Ga je even online in WoW om te zeggen dat SW TOR zo leuk is. Zegt een Guildie: Ik heb al een huisgenoot en een vriend verloren aan de game.
Jij speelt ook met enge mensen samen, verbaast me niks. En tsja.. Ze fixen het vanzelf wel.. Ik wacht wel gewoon af.. Ben een paar bugs tegengekomen maar niet die echt het spel bederft of iets dergelijks..
Ach, de singleplayer (als in verhaal tot level 50) is voor mij al genoeg voor de 70 eu die ik ervoor betaald heb( incl 3 maanden playtime). Dat er dan nog wat foutjes in zitten is logisch, de game is pas net uit. Al heb ik er wel vaak last van, quest objects die niet blauw worden waardoor ik ze niet kan activaten, niet meer in mijn spaceship kunnen komen, niet meer terug kunnen na de verkeerde lift gepakt te hebben in de lift... Maar alles lost zich op door te reloggen.
ben van server veranderd omdat op de een of andere manier mijn character verwijderd is was toch pas lvl 15 dus zo er was dat ook niet maar begin wel opnieuw met de zelfde classe omdat ik die het tofste vind dus bij deze mijn nieuwe gegevens en kunnen de oude verwijderd worden en wil me gelijk aanmelden voor de guild Brotherhood of the Sith naam xboxworld :Grievous NL ingame naam Feron classe Bounty Hunter (Power Tech) faction Empire server Bao-Dur
zag het net voordat het begin filmpje starte kon er niet op klikken daarna was het weg probeer het later nog een keer server is nou toch weer offline zag dat eene nunzez ofzo ook online was die ook in de guild wilde
In game name: Nanoz XBW: NanoZ Server: Bao-dur Faction: Empire Class: Bounty Hunter ( Mercenary ) Ook graag een invite voor de Awesome guild!
Precies. Hopelijk fixen ze al die nieuwe problemen en oude even. Ik werd gisteren gewoon 2x uit de game geflikkerd en heb ook last van bugs en framedrops. Een patch mag gewoon geen extra problemen veroorzaken, daar is het een patch voor.
Klaagklaagklaag, wees allang blij dat ze direct de bugs eruit halen ipv een week te wachten (zoals in wow)
Daar herinner je me weer ergens aan. Het erge was dat veel spelers die ik ken, en Vanilla hebben gespeeld, zagen dat veel bugs soms veel en veel later pas werden opgelost. In dit geval dus een pluspunt voor BioWare!