[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    WTF: Dat is nu al de tweede keer vandaag dat de game wegflikkerd en me weer op het bureaublad zet. Gewoon tijdens het mounten, wtf. :mad:

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Nu ben ik alweer bijna level 43, gaat lekker snel zo.. Belsavis is weer heerlijk groot, ik denk ongeveer zo groot als Tatooine, geen 1 quest planets meer, dat vond ik maar irritant.. Ik heb nu ongeveer 150k in m'n inventory en moet nog iets van 5 skills kopen en die speeder skill ook nog, dus nog even doorsparen :9

Geen classquesten gedaan gisteren, vandaag wel weer even proberen.. Ben benieuwd!

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Goed idee, ik stel voor om het zoals dit te doen:

Le Lastpak

Avengetar

Bounty Hunter Powertech

Empire

Bao-Dur

4. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Jaja, ik ga hem wel even maken :+

Brotherhood of the Sith

XBW NaamIGNClass

Jorrie

Jorrie

Sith Warrior (Marauder)

Le Lastpak

Avengetar

Bounty Hunter Powertech

dahouseman

Da'rok

Sith Inquisitor (Sorcerer)

Powerlines

MrMajorLazer

Sith Inquisitor (Healer)

Conquistador

Alvanosa

Sith Inquisitor (Healer)

Flix

Razorf

Sith Warrior (Juggernaut)

NVT

Cornelis

Sith Warrior (Marauder)

NuclearGoat

Evatar

Sith Warrior (Marauder)

Seh

Traitorious

Sith Assassin

Ben ik iemand vergeten? Denk het wel :+, sowieso de de alt's van de personen

Krijg net een mailtje dat ik recht heb op de 'Founder' title, altijd leuk :+

Laatst bewerkt: 19 jan 2012
  5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nou ik ben gister nog 44 geworden. En jezus wat is het einde van Belsavis ongelofelijk kut. Dat is een eind reizen, niet te geloven, heb gister 3 uur over 1 level gedaan. Nadat ik 44 was moest ik bijna stoppen dus ben terug gegaan, skills gekocht. Koste mij in totaal 100K.

Terug in mijn ship had ik weer 2 nieuwe space missies, deze waren easy en beide in 1 keer gehaald was bij beide keren maar iets van 15% af ongeveer.

Toch weer 50K exp binnen 10 min. Vandaag ga ik nog wel wat op belsavis doen want weet niet hoeveel questen Voss heeft en ik ben nu bij Operation Team 2 op belsavis en wil die Masters toch wel bevrijden eigenlijk haha.

Voor mijn class quest ( eind ) moest ik ook echt ver reizen maarja is niet anders. Nu moet ik weer terug naar Nar Shadaa daarvoor. Ben benieuwd denk dat ik daar vandaag wel aan toe kom.

Ik krijg idd ook framedrops, ook sommige questen die niet op de map verschijnen, hij is nu meer bugged dat ooit. Ook lijkt het of ik soms connection drops krijg want dan val ik aan maar dan komt de damage pas later:confused: nooit eerder gehad....

Dat filmpje ahahaha lach helemaal stuk

6. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
  7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Weet iemand of Voss veel questen heeft? ik kan namelijk naar Voss alleen wil ik niet net als Hoth te weinig questen hebben. Ik ben al 2 bars in de 44 en Voss is van 44 tot 47.

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Level 47 zou je makkelijk moeten halen op Voss, en no worries je komt wel binnenkort weer op Hoth als je wilt voor de Bonus Series(dus dan duurt Hoth uiteindelijk wel wat langer).

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja maar daar heb ik nou niks aan haha. En bonus series die ik nog niet heb gekregen van een planeet ga ik ook pas op level 50 doen. ga er nou niet voor terug zeg maar. Voor class quest straks eerst naar nar Shadaa en dan zeker naar Voss dat weet ik al.

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Denk dat er wel redelijk wat questen zijn, hij gaat immers tot 44-47, bij de kleinere planeten zie je dat 1 of 2 levels recommended levels zijn, moet wel goed zijn denk ik.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    :lol:

Jammer dat je dit niet kan spelen op een Mac. Lijkt me best tof. Wat ik wel jammer vind is dat je die lightsabers ziet alsof het gewoon pvc buizen zijn.

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dat zijn geen lightsabers in dat filmpje. lolebol. En is wel te spelen op de mac maar moet je maar een Mac hebben van rond de 2K. Je kunt er Virtual machine op laten draaien en daarop het spel. Hiervoor moet je wel echt een sterk ding hebben en veel werk geheugen want VMware vraagt ook vrij veel.

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Dat zijn Training Swords :+, Lightsabers zoals je ze in de film ziet krijg uiteraard ook (Als je Sith/Jedi bent dan).

14. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jullie zoeken meer mensen die op jullie server Bao'dur spelen?

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Meer mensen op de server/guild is altijd mooi meegenomen en gezellig natuurlijk!

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Mijn 2de mannetje maak ik ook op jullie server aan. Alleen wou ik die eigenlijk Jedi doen:p maarja dan maak ik nog wel een Empire poppeke als ik 50 ben, wss weer Sith inquisitor maar dan assasin, Maurauder vind ik niet echt vet en wil wel n sith / jedi:p

17. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik lees allemaal gezeur op het internet over patch 1.1? What happened?

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Wat voor gezeur? Ik heb tot nu toe geen problemen ondervonden :eek:

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja best wel wat bugs erbij... ze hebben qua level 50 flashpoints de bugs wel gefixed, maar veel mensen last van framedrops, questen die niet meer op de map te zien zijn, SW die zomaar afsluit etc. Enige wat ik heb gemerkt is inderdaad soms een framedrop of dat die ff niet reageert en 1 quest die niet op de map kwam die heb ik zelf maar gezocht.

20. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230

Deel Deze Pagina