Nou ik ben gister nog 44 geworden. En jezus wat is het einde van Belsavis ongelofelijk kut. Dat is een eind reizen, niet te geloven, heb gister 3 uur over 1 level gedaan. Nadat ik 44 was moest ik bijna stoppen dus ben terug gegaan, skills gekocht. Koste mij in totaal 100K.
Terug in mijn ship had ik weer 2 nieuwe space missies, deze waren easy en beide in 1 keer gehaald was bij beide keren maar iets van 15% af ongeveer.
Toch weer 50K exp binnen 10 min. Vandaag ga ik nog wel wat op belsavis doen want weet niet hoeveel questen Voss heeft en ik ben nu bij Operation Team 2 op belsavis en wil die Masters toch wel bevrijden eigenlijk haha.
Voor mijn class quest ( eind ) moest ik ook echt ver reizen maarja is niet anders. Nu moet ik weer terug naar Nar Shadaa daarvoor. Ben benieuwd denk dat ik daar vandaag wel aan toe kom.
Ik krijg idd ook framedrops, ook sommige questen die niet op de map verschijnen, hij is nu meer bugged dat ooit. Ook lijkt het of ik soms connection drops krijg want dan val ik aan maar dan komt de damage pas later nooit eerder gehad....
Dat filmpje ahahaha lach helemaal stuk
Laatst bewerkt: 19 jan 2012