[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Beter pakken ze de bugs in Flashpoints snel aan, want die beginnen me aardig te irriteren.
    Gewoon uren bezig zijn en dan de laatste boss en dan niet kunnen clearen ivm een bug (Directive7)

Mijn interesse in SWTOR is al flink afgenomen en dat al na 4 weken.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Zonde! Ik begin het spel nu steeds leuker te vinden! Verhaal vind ik ook erg sterk en het is natuurlijk ook altijd gezellig met de guildies :+

Vanavond maar weer even spelen, ben nu bijna level 42, hopelijk is er genoeg te doen in Belsavis en niet zoals de vorige planeten dat het met een paar questen klaar was, dat was niet echt leuk.

Oja, kunnen diegene die nog niet in de lijst staan zich even melden met IGN+Class+Server? Kan ik jullie even toevoegen.

Trouwens, ik moet sinds een week steeds een geheime vraag invullen bij het inloggen, hebben jullie dit ook?

EDIT: Geen downtime vandaag, update is uitgesteld!

Laatst bewerkt: 17 jan 2012
  3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397

Beter want vanavond heb ik genoeg tijd om te spelen.

btw Jorrie, ik ben nu 41 en een kwart, ik was al op 40 en n half klaar met Hoth :confused: dus heb maar via space missies + PVP dat halve leveldje nog geleveld, ben net aangekomen op Belsavis is het iets?

Ook ik kon de space missie op 40 niet halen ivm te veel damage, maar op 41 krijg je al upgrades en met die was ik nog neit 1/10de af was super easy... Ook moet je ff voor je accomendations iets halen he, dan kun je switche tussen snell reload van shield of sterke guns...

Ben nu 41 en toch een ander verhaal als ik origineel dacht:p

Sith Inquisitor:

Ik had weer een onderonsje met Darth Thanaton, dit keer was ik te sterk voor mijn lichaam en nu ga ik er dood aan, ik moet nu naar belsavis en daarna naar Voss om hiervoor een oplossing te vinden! Ook is mijn oude instructeur een nieuwe groep recruiten voor mij aan het voor bereiden, er zijn er nog 2 over dus ben benieuwd wie door de trials heen komt:D.

Ook zag ik, wat wel jammer was, dat ze op de fleet vroegen voor Hulp om Zash te verslaan( die nu in mijn companion zit ) en die gast was 49.... dus denk dat ze onsnapt en ik haar nog eens moet doden :eek::eek:? ben benieuwd haha wil echt verder:p

4. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Ik ben nu in Belsavis, Hoth was ik sneller door heen dan ik had gedacht helaas, vond het wel een leuke planeet.

Fleet commendations heb ik nog niks mee gedaan :+, ik zal eens rondkijken, dan ga ik ook even mijn Hoth commendations gebruiken want daar heb ik ook al iets van 40 van, kan ik vast wel iets leuks voor kiezen.

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja voor je Fleet commendations kun je upgrades kopen. Die ik net zei voor 30 ervan.. moet je echt kopen dan haal je die space missies op 41 handig. ( jij bedoeld die missie dat je 60 van die andere moet doden of niet? althans die kreeg ik niet gehaald op 40... Zodra die Carrier kwam ( die grote die je moet doden ) ging ik dood want die doet fcking veel damage...

6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Daar was ik net voorbij, maar dan komen er een stuk of 50 van die spaceships die je een barrage geven, toen was het gauw voorbij helaas :+

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    ja dat deel bedoel ik inderdaad. Met de upgrades van level 41 is die makkelijk te doen. En even op de fleet voor je accomodations kijken. Verder vind ik PVP best leuk, alleen verlies ik echt super veel, heb vaak een team die of niet weet wat ze moeten doen of het gewoon niet doen want niemand loopt mee met die bal of gooid hem naar iemand anders die al hoger staat zegt maar, vrij irritant maar goed.

Zelf kan ik als healer die bal echt niet vast pakken, ik word gestund en ben dood voor ik kan gooien:eek: heb nu wel in totaal 2 keer gescoord:p

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Die Fleet commendations besteden moet wel te doen zijn, heb er meer dan 200 :+

Huttball vind ik zelf niet echt heel erg leuk, volgens mij win ik wel meer dan dat ik daar verlies, er doet altijd een guild PvP daar (Gasten zonder Grenzen) en die zijn wel vrij goed, dat scheelt :D

Ik heb nu ook redelijk vaak gescoord, best grappig. Met dat andere speltype waar je die core data moet downloaden heb ik ook al de bom geplant op de deuren en een bom gedisarmed :cool:

Ben nu volgens mij ook bijna rank 20 valor, dus bijna weer een nieuwe title :), ik moet nog even wachten op lvl 50, dan kan ik die Champion Gear Box kopen, kan ik ook leuk spul voor krijgen, paarse Lightsabers <3

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Zet je hoop maar niet te hoog. Maat van mij doet dat ook, enige manier om die gear te krijgen en die heeft al 5 keer dezelfde legs gehad. Hij zegt dat hij van de 16 boxjes iets van 3 items heeft waar die iets mee kan... Hij heeft wel 2 lightsabers nu uit een Raid, 2 Dikkere lightsabers.. best wel bruut heb alleen geen foto, zijn blauw/paarse maar dan dikker zeg maar. ( kan blauw of paar zijn zie dat verschil niet )

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Paarse lightsabers krijg je niet van PVP, is een rare recipe die van een worldboss dropt. Die crystals verkopen ze op mijn server voor 200k momenteel.

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Niet waar (wat betreft PvP), Champion Lightsabers zijn paars, daar heb je een kans op met zo'n PvP champion doos :)

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Even nagezocht en je hebt gelijk. Had ooit ergens gelezen dat ze paarse lightsabers juist erg zeldzaam wouden houden aangezien er volgens de Star Wars film ooit maar 3 paarse sabers zijn geweest.

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    En om mij even aan te vullen, je krijgt ook Champion commendations door de Weekly PvP's te halen al moet je wel Valor 60 zijn om die box (Battlemaster) te openen.

@Dagger: Dan heeft hij vast niet Champion boxes gekocht maar de gewone groene dozen denk ik. Uit die paarse (200/200 commendations kost ie) krijg je dus die commendations waar je naar eigen keuze wat van kan kopen.

Laatst bewerkt: 17 jan 2012
  14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ah ja dat kan ook... Ik verdiep me daar nog niet zo in, merk ik allemaal wel als ik 50 ben:p

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Klopt, hopelijk ben ik snel level 50!

Sith Warrior spoiler:
    Dan kan ik mijn nieuwe vijand ook even afslachten :D

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Beter doen ze dit lekker midden in de nacht. Lijkt me toch vrij logisch waarom. :x

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Jaja, dat zei je de vorige keer ook al..

Bovendien zijn de servers vandaag niet eens offline.

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb al heel wat uurtjes zitten op deze game, en nu ik al een tijdje level 50 ben en enorm veel gedaan te hebben lijkt de endgame content nu toch echt veel minder te zijn, ik doe elke dag wel een heroic instance en dailies in Illum(wat binnen no time klaar is) maar bij de dailies krijg je op zich niet zo erg veel je kan de Commendations uitgeven aan een aantal mods(wat niet zo heel goed eens is) en een paar verschillende mounts wat exclusief voor alleen die vendor is.

Ik ben nu bijna rank 30 in PvP en ik vind de warzones op zich wel leuk gedaan ook al is de warzone met de ''Defend/Assault de Datacore'' een beetje gebugged soms, zoals een aantal keer dat ik een bom heb ontmantelt explodeerde hij toch. :+

En ik moet zeggen dat operatives in PvP best wel goed zijn, en ze zijn ook wel goed op een lage level waar ze vaak nog zelfs 4k damage doen per seconde bijna doen.

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Als ik level 50 wordt en de endgame content wat gedaan heb maak ik gewoon een bounty hunter aan denk ik, even iets totaal anders :)

20. Seh

Seh Guest

Ik lag als de neten in PVP. :mad:

Deel Deze Pagina