[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dead eyes

    dead eyes Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wellis dagen gehad dat ik 6 wedstrijden speelde en er 4 rage quit maakten.. ook niet erg leuk
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Eerste week op de webapp!
     
  3. Ramon21

    Ramon21 Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Darren Bent is echt een BAAS!
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2012
  4. Mark_PSV

    Mark_PSV Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan ik nog doen om meer coins te krijgen.
    Dit is mijn team: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#k5bDAVQ1bczNE

    Ik heb nog 10k coins. Ik speel altijd online tournament maar kom nooit verder dan de kwartfinale. Omdat ik altijd tegen teams met messi en ronaldo speel enzo. Wat kan ik nog doen om een beter team te krijgen en een hoger aantal coins. En nee ik ga geen coins kopen.
     
  5. mitta1992

    mitta1992 Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou iig carvalho en albidiol er uithalen zijn zo traag zet pepe neer een ramos ofzo
     
  6. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat je kan doen om meer coins te krijgen, wedstrijden spelen8). Anders kan je altijd offline tournament doen, momenteel zijn er twee tournaments waar je offline 3k krijgt als je het tournooi wint, dus dat is wel aardig.

    Een zwak punt in je team is dat je middenveld en verdediging nogal traag zijn. In combinatie kan je dan nogal snel overlopen worden tegen bijvoorbeeld je eigen voorroede. Ik zou in je verdediging Pepe opnemen voor Raul Albiol en Arbeloa voor een Iraola (goedkoop) en op de termijn voor een Ramos. Je zou Carvalho ook nog kunnen vervangen voor Perea als je nog wat meer snelheid in je verdediging wilt.

    Edit: Ik was zo langzaam een bericht aan het typen dat Mitta me voor is haah.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2012
  7. dead eyes

    dead eyes Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg vaak het gevoel dat de mensen met de beste teams, met messi en ronaldo enzo, vaak het slechts zijn in die toernooien ;p tegen slechtere teams heb ik het vaak veel lastiger en die echt goede teams maak ik MEESTAL in ;p
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2012
  8. Ramon21

    Ramon21 Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben van plan om een nieuw team te maken uit de duitse competitie. Maar weet niet precies zo goed welke spelers. Ze graag sowieso met 4 verdedigers. En zou graag Gomez, Reus, Schweinsteiger en Lahm. Weten jullie misschien een goeie opstelling met de andere spelers? Moet niet al te duur zijn, dus geen robben erin.

    Alvast bedankt
     
  9. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Ligt wel aan welke Reus je neemt. De normale versie die RM is of de IF versie die ST is.
     
  10. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik zal het maar even hier vragen, aangezien hier meer wordt gepost:

     
  11. holland

    holland Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan je bij mijn club en dan herhalingen bekijken en dan tijdens het bekijken hem uploaden door op (Y) te drukken
     
  12. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Oke, dat ga ik een keer proberen! Dankjewel!
     
  13. Ramon21

    Ramon21 Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    De RM.

    Kan denk ik dus het beste 4-1-2-1-2 spelen. Reus RM en Podolski en Gomez in de spits.
     
  14. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Ligt het aan mij of zijn alle prijzen weer wat gestegen de afgelopen dag (en) ?
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2012
  15. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Je bent wel echt knettergek als je zoveel geld in FUT gaat stoppen voor alleen de achievement.. 8)

    Maar er zijn iedere week happy hours. Dan heb je een uur meer kans op een TOTW speler in je pakjes. Daar kun je dus op wachten en dan 1000 pakjes openen, dan moet het wel lukken. :)
     
  16. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Het ligt niet aan jou, de prijzen zijn gestegen ;) Tijdens de TOTY dalen de spelers en paar dagen later stijgen ze weer, maar hun oude prijs krijgen ze niet meer.

    Ik heb wel lekker flink winst gemaakt hierdoor, khad voor TOTY me spelers verkocht en na de TOTY zelfde spelers voor veel minder weer gekocht.

    Whahaha ik tripte al toen ik las van 250 Packs en dan kom jij met je 1000 aan, whahahahaha hoe leveloos kan je zijn xDD.
    Hij zal wss niet veel coins hebben dus zal hij wel met msp kopen dus wordt het per packje bijna 2 euro x 1000 = 2000 euro aan packs...

    Daar koop ik een leuke bmw voor ;)
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2012
  17. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Een leuke BMW voor 2000€? Je bedoelt een afgetrapt model uit midden jaren 90.... ;)
     
  19. Watertanden

    Watertanden Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een kaartje voor CF - CM?
    Of moet het dan zo: CF - CAM CAM-CM??
     
  20. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    CF -> CAM , CAM -> CM
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina