Android

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ferron, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ik merk dat mijn Desire wat kuren begint te krijgen, ik weet niet of het aan de root/rom ligt maar de 'terug' knop werkt niet goed meer, soms moet je 3x er op klikken voordat ie het daadwerkelijk doet en soms gaat hij 2x achteruit, best irritant :+

Ik twijfel of ik hem nu ga opsturen, heb nog garantie, maar dan moet ik hem wel weer 'unrooten' enzo.

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb ik ook niet gedaan. (unrooten)
    Moet hem vandaag of morgen terugkrijgen volgens mij.. is sinds vrijdag onderweg.
    Wel lekker handig dat ze er geen Track&Trace code bij geven, want weet nu niet door wie of welke dag/hoelaat het bezorgd wordt, zal wel geen TNT zijn.

Laatst bewerkt: 16 jan 2012
  3. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Mijn Desire doet hetzelfde, maar dan met alle vier de knopjes (dat optische ding in t midden gebruik ik nooit), ik moet soms echt een paar keer hard drukken voordat dat ding reageert, en de mijne is nog nooit geroot.

4. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ah, oke. Mooi dat het niet komt omdat ik hem geroot heb, misschien zal ik hem dan toch maar eens opsturen, kan geen kwaad lijkt me :)

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Hmph,

Waar ik mijn tel heb besteld zegt dat ze nog geen reactie hebben ontvangen van T-Mobile of het contract is goedgekeurd. Vorige week donderdag heeft T-Mobile het contract ondertekend ontvangen. Kan nog wel een paar dagen duren?

Duurt het echt zo lang? Kan ik dan nog annuleren? Want dan loop ik wel The Phone House in ofzo....

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Vraagje,

Ik heb nu internet van 1200 MB. Ik download geen muziek of wat dan ook. Ik surf wat en check mijn mail en gebruik whats app. Ook heb ik locatiebepaling aangezet, kost dat veel mb of valt dat wel mee?

Mijn internet van mijn oude abo was nog zonder limiet, dus ik kon alles doen wat ik wilde.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    1200 mb? Bedoel je niet 120 MB?

1200MB ga je sowieso nooit halen.

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nee,

geen 120mb haha. Daar kan je toch helemaal niets mee. Ik heb 1200 MB. Via Vodafone smart. Maar ik ben toch wat bang dat je daar heel gemakkelijk overheen gaat. Nieuwe phone, allemaal apps downloaden enz.enz..

9. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Voor wat surfen en mail checken is 1200MB veels te veel, de helft was ook meer dan genoeg geweest. Tenzij je iedere dag een uur of 2 rondsurft op sites met veel plaatjes e.d.
    Locatiebepaling kost in principe niets, gaat via GPS.

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, met mijn oude abonnement zat ik de hele dag te internetten en te downloaden, maar ik heb nu dus sinds kort een nieuw abonnement.

Ik wilde fatsoenlijk kunnen internetten zonder me druk te hoeven maken om het aantal MB's. Dus gaf hij als advies 1400 MB en heb ik 1200 MB genomen. Iemand een goede app om je datagebruik te kunnen checken?

Zijn er nog dingen die je uit moet zetten die anders veel mb's kosten? Ik heb overigens een Sensation XE. De XL vond ik echt te HUGE en ik gebruik hem niet alleen voor muziek. Goeie keus?

11. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Voor datagebruik zou ik 3G Watchdog aanraden, hoewel Android ICS (4.0) een datawatch app ingebouwd heeft.

De XE is een stuk beter dan de XL, die laatste heeft geen dualcore en geen SDCard slot, beide een groot gemis. Dus lijkt me een goede keus, en je zal binnenkort ook nog een update naar ICS kunnen verwachten.

12. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    KPN heeft ook een aardige app voor datagebruik.

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Edit/ Je hebt wel gelijk, had ergens gelezen dat ie ook een dualcore had maar dat is dus niet zo.

14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Advies 1400MB 8)

Op mijn iPhone staan alle opties aan en het verbruik staat na 14 maanden op 7,3GB ( mobiele data ).

2 maanden geleden met mijn zusje de verschillende abonnementen doorgelopen en ben tot de conclusie gekomen dat 1GB meer dan voldoende is.

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja,

Het leek mij ook wat veel. Had me er niet genoeg in verdiept, te gierig voor die telefoon als ik ben haha. Maar goed, we gaan het zien.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als jij zorgt dat je thuis en op je werk altijd op wifi zit ga je nooit over die 1200MB heen.

Dat lukt alleen als je serieuze apps gaat zitten downloaden (of graag in de auto rechstreeks muziek van je Nas thuis via 3G streamed, gewoon omdat het kan :+ )

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Thuis heb ik nog geen draadloos internet, dat is de volgende actie. Gebruikte altijd die van mijn buurman, maar die heeft sinds vorige week een ww :'-(

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik gebruik onderweg vaak spotify en moet nu dus ook een nieuwe abbo afsluiten. Alleen geen idee hoeveel spotify gebruikt, zal wel aardig hoog zijn.

19. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Eerste week dat ik m'n telefoon had zat ik op 1.6GB, gelukkig allemaal op WiFi hehe :+

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Toen ik een maand tussen school en stage zat had ik volgens mij iets van 4 GB in een maand 8)

(Wel WiFi uiteraard)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina