Heel die lijst zegt mij ook niks...... Maar ook ik ben dat gewend. Meestal zet ik toch de muziek uit bij dit soort games. game-muziek prima, maar 'echte' muziek zet ik vaak uit omdat het niet mijn stijl is. (doe ik dus ook bij bv Forza, Gran Turismo)
Don diablo is in ieder geval een grote sukkel. Voor de tracklist zou ik 'm iig niet meer halen. SSX 3 en On Tour hadden nog wel wat vette nummers.
Camo & Crooked, Nero, Flux Pavilion . Toch meteen kopen, verlang om te gamen op dit: [yt]3Q9rewnLFYw[/yt] Edit: Doctor P ook? Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw Yeaaaaaaaaaaaaah
Ik ben gestopt met lezen bij DJ shadow, dat zit wel goed qua soundtrack Enige wat ik mis is wat oude rock/metal Run to the hills in SSX was toch wel geniaal
Moet er haast wel bij komen. Hoop het ook iig. Huidge soundtrack lijkt me verder wel ok. Tijdens een game is de muziek ervaring bij mij toch wat anders dan wanneer ik zelf een cd op zou zetten.
op de site van Gamemania staat dit: http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=25177&source=hpc
Ik twijfel of deze in pre-order plaats.. is ie tevergelijken met andere ssx games (denk en jullie) want ik heb nog nooit zo'n spel gespeeld dan koop ik eerst ff een oude uit de budget om te kijken of dit mij bevalt
Ga dan wel voor SSX3: die is volgens velen de beste, en backwards compatible, dus te spelen op je 360.
Grote kans van wel. Uiteraard hebben ze wat dingen toegevoegd (zoals die wingsuits uit het filmpje op de vorige pagina) maar het idee zal hetzelfde zijn Komt vast ook wel een demo van denk ik