1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Het feit dat je elke keer niet nog een potje durft zegt genoeg.
     
  2. afcamarvin

    afcamarvin Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je het leuk vinden om steeds met 5-1 op je broek te krijgen, is voor ons allebei niet leuk hoor.
     
  3. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin me echt te ergeren aan die k*t handicap op FUT je betaald toch voor je spelers waarom moeten ze dan zo geneukt worden?

    Ook chemistry blijft een vaag verhaal mijn verdedigers denken dat ze spitsen zijn, en als ik tegenstanders heb met 70 of minder chemistry dan blijven de verdedigers netjes verdedigen. ( ik heb ultra defending en workrate veranderen allemaal geprobeerd )
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2012
  4. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Full team of the year SOON: dus komt gewoon nog een x haha slim van ea haha dik cashen!

    @siemenn: Hee siemenn ken je nog wat regelen? van die 1ne die het niet deed?
     
  5. afcamarvin

    afcamarvin Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriend er bestaat geen handicap, dat maak je jezelf wijs. Speelde toenet tegen een silver team en toen kreeg hij er niks in dus is gewoon pech hebben.
    Blijven oefenen en dan kom je er wel ;)
     
  6. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Rot toch op met EA man, wat een klootzakken, gaan ze nu nog effe hele TOTY releasen, als ik dit wist had ik wel gewacht met packs kopen met me 200k coins die ik er voor overhad, gelukkig had ik niet heel veel verlies gemaakt maar wat een klootzakken zijn het toch ook he, ik had gewoon net een frans team gemaakt en opeens krijg ik dit te lezen, hopelijk gaan me spelers niet veel dalen.
     
  7. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2

    Er bestaat wel een handicap... Je spelers reageren anders als ze bijvoorbeeld uit spelen ipv thuis.
     
  8. mitta1992

    mitta1992 Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    ahh joh de enige handicap is dat als je tegen een slechter team gaat spelen dat je denk dat het allemaal makkelijker gaat dan normaal wat dus niet zo is het gaat gewoon tegen elke tegenstander zo
     
  9. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Uhm nee... Kijk maar is op de EA forums. Als je team tegen een slechter team speelt dan zal die dingen vaker mee krijgen, zoals klutsballen en vrije trappen. Ook als je achter komt speelt het anders.
     
  10. mitta1992

    mitta1992 Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er nog weinig van gemerkt, maar misschien komt het omdat ik ze niet snel tegen kom omdat ze de rating 88 - 86 -82 niet zo leuk vinden :p
     
  11. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kan in ieder geval wel bevestigen dat Schurrle een perfecte spits voor naast de gewone Podolski is, laat staan naast de SIF;)
     
  12. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk het super erg. Had eerst een 86 team met augero, torres e.d. Ik won wel vaak maar het ging erg moeilijk. Heb nu een bundesliga teampje van 15k gemiddeld 81 en win echt alles met gemakt. Moest net tegen een 91 gemiddeld team, ging heel easy.

    Probeer het maar is, jullie zijn allemaal gefixeert op de duurste spelers, maar een goedkoop team speel vele malen fijner ;)
     
  13. mitta1992

    mitta1992 Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet het, ik win ook wel veel, maar nipt maar dat is gewoon zelfde rating tegenstanders en als ik met een lager Serie A team ga gewoon veel groenen lijntjes en 100 chem enzo verlies ik ...
     
  14. Glengarry

    Glengarry Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is weldegelijk handicap aanwezig. Niet elke game, het is echt zeer random allemaal, maar het is er :). Ik heb een 90 rated team gehad op een bepaald moment, en ik verloor vaak tegen teams met een 80 overall squad.

    En om mijn argument wat kracht bij te zetten, ik ben eens 6-0 de boot ingegaan tegen iemand met een 84 rated squad, 6-2 was de score. Na die match kwam ik hem een uurtje later nog eens tegen, en toen heb ik hem 5-1 verslagen met een simpel BPL squadje van 82 overall. Hoe leg je zoiets uit dan?
     
  15. mitta1992

    mitta1992 Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    het valt niet uitteleggen maar het kan misschien aan je zelf liggen ? maar ik vind het meer bijgeloof en je moet gewoon niemand onderschatten vind ik en iedereen sirieus nemen ook al hebben ze low rating
     
  16. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Doordat je denkt dat ze een voordeel hebben dankzij de handicap onderschat je ze toch juist niet? :+
     
  17. Glengarry

    Glengarry Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook geen slechte speler ofzo he, ik zit in divisie 1 (niet dat dat veel wilt zeggen, behalve dat ik wel een potje kan knallen). En daar zit ook max een halve ster verschil in, want als je met PSV tegen Barcelona gaat spelen, dan mag je nog zo goed zijn als je wilt, als die gast aan de andere kant ook maar een beetje fifa kan dan verlies je, in FUT is het gewoon het tegenovergestelde.

    Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik echt niet op mijn gemak kon spelen met zo een fantastisch team, want als je verliest dan begin je je echt af te vragen of je wel goed genoeg bent. En in principe zou je ook nooit mogen verliezen met zo een team, behalve tegen squads die zelf ook rating 90 hebben.
     
  18. mitta1992

    mitta1992 Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    nouja dan zal het wel aan mij liggen, maar ik heb er weinig last van
     
  19. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik merk vaak zat en ik heb een rating van 90-85-84.. Heb wel een record van 199-0-35, maar merk gewoon vaak dat vaak hij alle luck meeheeft, bijvoorbeeld als je bal afpakt blijft hij in zijn voeten terugkomen.
     
  20. Glengarry

    Glengarry Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel jij dan ook met zo een dik team?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina