Heeft iemand ervaring met het verbinden van een Nintendo DS Lite naar een KPN Experia box? Lukt me namelijk voor geen meter.
Je moet de Experia onding ook instellen op WEP ! De DS Lite , DSi XL en 3DS maken hier verbinden via de Experia onding (WEP 64bit).
Ik vind in deze vooral de DSen ondingen omdat je dus zonder encryptie geen verbinding kan maken. Dat vond ik altijd zo irritant.
Ik hoop echt dat ze flink wat demo's blijven uitbrengen. Er is zoveel wat ik wil proberen, maar dus niet gelijk wil/durf te kopen. Mario Kart demo zou ook wel leuk zijn trouwens.
Iemand die de RE demo al ergens ziet staan ? Hopelijk is het wel niet de demo die bij de mercenaries stond van 2 min.
Ik wil ook een Rayman Origins demo. Wil weten hoe die speelt op de 3DS. Hoop dat het qua demo's net zo uitgebreid gaat worden als PSN/XBL. Niet de kant van de Wii op, waar maar een paar demo's zijn...
Ik heb ergens gelezen dat eshop content pas om 15:00 gmt online komt te staan...Nog even wachten dus.
Toffe demo, toch zou ik hem eerst nog met een circle pad moeten testen. Die standaard Resi controls vind ik toch niet helemaal lekker. Neem aan dat je hem met circle pad pro gewoon als een TPS kunt spelen. Graphics zijn echt top, misschien zonder 3D nog ietsje mooier (het is allemaal wat smoother), die licht- en rookeffecten zijn echt geweldig. Daarnaast lijkt het erop dat je nu eindelijk een keer genoeg ammo krijgt, iets wat ik naast de controls ook altijd haatte in de RE games. Het is een survival-horror serie, dat begrijp ik, maar toch wil ik die zombies lekker neer kunnen knallen.
Mwa het werkt opzich wel redelijk. Licht en rook ziet er inderdaad geweldig uit! Dead Space nu overzetten naar de 3DS En ff zo'n circle pad halen Cooking Mama is ook lekker simpele fun Al vind ik het meer iets voor een 3DSWare-titel...
Ja heb je wel een beetje gelijk in. Ik denk dat het met de Circle Pad Pro een stuk lekkerder gaat... Jammer dat ik toen die aanbieding van Zavvi niet genomen heb...
Ik ga hem ook halen, inclusief de circlepad, hoewel ik daar nog over twijfel. De demo, is die dezelfde als de demo die bij RE Mercenaries zat? Daar vond ik de besturing eigenlijk prima aanvoelen, maar ik ben dan ook een RE liefhebber. Het enige dat ik jammer vind zijn die vage wezens steeds. Ik heb liever old skool zombies, grote spinnen en reuzenslangen (RE1 stijl)