Heroes 3 is ook de beste game in game play van alle heroes games vind ik persoonlijk ;3 speel hem nu nog steeds helemaal kapot, Undead / Thant ^^
Soms sneeuwt het in Shenmue wel, je kunt kiezen tussen dynamisch weer of het echte weer van 1986. De kerstman in de screenshot had kennelijk pech
Oudste wat ik recentelijk weer heb opgepakt is Mirror's Edge. Wel genialiteit maar niet heel oud natuurlijk.
Beste kerstfeer? was wel aardig maar beste? Banjo Kazooie Yoshis World Jazz Jack Rabbit Jazz sowieso op één, imo de game die het beste zowel op 't visuele als wel als 't audio vlak de kerstmis het beste heeft laten zien. Ook de vrolijkheid van kerst.
Ben toevallig daar tijdje terug juist gestopt Te druk met school en daarna vergeten dat ik hem speelde... Binnenkort maar weer eens verder. Dat muziekje is ook echt
Misschien niet helemaal hier op zijn plek maar hij is al wat ouder: Earths Defense Force 2017 voor de 360, is die het waard? Kan hem voor 15 eurootjes overnemen van iemand, schijnt dus dikke pret te zijn. Wie heeft hem ook?