Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [yt]GYgpX7gvUb0[/yt]

    Leuke gratis XBL game 'Bug Village', nu te downloaden in de Marketplace. :)

    Achievements, achievements, achievements hehehe...
     
  2. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit te denken om een Windows Phone 7 te kopen, alleen ben ik benieuwd ofmer whatsapp op te installeren is. Dit is echt een must voor mij. Is dit mogelijk?

    Mag over 2 maanden een nieuwe telefoon uitzoeken, welke nieuwe modellen zijn interessant? En wat zijn goede websites met reviews en nieuws?
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Whapsapp is er al geruime tijd op WP7. Reviews kan je vinden op Youtube, nieuwe modellen die goed zijn : Lumia 800, Lumia 710, HTC Titan, HTC Radar, Samsung Flash.

    Of wachten op de Lumia 900 en HTC Titan II. :)
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Er worden deze maand (op de CES in LA) en volgende maand (op de MWC in Barca) nog wat toestellen aangekondigd, dus als je nog even geduld hebt zou ik wachten.
     
  5. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Lumia 800 lijkt me inderdaad echt een heel vet toestel. De 900 is me net wat te groot. Ik heb nu een Galaxy S, en dat is voor mij echt de max qua grootte.

    Hoe is de agenda van de telefoon? Want ik ben van plan om m'n telefoon ook als agenda te gebruiken.

    Wat vinden jullie de grootste plus- en minpunten van het OS?
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik ben voor Android gegaan om de custom roms en omdat je alles kan aanpassen (mits je er wat van af weet), bij Windows 7 kun je niet zo heel veel customizen
    Ook zijn er nog niet zo veel apps voor WP7 als voor bijvoorbeeld iOS of Android.
    Pluspunt is dat alles heel gebruiksvriendelijk en snel is, Metro UI is ook erg handig en alles is heel overzichtelijk.
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Valt wel mee, als je app geil bent ja dan moet je iOS of Android hebben maar op WP7 heb je alle bekende apps.

    Als je veel wil customizen moet je geen WP7 nemen, wil je een gebruiksvriendelijke en vooral stabiele (bug vrije) interface dan moet je voor WP7 gaan.

    Agenda werkt perfect in WP7, ales wordt automatisch op Skydrive gezet dus je kan gelijk ook via je pc je agenda inzien en krijg een bericht in je email als er een afspraak is. Daarnaast werkt Office + WP7 erg goed, je kan alles bewerken en zelfs Power Point presentaties op je toestel maken.

    De plus en minpunten zijn vind ik :
    + Metro UI
    + Stabiel (sterker de stabielste OS die er op dit moment is)
    + Live Tiles
    + Office
    + Geen 10000000den FART apps.
    + Veel gratis apps
    + People Hub (geen aparte apps meer nodig voor alle social network sites)

    - Niet zoveel aan te customizen
    - Veel apps/games worden gepoort naar iOS (shame on MS)
    - Software voor mac is zeer brak
    - Lang wachten op nieuwe updates (Apollo de volgende update voor high end toestelen komt pas eind dit jaar)
     
  8. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem vandaag in m'n handen gehad (Lumia 800) en ik vind het echt een heeeel vet toestel. Zeker van wat ik heb gezien van WP7 bevalt me heel erg :)
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wooww titan II alweer. Heb nog geen maand de Titan :p
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja zeker een fijn toestel, heb hem ook een paar weekjes terug even bij de Mediamarkt geprobeerd. Daarom vind ik het wel fijn dat de Lumia 900 bijna hetzelfde is alleen dat er dan nu wel een 4,3inch scherm op zit (groter scherm vind ik fijner), het scherm is niet bol zoals die van de Lumia 800.

    De Titan II lijkt snel te komen maar toch zit er een behoorlijke poos tussen en zijn de specs niet heel veel verschillend met de Titan I. Dus in principe kan je het beter een Titan 1,5 noemen. :)

    Nieuwe plaatjes van het 'oude' Sony Ericsson WP7 slide toestel.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2012
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Vet die Lumia 900. WM heeft voor mij afgedaan na mijn Samsung Omnia. Dat was me toch een kutding, die OS was echt poep. Liep steeds vast, reageerde ontzettend traag enz.enz..

    Daarom heeft Windows op een mobiel voor mij afgedaan voorlopig. Wel jammer, want ik heb wel wat met Nokia. Die Lumia ziet er bruut uit, had van de week een nieuwe phone uitgezocht (Sensation XE) en had ook even de Lumia 800 bekeken. Maar goed, niet gekozen.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    *Wacht op een reactie van Excess-Denied :+
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha.

    Nu is het falen van Windows Mobile (wat inderdaad echt kut was) geen goede reden om Windows Phone 7 geen kans te geven. Dat is héél wat anders.

    Ik vind het in ieder geval top. Vrienden en bekenden van me met een iPhone of Android zeggen altijd: "Wow die is snel man." en "Hé, dat is makkelijk."
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha :D ja eigenlijk wordt ik er een beetje moe van om maar elke keer weer te moeten zeggen dat WM en WP7 niks maar dan ook niks meer met elkaar te maken hebben, maar ik val dan in herhaling. :9 Heb ik het toch weer gedaan...

    Misschien moet ik het maar in de start post gaan zetten in het grootste font! :p
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Rustig aan jongens ::D

    Ik ben niet heel bekend met Windows telefoons, maar ook ik weet echt wel dat iets wat ik 3 jaar geleden gebruikte op mijn windows phone nu natuurlijk niet meer relevant is. We zijn 3 jaar verder en in telefoonland is dat heel veel.

    Ik wil dus eigenlijk alleen maar aangegeven dat het imago van windows op telefoons voor mij gewoon een deuk heeft opgelopen. Fair? Vast niet, maar zo werkt het toch wel. Heb eens een rotte milkshake bij de Mac gedronken. Het heeft 5 jaar geduurd eer ik weer eens een milkshake durfde te drinken.

    Ik ben wel benieuwd naar Windows telefoons van nu, helaas ken ik niemand in mijn omgeving met WP7.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh, dat het imago een deuk heeft opgelopen, ben ik wel met je eens. Denk dat dit hét probleem van Windows Phone is. En dat ze aan de late kant zijn, natuurlijk.

    De meesten in mijn contactenkring hebben al een iPhone/Android.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee had ik ook hoor, WM was echt rommel. Hoewel de eerste gen van WM nog wel goed was en ver vooruit bij geleken de andere. Maar ik kan er helemaal inkomen dat je voorzichtig bent nu met het aanschaffen van een Windows Phone, maar probeer er een keertje een uit bij MM of een andere winkel. Er is keuze zat, daarnaast is nu de klantentevredenheid van WP7 de hoogste bij geleken die van de concurrentie dus dat is iets wat toch wel moet zeggen dat Microsoft iets heel goed doet met hun nieuwe OS. Op Tweakers kan je ook meerdere reviews lezen over WP7 toestellen en zijn allen positief.

    Maar het klopt idd dat MS een imago schade heeft opgelopen door Windows Mobile, maar in mijn ogen hebben ze het helemaal goed gemaakt met Windows Phone 7.
     
  18. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer begint het World Mobile Congress? En is er toevallig ook een lijst te vinden van toestellen die de komende periode worden uitgebracht?
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    WMC 2012 is van 27 februari tot 1 maart, in Barcelona.

    Een lijst met aankomende toestellen is er nog niet bij mijn weten.
     
  20. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iemand de HTC radar? Ik lees dat de batterijduur daar extreem goed van is, dat je er 2 dagen mee red. Iemand die dit kan bevestigen of is dit valse hoop?

    Ik kom ook het probleem tegen van de regiogebondenheid. Als je een Amerikaanse windows live id hebt, heb je geen toegang tot Nederlandse apps toch? Mijn email adres eindigt op hotmail.com maar is wel gewoon in het Nederlands, kan ik er dan van uit gaan dat ik toegang heb tot NL apps?
    @excess-denied: Welk toestel heb jij eigenlijk?
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina