[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 26 okt 2011.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Tuurlijk hebben ze dat met RDR wel gedaan, kom op 8)
     
  2. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Genoeg trailers gezien van de game en zijn multiplayer voor de release van RDR.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Take it for what it is....




    Analysts: GTA V to be out by March 2013


    Despite Rockstar pushing Max Payne 3 into May from March yesterday, several analysts are of the belief the company will have Grand Theft Auto V released within Take Two FY2013.

    National Alliance Capital Markets analyst Mike Hickey believes there’s still a possibility the game will be out within the latter half of calendar 2012 rather than 2013.

    “It seems unlikely that Rockstar Games would launch both Max Payne 3 and GTA 5 in the month on May,” he said in a note, as reported by Game Informer.

    “Therefore, we have shifted our original expectation for GTA V to launch in May 2012, into the Company’s 2013 fiscal second-half operating period (release window: Sept. ’12 – March ‘1:cool:.

    “We remain confident GTA V will ship in calendar year ’12, based on an assumption that Rockstar is using a sub 12 month marketing window for GTA V and the Company’s fiscal 2013 performance guidance, which would suggest the game’s release.”

    Wedbush’s Michael Pachter said in his own note that the Rockstar North opus “would benefit from giving Call of Duty some breathing room,” while EEDAR’s Jesse Divinich added it would need to be out before Take Two’s FY2014.

    Rockstar has only announced the development of the game, as well as released one trailer to date, but no information on platforms or a timeline.
     
  4. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gevoel dat veel mensen denken dat de huidige generatie dood is in 2013 en dat terwijl er nog gewoon games komen.
    Ik zou het dan ook niet zo gek vinden als deze volgend jaar pas komt, maar we zullen zien.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2012
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.847
    Mwah, Maart 2013 is nog wel erg lang. Dan heeft Rockstar de game anderhalf jaar voor de release aangekondigd, beetje bullshit. IV was in Maart aangekondigd en zou in Oktober uitkomen, door het uitstellen kwam de game uiteindelijk in April.

    Denk gewoon Oktober 2012, rustig wat informatie uitbrengen in Februari/Maart, dan Max Payne 3 hypen en zodra die uit is zal de shitstorm komen tot Oktober. Analist Fii is beter dan fuckface Pachter :cool:. Aan de andere kant komt Rockstar eigenlijk al jaren met een game per jaar, Midnight Club LA + Bully 2008, GTA IV 2009, GTA IV DLC + Red Dead Redemption 2010, LA Noire 2011, Max Payne 3 2012, GTA V 2013? :mad:
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2012
  6. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Je spreek jezelf hier een beetje tegen vind je niet? Er zijn dus 2 jaren geweest dat Rockstar met 2 games kwam, en de DLC van GTA IV bestond zelfs uit 2 delen.. Er valt gewoon niks over te zeggen, klaar. Wacht het nou maar gewoon af
     
  7. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik was ook niet helemaal serieus hoor 8)
     
  8. Olaph

    Olaph Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Een jaartje wachten op een spel dat gegarandeerde kwaliteit heeft, zo erg is dat toch niet?
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    We hebben het er al vaker over gehad, maar ach...gewoon nog een keer.
    Wat zijn nou de echt meest belangrijke veranderingen/verbeteringen waar jullie op hopen?

    Ik hoop zelf op :

    - Veel meer variatie/afwisseling in de missies, laat wat missies afspelen in de bossen, in de bergen, laat de speler er echt moeite voor moeten doen om een missie te halen. Niet teveel van die standaard missies meer alleen.

    GTA IV had een paar hele vette missies, maar het waren er gewoonweg te weinig.

    - FIETSEN! Ik wil weer kunnen fietsen, ik vond dat prachtig in SA op dat BMXje, gewoon geweldig.

    - ELK voertuig moet beschikbaar zijn voor de speler, passagiersvliegtuig? Vliegen met die hap!

    - Het combat/schiet systeem van Max Payne 3 (lijkt me erg waarschijnlijk ook)

    Verder eigenlijk geen idee even.
     
  10. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    94

    Meer Customisation opties :) eigen character maken en als dat niet mogelijk is, toch meer opties om je uiterlijk te veranderen met kleding enz.. vond het bij SA ook cool dat je naar de Gym kon gaan om buffed up te geraken ofwel veel eten om dik te worden :p
    fat guy on a bycicle , altijd lache :)
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ja eigenlijk vond ik dat hele systeem van dat je moest eten, afvallen best leuk gedaan. Volgens mij vonden een hoop mensen het ook een ergernis, maar ik eigenlijk niet. Ook de hand to hand combat was in die game beter, het is te sloom in IV. Bring back supervette hand to hand combat!
     
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen best hand to hand combat halen uit The Warriors en/of Bully.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.847
    Zolang het maar niet zo is als in RDR, hand combat was in RDR de enige minpunt. Had zo graag toffe bar gevechten willen hebben in RDR, maar hand combat was echt dramatisch. :+
     
  14. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt geen hand to hand nodig als je revolver net zo snel als Clint Eastwood kunt trekken :9
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Klopt inderdaad ja, en in L.A. Noire was het ook nog niet heel erg geweldig gedaan. Al was dat wel Team Bondi & Rockstar.
     
  16. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    94
    The Warriors, echt een zalig spel _O_
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Doe die hand-to-hand combat maar zoals in Batman Arkham City, of zoals in Yakuza 4.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja in Yakuza 3 en 4 is het geweldig, zwaar over the top dat wel, maar gewoon prachtig. Je ramt iemand helemaal de tyfus in voorwerpen, dan geven ze je een hand en beloven ze je nooit meer lastig te vallen en lopen rustig weg. Hilarisch toch :p
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Heerlijk idd, en het blijft ook leuk om te doen. Het wordt geen 'chore' ofzo.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Precies, ik moet ook echt weer eens verder gaan met deeltje 3, zwaar laten liggen die game. Ik vergat trouwens het woordje 'met' in mijn vorige bericht, met voorwerpen, haha.
     

Deel Deze Pagina