Deze rpg spreekt me wel aan, al zal het waarschijnlijk geen aankoop bij relaese worden ... ik heb ook nog zoveel tijd nodig om andere rpg's te spelen ... Maar de grafische stijl van Amalur spreekt me zeker aan en ben beniewd naar het exploren en loot systeem !
Vraagje: die Demo: kan ik die ook downloaden op m'n Xbox ALS ik géén Silver of Gold lidmaatschap heb
? ( ik ga namelijk enkel online als ik weet dat er een update is uitgekomen, zoals met Skyrim)
Ondanks dat Skyrim heel veel content biedt denk ik niet dat rpg's die ik na Skyrim zal spelen me zullen teleurstellen omwille van Skyrim ... maar ik wil er wel bij vertellen dat IK me heel gemakkelijk kan inleven in een rpg en zo even alle andere rpg's (en de wereld om me heen) vergeet.
1) elke rpg heeft z'n sterke en zwakke kanten
2) zelfs na meer dan 150 uur Skyrim kan ik met gemak volop genieten van het (her)spelen van Divinity II : The Dragon Knight Saga of Risen of zelfs Divine Divinity uit 2002
Wat ik wél doe is het beoordelen van de voor mij belangrijkste rpg-elementen.
Een voorbeeld: ik vind de roleplaying elementen en het exploren in Skyrim leuker dan in de DKS, maar de Quests & fantasy-setting vind ik in DKS dan weer beter. Maar beide rpg's staan in m'n favoritenlijstje, vindt ze beide fantastisch om me uren mee te vermaken
Klik om te vergroten...