Android

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ferron, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Vraag,

Ik zag dat de GPS op mijn Sensation XE aanstond, dat tekentje stond aan, alsof hij wat aan het doen was. Iemand een idee waarom hij dat doet? Is dat om hij elke 3 uur de locatie gaat bepalen ofzo?

2. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik weet wel dat Google Maps er gebruik van maakt, ik heb het gewoon uitstaan.

3. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Dat betekend toch dat er op dat moment contact is met een GPS satelliet? Ik heb het bijna altijd uitstaan om batterij te besparen. Net als Nerrion zet ik het wel aan bij Google Maps.

4. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik ben net weer van MIUI terug gegaan naar Cyanogenmod 7, alleen kan ik de market niet openen (vraagt om een account toe te voegen en sluit dan).
    Weet iemand hoe ik dit kan fixen (het liefst zonder al mn apps etc kwijt te raken door een factory reset en ik ga ook niet terug naar MIUI want daar kon ik geen apps op mn sd kaart zetten)?

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Hoe kan ik het internet van mijn pc (bedraad) delen met mijn Sensation XE?

HTC Sync gedownload, firewall uit enz.enz... Hij herkent hem wel, maar ik krijg hem niet via mijn PC op internet (omdat ik nog niet draadloos ben, maar ik wil toch graag wat apps downloaden zonder teveel van mijn data te moeten gebruiken).

Iemand een idee?

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    USB van PC naar je telefoon, krijg je links boven een icoontje te zien, aanklikken, verbindingstype, internet doorgeven en klaar. In ieder geval, zo simpel werkt het bij mij.

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Joehoe, zo simpel werkt het helaas niet bij iedereen 8) Natuurlijk heb ik het bovenstaande gedaan en als dat werkt ben je idd klaar. Bij mij werkt het helaas niet. Hij blijft maar piepen dat het niet kan, firewall uit enz.enz.enz.enz.... Dan is de HTCSync niet goed (nieuwste versie op mijn PC staan) dan is er helemaal geen HTCSync (is ook helemaal niet nodig om op internet te kunnen via je PC volgens mij)...

Gezeik.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij is dat wel nodig om het via USB door te geven. Misschien een stomme vraag maar heb je al even meerdere USB poorten geprobeerd? Miscchien moet je perse een 2 of 3.0 port gebruiken

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, ik heb alle USB poorten geprobeerd. Helaas geen resultaat. HTC Sync werkt inmiddels (nieuwste versie, toch wil hij gewoon niet op internet. Waarom moet die shit weer zo lastig zijn, hoe moeilijk is het.

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Zo, heb mijn mobiel weer terug:

Vorige week maandag opgestuurd, de vrijdag was die alweer teruggestuurd.
    Nou moest ik eigenlijk een brief bij zetten met de klacht en mijn handtekening, die was ik ook vergeten, dus moest maar hopen.. Nou zijn ze er zelf wel achter gekomen.
    Had hem opgestuurd met CyanogenMod er op (geroot dus), nu staat er op de brief dat de onderdelen vervangen zijn en de nieuwste software update er op staat.. Volgens mij hebben ze gewoon het hele moederbord vervangen. 8) (Er staat nu weer ongeroot, Sense op)

//jep, ClockWorkMod Recovery staat er ook niet meer op

Laatst bewerkt: 18 jan 2012
  11. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Dan heb je geluk gehad, met rooten vervalt eigenlijk de garantie.

12. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Zoals hierboven al gezegd, heb je dan wel geluk gehad. Normaal gesproken heb je in principe geen garantie meer als je hem geroot hebt en al helemaal niet als je er een custom rom op hebt staan. Ik heb helaas ook een kapotte USB en 3,5mm poort, maar doordat ik m'n radio via USB moet flashen kan ik hem niet meer origineel krijgen en dus heb ik besloten hem niet op te sturen..
    Maar als ik dat zo hoor valt het allemaal wel mee, heb je gewoon alles via HTC geregeld?

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik wist het risico, maar het lukte me niet meer om alles origineel te krijgen. (kreeg wel weer s-on, maar de rest mislukte).

Ja, gewoon emailen en dan vragen ze je serienummer en andere nummers en dan kan je zelf een data kiezen wanneer ze het toestel kunnen ophalen. Duurt dan max 2 weken en je krijgt je toestel gewoon in een bubbelenvelop teruggestuurd.'

Ze emailen ook gewoon binnen 2 uur terug, prima service als je het mij vraagt!

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ik denk dat ik hem ook ga opsturen dan, hij staat nog steeds op S-ON bij mij, moet hem alleen maar even unrooten en Sense er op zetten (of hoeft Sense er niet per se op?).

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb onlangs ook nog mijn android toestel opgestuurd welke geroot was en een custom rom draaide. Deze is gewoon gerepareerd en ik hoefde niets te betalen. Je kan het best wagen hoor.

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Och, hij wordt sowieso ge-unroot, misschien een beetje moeite maar je bent dan wel 'veilig', je zult net zien dat ik wel de sjaak ben.

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ze zeggen dat 3G Watchdog niet perfect werkt. Nu hoeft dat van mij niet, als ik maar een beetje een idee heb, het hoeft niet tot de KB nauwkeurig te zijn voor mij.

Ik heb hem gedownload, ben benieuwd.

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ik heb My Data Manager, vind ik een goede app :)

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb de Hi verbruik app of hoe ze het ook maar hebben genoemd. Mijn provider zal het best weten hoeveel ik verbuik ;)

20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    CM9 maar op de Galaxy Nexus gezet samen met de Franco kernel.

Ziet er vooralsnog zeer goed uit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina