[XOne] Dragon Age II [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 okt 2011.

1. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Errrrr, geen idee 8) Ik zat ook echt zo te kijken naar mn stats :F: waarom heb ik toch niet al die coole shit lopen kopen, haha.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ah, crap. Ben nu bezig met Legacy, kom ik erachter dat ik na Mark of the Assassin (en daarvoor ook al) vergeten ben mijn nutteloze gear te verkopen. :+ Maar om het allemaal te destroyen is ook weer zoiets. :p

En hoeveel RPG's ik ook speel, ik zal altijd slecht blijven in het afwegen welke armor/weapons het beste is om bij me te dragen.8)

Neem nu dit;;;
    Deze armor draag ik nu:

Maar in de DLC heb ik tot nu toe voor alles behalve de Warplate dingen gevonden die een hogere armor rating hebben (11 meer op zijn minst). Maar ik ben dan zo slecht om te kiezen of ik voor armor ga of voor health en attack bonusjes.

Zie bv

Wapens hetzelfde. Argh! :+

Ik weiger ook te scheiden van mijn ringen, ook al hebben ze een 0 sterren rating. Ik wil die +1 to alles niet kwijt. :p
    [​IMG] [​IMG]

Waarom speel ik eigenlijk RPG's als ik geen keuzes kan maken? :x

Ah well. Jullie hoeven nu trouwens niet de keuzes voor mij te gaan maken hoor, maar het is denk ik inmiddels wel bekend wat er gebeurt als ik de capture card aansluit. ;) Uitgebreide geïllustreerde uitleg bij alles. :cool:

edit: Laat ik dan nog maar even een vraagje stellen: Kan ik tijdens de DLC nog ergens mijn armor etc enchanten? Of kan dat pas weer als ik thuis ben? =(

Laatst bewerkt: 11 jan 2012
  3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Uitgespeeld. Was korter dan ik dacht =( Zoals al eerder werd gezegd; Legacy en Mark of the Assassin... dát is hoe de volledige game had moeten zijn. Komt er nog meer DLC?
    Geen idee of de game de tijd dat het op pauze staat meetelt, maar dat is hoe dan ook best lang voor wat ik vaak heb betiteld als een kut game. :+

Deze keer zal ik het filmpje niet posten. :p

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Voegt die DLC veel toe? Misschien nog een uitproberen.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mja, ja. Het voegt speelplezier toe. :+ Het is beter dan de full game. Wat wil je dat het verder toevoegt? :cool:
    Wel wat kort dus.

Oh, ja er is ook nieuwe armor etc te vinden, als dat is wat je zoekt.

6. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    74 uur :eek:
    Ik heb hem drie keer uitgespeeld en mijn maximum was iets van 37 uur (eerste keer, zonder DLC) en de derde keer met de twee DLC iets van 40 uur ofzo :+

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien dat ie de tijd op pauze meetelt? :+ Of ik ben gewoon een trage speler, kan ook.

8. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, ja zou kunnen.
    Ik heb wel vaak het probleem bij het einde van games dat ik ga rushen... Ik wil dan zoooo graag weten hoe het afloopt :{

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Verdorie, waarom kun je DAII niet offline spelen. :+ Wilde even snel naar Act 2, dus ik was van plan gebruik te maken van de infinite money glitch (50 gold nodig voor de Deep Roads). Die glitch is uiteraard inmiddels gepatched, dus even mijn cache verwijderen zou je zeggen.
    Nou, nee dus. De game weet zelfs offline dat ie niet gepatched is. :mad: Kan mijn savegame niet loaden.

Iemand dus nog andere tips om aan easy money te komen? :p Of om offline te kunnen spelen.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Jeuj. :+ En hehe. Wat een gedoe om een romance te completen. Volgens mij was dat in Origins gemakkelijker.

Misschien dat ik nu ook maar gelijk doorzet voor die verzamel achievements. Met alleen de main quest raas je er op Casual flink snel doorheen. En kan ik eindelijk eens mijn mage uitproberen. Heb nu wel lang genoeg als Warrior gespeeld :p

Maar nu ik dus ook weer even de main game aan het spelen was merk ik des te meer het kwaliteitsverschil met de DLC. Poeh.
    Maar van de andere kant bewijst het dus wel dat ze het kunnen. ;) Begin weer wat hoop voor DA3 te krijgen.

11. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij is BioWare flink geschrokken van de reacties op DA II en hopelijk nemen ze lang genoeg de tijd om DA3 goed te doen... Maar het was opzich wel te verwachten na het enorme succes van Origins, dat ze dan snel iets nieuws proberen te maken.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Tsja, ik weet het niet. Op zich valt het te verwachten, maar ik verwachtte het niet van Bioware. Voor mij stonden ze voor kwaliteitsgames, dus ik dacht dat ze zich voor de sequel wat meer moeite zouden doen.

13. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, daar heb je misschien een punt alleen DAO was voor mij de eerste BioWare game, maar als je weer kijkt naar het succes van Mass Effect is mijn redenering inderdaad onlogisch :+ We zien het wel bij DA3 :)

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Misschien dat ik ook wel weer een char ga aanmaken. Het word zeker weten weer een warrior, die vond ik eerlijk gezegd het vetste van allemaal. Rogue was ook erg tof, Mage vond ik tegenvallen en heb ik weg gedaan.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zal wel de enige zijn, en ik weet ook niet goed waarom ik dit vind, maar; ik heb eigenlijk meer plezier met Dragon Age in goeden doen (Origins + de DLC van II) dan ik tot nu toe heb gehad met Skyrim. :eek: Niet dat Skyrim slecht is, maar het geeft denk ik meer aan wat voor niveau DA kan halen als het een beetje zijn best doet. :+

Zonde dat ik niet ook gewoon de DLC van Origins had gekocht, daar had ik het gelaten bij de main game. Zelfde heb ik nu bij Mass Effect 2. Bioware is goed in DLC.

Vandaag iig verder met de quest om deze op 100% te krijgen. :9

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Zoek de Ultimate Edition van Origins dan op, paar maanden geleden ook gedaan. Kon gewoon verder met mijn save games, DLC was niet allemaal boeiend maar met Awakening toch een tijdje bezig geweest. En sowieso is Origins nog steeds toffer dan DA2, merkte ik op tijdens het spelen. Alleen is een mage in DA2 een stuk fijner om mee te spelen.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb me al zo vaak voorgenomen oudere games opnieuw te kopen, maar het komt er nooit van. Dus deze keer ga ik het mezelf niet eens meer wijs maken dat ik het ga doen. :+

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je kunt altijd nog op zoek gaan naar een Ultimate Edition zoals ik destijds? Vette versie hoor, met alle DLC. ;)

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Is er eigenlijk een manier om te zien welke resources ik al heb gevonden in Act 1? Ik weet dat je zodra je je 'Hawke Estate' hebt je kunt zien hoeveel je van alles hebt zodra je bv runes gaat bestellen, maar kun je dat ook ergens doen voordat je je huis hebt?

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, dat heb ik ook al tig keren proberen te zoeken. De eerste keer waarop je wat van dat soort info zou kunnen vinden is in Gamlen's huis en inderdaad later pas echt in wat jij noemt.

Ben zelf trouwens nog maar koud begonnen aan een nieuwe Warrior. Ik ram het tct nog wel een keer door tot ik de Estate heb.

Deel Deze Pagina