[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ach, het is Resident Evil, moet je sowieso niet doen.

:+

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zo , maar dit ziet er even gruwelijk uit!!!!

http://www.gamersyde.com/news_microsoft_will_publish_deadlight-12362_en.html

XBLA game, heel verhaal hieronder:

Tequila Works has announced that its first game will be published by Microsoft. Deadlight is a 'cinematic puzzle platformer' set in an apocalyptic world and will be out on XBLA in Summer. PR and first screenshots inside.

Press release:

Tequila Works signs publishing agreement with Microsoft Studios

New independent Studio Tequila Works is delighted to announce that their first title Deadlight is to be published by Microsoft Studios exclusively for Xbox LIVE Arcade.

In an apocalyptic world where there is no reason to exist, a man crosses the American west coast. Surviving is much more than a daily routine in this original cinematic puzzle platformer. Deadlight is to be released as an XBLA exclusive title in summer 2012.

Tequila Works, based in Madrid was founded in September 2009 by Raúl Rubio Munárriz and Luz Sancho Rodríguez. The team comprises veterans in the entertainment industry, with an impressive track record in the development of games such as the Commandos and Motorstorm series, Castlevania: Lords of Shadow, Diablo III, Heavy Rain, and Overlord II.

In announcing the publishing deal, Raúl Rubio, CEO and Creative Director at Tequila Works stated, “our philosophy is to create tasteful things. Our team integrates highly experienced people who still keep the ability to see the world with amazement every day, and enjoy challenging their creative talents”.

“Being published by Microsoft Studios, one of the world’s largest publishers, is a true reward for all the team hard work. The opportunity to work with first-party publisher Microsoft Studios is a dream come true, and shows their commitment in the talent of small independent studios.”

Luz Sancho, Chairwoman, added: “Since our first conversations, Microsoft Studios understood Tequila Works spirit and our attention to detail. They believe in us and the way we create”. “XBLA is the perfect platform for unique AAA bets with a character of their own. We want to create something truly special for Xbox 360”, remarked Raúl Rubio.

For further information on Tequila Works please visit http://www.tequilaworks.com

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ziet er erg gaaf uit! Doet me denken aan een mix tussen Limbo & Shadow Complex.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Inderdaad, en dan met de gameplay van Shadow complex. Laat maar komen :)

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met de gameplay van Super Metroid?

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    The team comprises veterans in the entertainment industry, with an impressive track record in the development of games such as the Commandos and Motorstorm series, Castlevania: Lords of Shadow, Diablo III, Heavy Rain, and Overlord II.

Mooi team heb je dan. Ook leuk dat ze aangeven dat iets speciaals willen maken voor de Xbox 360 en dat Xbox Live Arcade een uitstekend platform is.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Inderdaad :D Meer van dat soort games.

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Wanneer is de verwachting dat deze uitkomt? Zal zeker wel einde van dit jaar zijn met de release van The Hobbit in de bioscopen? \o/

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Er is officieel nog geen game aangekondigd, dus het blijft gokken. Maar met The Hobbit lijkt me geen slechte gok. :9

10. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
  11. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Finally!
    En het meest awesome personage op de poster. :cool:!

Edit:
    Op de site staat summer 2012, dus vroeger dan The Hobbit.

Edit 2:
    Ik zie juist 'The Two Towers'... raar dat geen Fellowship komt. Of misschien te weinig materiaal.

Laatst bewerkt: 19 jan 2012
  12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar dat gaat niet om de game, dat gaat om het, ehm, speelgoed. ;) Er is nog geen game aangekondigd.

13. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
  14. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn allevier de films in een game. Er komen een paar posters uit, waarvan deze er eentje van is. Hij is naar aanleiding van de poster van Legolas toen hij een paar jaar geleden uitkwam in de bios. :)

@Dulle, oooh echt? Ik dacht dat de game ook uit zou komen. :mad:

edit: Nah ja, dan komt ie er sowieso. Misschien volgend jaar dan. :)

Laatst bewerkt: 19 jan 2012
  15. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hij er komt verwacht/weet iedereen wel. LoTR zou niet misstaan in het rijtje van HP, Pirates, Batman, Indiana & Star Wars.

16. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    En wat meer over RE6.

http://uk.ps3.ign.com/articles/121/1216844p1.html

Zo :p

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zouden ze de game deze keer ook goede controls hebben? 8) Anders heb ik direct geen interesse meer.

Hoewel... RE interesseert me sowieso bar weinig.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Ach, de controls in Revelations zijn ook nog steeds crap. :+ (tenminste, misschien speelt het met de circle pad pro wel gewoon als een TPS)

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Resident Evil 5 was tof, controls waren een beetje wennen maar waren goed te doen. Laat maar komen!

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zal wel de enige geweest zijn die het schieten echt als dikke stront vond aanvoelen, wanneer je je kogels afschoot op die vijanden voelde het gewoon raar aan, de impact klopte totaal niet. Dan de belachelijke physics, het irritante kniven. Het NIET kunnen richten+ schieten en lopen tegelijk, tergend vond ik dat. Ik weet het, dat heeft altijd in Resident Evil gezeten, maar ik zou het graag zoals Dead Space zien. Wel raar dat er nog geen echte aankondiging is geweest trouwens over deze game dan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina