Het Game Mania topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 11 okt 2009.

1. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    als ik bvb fifa 11 inruil en smackdown vs raw 2010 ... en ik wil daar nba 2k12 voor terug .. hoeveel zou ik dan moeten bij betalen??

2. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Via hun website kun je berekenen wat je voor games krijgt en wat je voor used games betaalt.

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Waar staat dat dan?

4. Leoni

Leuk Bevonden:
    23
    De nieuwprijzen staan er op, daar krijg je maximaal 33% van, afhankelijk van het aantal op voorraad maar daar kun je altijd even voor bellen. Dit staat ook al eerder ergens in dit topic.

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik San Andreas gekocht precies een week terug, kwam ik er gisteravond achter dat het een NTSC versie was :F:
    Dit is toch wel een groot nadeel van het aannemen was zo'n beetje alles |:-

Vandaag laat ik even familie bellen of het mogelijk is om donderdag nog te kunnen ruilen tegen een PAL versie.

6. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Die mag je gewoon ruilen binnen een week.

7. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    dus als ik het goed heb:::: fifa 11 voor de ps3 is nieuw prijs 29.98 euro. haal daar 33% vanaf dan hou je ongeveer 10 euro over.. deze 10 euro krijg ik dan ?? en dan nba 2k11 is ook nieuw 30 euro.. krijg ik hier dan ook 10 euro voor ?

dus stel ik zou morgen nba 2k12 kopen betaal ik in plaats van 60 euro maar 40 euro als ik fifa 11 en 2k11 inlever.

8. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik maar de dichtstbijzijnde Gamemania is 13/14 kilometer verder en ik heb niet echt de tijd om vandaag nog te gaan.

Maar het is al geregeld, ik mag donderdag nog ruilen :thumbs:

9. Leoni

Leuk Bevonden:
    23
    Dat ligt er dus aan hoeveel Fifa 11 en NBA 2K12 ze al tweedehands hebben, hoe meer zij op voorraad hebben, hoe minder je er voor krijgt. Ik moet zeggen dat ik hier in de buurt die spellen veel zie liggen, dus als je de exacte prijzen wilt weten kun je het beste even bellen, of gewoon langs gaan en ter plekke beslissen.

10. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    fifa 11 had ik niet liggen .. heb nu nba 2k11 ingeruild en wwe 2011 ... waarde 15 euro ...

nba 2k12 voor 45 euro gekocht

11. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Sowieso wil je sportspellen (behalve een NBA of een Madden) niet inleveren. Bij het filiaal in Utrecht liggen momenteel 130 FIFA 11's. Hier krijg je welgeteld 0,10 voor. Dit omdat ze doen aan risicoaankopen. Probeer jij nog maar eens die 130 FIFA's weg te krijgen voordat FIFA 13 er is.

12. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Of omdat ze er gewoonweg teveel voor vragen. Ze geven er 10 cent voor en verkopen ze voor 10 euro. Als ze 2 euro p/s zouden vragen zouden ze eerder weg zijn.

13. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hier in Emmen ook .. 10 cent voor FIFA 10 :p

14. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Misschien is dat zo, maar ook voor deze prijs gaan ze nog wel weg. Zijn nog genoeg mensen die het toch nog kopen. Punt is alleen dat er meer ingekocht worden toch dan verkocht.

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ga eerders ook maar eens langs de Game Mania. Wil American Wasteland hebben, die ze daar 2de hands voor een 10tje hebben. Verder amper te vinden of duurder (ook 2de hands). Heb daarnaast nog een hoop oude games die ik niet meer speel. Wordt tijd om weer wat ruimte te maken. Neem er een hoop mee en als ik er wat leuks voor terug krijg ruil ik hem in. Als het bedrag echt te laag wordt voor een game hou ik hem gewoon, maar dat merk ik daar wel.

16. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Er opent ook een Game Mania aankomende zaterdag in Deventer.
    Waar voorheen de Castle Games zat, toch zonde dat die weg is..

Afijn. Ze zullen we wat openingsacties hebben.

17. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kunnen ze dat niet op vrijdag doen, 's weekends ben ik nooit in Deventer. :mad:

18. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens de nieuwe folder kun je 2 games inruilen voor een redelijk nieuwe game. O.a. Darkness II, Syndicate, Gears 3.

Wat mij opviel aan de voorwaarden is dat ik meen dat ze altijd vragen dat elke game minimaal 10,- waard moet zijn. Nu is dat niet zo: de gezamenlijke waarde moet 20 euro zijn. Nu heb ik toevallig GTA Episodes from Liberty City nog liggen die bij hun een used waarde van 19,98 heeft (zwaaroverprijsd, maar goed). Betekent dat dat ik bijv. nog een Sega Superstar Tennis of Conan erbij kan doen en dat dat genoeg is? M.a.w. hanteren ze bij die 'waarde' hun eigen used game-prijzen?

19. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    De games die je inruilt moeten voor 20 euro gezamenlijk in de winkel staan. Dus oftewel, als je een game inruilt die voor 10 euro in de winkel ligt, moet je nog een game inruilen van minstens 10 euro. Het gaat hier dus om de winkelprijs en niet om de inkoopprijs.

Dus inderdaad, GTA Episodes kan je gezamenlijk met Conan doen. Ik weet niet of ze Sega Superstar Tennis aannemen, aangezien veel van die titels bundle copies zijn. Daardoor nemen ze die game uberhaupt niet in. Maar dit verschilt per Game Mania. Dus je kan dan beter nog een 3e titel meenemen voor het geval dat. ;)

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, er zitten leuke games tussen. Ik ga ook zeker gebruik maken van deze actie.

Deel Deze Pagina