Ik ga denk ik een Sith Assassin worden. Aangezien iedereen zo'n beetje al de andere kant van de Sith Inquisitor is. Nooo ik scoor goede punten ipv evil punten. Kan je dat nog resetten oid?
Nee, maar je weet dat je kan zien of een keuze goed of slecht is? Bij sommige keuzes zie je in het midden van de gesprekscirckel een blauwe ster. De blauwe ster is een light side keuze. Een rode driehoek is een dark side keuze.
Heb mijn character (sage) nu op level 35 maar begin die class behoorlijk saai te vinden, damage is oke maar armor ziet er niet uit, je companions zijn niet boeiend en ik zit steeds met dezelfde (die lizzard) en in elke flashpoint die ik doe zitten vaak al 2 andere sages of shadows.
Ik kreeg net mijn Spoiler Light Saber maar hij zit niet in mijn inventory. Ah was blijkbaar beetje buggy, kreeg de popup van de items pas toen ik een volgende quest voltooide.
Level 31 Sith Sorcerer, vind het niet echt leuk meer dus ik denk dat ik voor een Sith Warrior ga. Ik weet niet waarom eigenlijk, misschien omdat er al heel veel van zijn
Hoe kan dat nou weer dan? wanneer je een flashpoint groep maakt zorg je volgens mij toch altijd dat er 1 tank, 1dps, 1 Healer en 1 rangeddps bij zit?!
Nice inderdaad. Ik hoop ook dat we in de toekomst meer classes en races kunnen verwachten. Heb op moment maar drie char en gezien het geringe aanbod van bovenstaande vind ik dat wel genoeg. Ik verwacht binnen nu en 12 maanden ongeveer wel een aankondiging voor een eerste expansion.
Jedi Shadow en Sage delen dezelfde gear, dus dan heb je bijv. een Shadow tank, Shadow DPS een Sage dps en een Sage healer, zit je al met 3 verschillende rollen(tank/heal/dps) die alle 3 dezelfde gear gebruiken.
Even een vraagje over de Trooper class bonus Stay Frosty: Spoiler Hele tijd geleden die bijbehorende class quest al gedaan. Zit nu zelfs al op Tatooine, maar die bonus quest blijft staan in mijn inventory. Ik kan ook niet meer op Tavus zijn schip komen, althans niet verder dan de ingang en het story gedeelte. Gaat dit nog weg of is dit weer een bug?