Pff, elke keer als ik de launcher opstart doet hij het niet . Heb al de Fixlauncher gedaan en als administrator uitgevoert... Maar weer 20gb downloaden dan, gaat toch met 8 mb/s . EDIT: Overnieuw downloaden kan ook niet, het probleem is de launcher die niet opstart. Kan hem dus ook niet opnieuw downloaden .
Bonus Series. Ik begin er echt een hekel aan te krijgen. Ze lijken bugged. Neem Militia Training op Tatooine. Je kan niet offline gaan, moet je overnieuw. Je mag niet dood gaan, moet je overnieuw. Je militia mogen niet dood gaan, moet je overnieuw. Gruwelijk irritant. Stond zo net op 15/18 kills ofzo voor die quest, gaan de militia dood en kan ik weer terug.
Gast, dat is een zoveel toffere char, geloof me. Alleen gaan mijn explosies en vlammenwerpers niet goed samen met de cc van de sith. Alleen het verhaal is niet zo erg boeiend. Sith Warrior had het beste verhaal dacht ik.
Als je de militia moet verdedigen lijkt het me logisch Sith Warrior heeft wel een goed verhaal en het bovenstaande is voor Yellow
Hierna wil ik ook een Sith Warrior rollen. Wil eigenlijk een full DPS Jugg. Ben benieuwd hoe die het gaat doen vergeleken met een echte DPS class zoals een marauder.
Ze gaan ook offline midden in de nacht, voor amerika omdat daar veel meer spelers zitten. (zeggen ze) Die is niet bugged, dit is 1 van de weinige questen met een quest timer, namelijk 20minuten. En ja die militia moet je beschermen door ze niet dood te laten gaan, kan heel makkelijk met een tank companion of wanneer je zelf een tank bent.
Of gewoon een aardige Guildie en meteen halverwege level 27 zijn. Daarna een FP gedaan en die werkte ook lekker mee. Ik snap trouwens echt niet hoe mensen zo retesnel level 50 kunnen zijn, zelfde als 85 in wow. De tering. Ik heb nog een leven zeg. Elke dag komen er meer mensen tussen, sommige die een paar dagen geleden nog lager dan 40 waren ofzo.
Tsja, ik heb gisteren een reeks questen gedaan met Conquistador en dat ging me toch een partij snel, XP stroomde echt binnen. In ongeveer een uur had ik wel 180.000 XP verdient . Scheelt ook 100x als je een healer/cc'er mee hebt heb ik wel gemerkt
Heb ik gister ook gedaan inderdaad. Ik was aan het questen op Belsavis en ik liep de hele tijd voor zo'n andere gast ( kende hem niet ) hij had me geinvite en zei ja we hebben toch dezelfde queste gwn samen doen? dus hebben we gedaan ging heerlijk. Gelijk de +2 Heroics gedaan, alle questen gingen snel, als we class quest gingen doen deden we die allebij en w8e we buiten op elkaar, Ben gister 2 levels omhoog gegaan van 41 naar 43 binnen 2 en half uurtje spelen das toch ff rond de 600K xp er doorheen gejaagd.( wel erbij zetten dat ik 175K rested was van het weekend dus mobs kreeg ik dubbel XP ). Ik ben nu pas bij het 3rde kamp in belsavis, dus volgensmij kan ik hier wel blijven tot 45, vind het een best wel fijne planeet dus level zo lang mogelijk door voor ik naar Voss ga voor ik dalijk weer in de shit kom net als op Hoth, ivm te weinig questen.
Haha, ik heb precies hetzelfde dus (behalve ik ben nog 42 ipv 43, scheelt niet veel), ook in de derde basis waar weer een aantal questen zijn. die heroic was ook een makkie gelukkig. In Hoth en de class questen daarna kwam ik ook wat in de problemen omdat sommige mobs gewoon te sterk waren, gelukkig kon Conqi mij daar ook mee helpen, toen ging het in een keer weer makkelijk Maar ik ben inderdaad ook van plan om genoeg te levelen voordat ik aan de class questen bezig ga, scheelt toch wel weer.
Er was op Hoth niks te moeilijk voor mij, ik had gewoonweg niet genoeg questen om 41 te worden. Ik ben ook maar net 43 hoor miss 20K xp eroverheen ofzo. Ben idd ook biij 3rde kamp ( begin meegeteld ) moet daar ook nog alle questen etc oppakken + class questen reeks ook nog mee bezig. Mijn verhaal is echt uber
Op Hoth zelf niet nee, maar de class quest in Kaas was toch iets te moeilijk, in m'n eentje (met companion) tegen allerlei elites, dat werd hem niet
Dat scheelt de helft, vertrouw me maar. Ik heb maar 1 self healing skill die ik maar 1x in het half uur kan gebruiken Dan maar Medkits gebruiken (al hebben die ook een cooldown van 1 minuut).
Nog nooit een medkit gebruikt maar ik ben ook volledig healing spec, dus ik gooi mijn 8 yard range healing spec 1 keer, dan word ik gelijk voor 2K gehealed + 3K over 12 seconden ofzo...