 / 3 jaar later op de DS want ik mocht nooit een Nintendo 64 Eerdere Mario's dus ook nooit gespeeld (behalve mss een port hier een daar) en Galaxy was zeker goed maar kwam niet in de buurt bij Sunshine.
Welk oud spel ik nog graag WIL spelen... dat is Panzer Dragoon Saga. Ooit de demo, die 1 van de vier discs lang was gespeeld. Super leuk Saturnspel. Maarja, kom er maar eens aan zonder de hoofdprijs te betalen!
ik speel de laaste tijd wel weer eens Heroes of might and magic 3, the war of the worlds (rts game), warcraft 2. Nu ik dungeon keeper weer zie krijg ik weer zin om die te spelen idd zeer verslavend, kga hem nu meteen even pakken denk haha
Moet hem nog steeds uitspelen Ben gestopt in de winterperiode daar, waarom snap ik niet, ik heb me er wel goed mee vermaakt, hopelijk komt er nog een deeltje 2