[XOne] Gears of War 3 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door KEN_123, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Boltok, Oneshot/Mulcher, plus een smoke grenade lijkt mij ook een goed wapen ervoor aangezien het maar een hele kleine ruimte is.

    Volgens mij is het meer technische problemen met DLC & dedicated servers, niet zozeer EPIC's hebzucht. Alternatief zou zijn nooit op DLC maps spelen, behalve in speciale playlists.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nah het is confirmed.. Alleen Players Choice is op dedicated servers als je geen DLC hebt. Of bedoel je dat het te moeilijk is? Want dat lijkt me sterk
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2012
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is confirmed? Het voordeel van deze beslissing is dat mensen die de DLC hebben nu de nieuwe maps kunnen spelen in elke gamemode, in plaats van 1 of 2 zoals normaal gesproken vaak het geval is.

    EDIT: Nouja nu hebben ze vooral rekening gehouden met de DLC-houders ipv iedereen. Hoe ze het ook aangepakt zouden hebben, elke optie heeft wel nadelen.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2012
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Epic heeft het voor mij goed verneukt, kan niet altijd meer warzone spelen (vind execution maar kut) en geen dedicated servers.

    Dat gedoe met die dedicated servers is gewoon een soort chantage om de dlc te kopen.
     
  5. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is ergens ook wel logisch dat de DLC houders dat extra voordeel hebben, simpel gezegd, dit zijn de gasten die NOG meer geld in t laatje brengen bij Epic en zeg nou zelf dat is toch waar t allemaal om draait..misschien niet eerlijk tegenover de regulars maja...

    ikzelf vindt Fenix Rising de 800 points wel waard, heb season pass weliswaar maar ik had em sowieso gekocht.

    is er al iets bekend over de 4e DLC, uitbreiding Beast? in het laatste rijtje (ready for the heavies) mist er een character geloof ik?
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Voordelen voor DLC houders prima, maar dan moet je gewoon niet met de servers gaan kloten.
     
  7. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap zowieso niet dat iedereen moeilijk doet over die DLC aanschaffen voor een topgame als GOW 3. Er zijn mensen bij die al over de 400 uur speeltijd zitten.
    De game kostte aan het begin gemiddeld 50 euro,koop je season pas dan komt er nog plusminus 25 euro bij.Dus totaal 75 euro. Mag je uitrekenen wat je per uur betaald!
    Ik ben blij voor de meesten dat ze hun gamebehoefte niet meer in de arcadehal
    hoeven te bevredigen net als ik vroeger. Hoeveel guldens ik niet in die green barets- en streetfighterkasten gespendeerd heb. En ik heb toendertijd echt wel meer als 75 spelletjes gespeeld:+ En ging nog steeds zonder game naar huis!
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet iedereen vindt het een topgame.. En daar kan ik echt inkomen.. Sawed off, Retro, Hammerburst (na buff), Ink stuns, Nade radius, inconsistentie, veel slechte maps, bijna onmogelijk om als lone wolf te spelen (We're all stranded was perfect!).. Dus als je dan ineens verplicht wordt om DLC te kopen als je op dedicated servers wilt spelen snap ik dat dat gezien wordt als bullshit. Naja players choice.. maar daar kan je niet kiezen welke gamemode je wilt spelen...

    Gisteravond ging het wel weer goed trouwens, servers lijken weer up te zijn en geen lag meer zoals de afgelopen dagen. Nieuwe maps komen ook regelmatig maar Escalation gewoon niet :mad:
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2012
  9. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het er wel mee eens dat ze niet constant alles moeten aanpassen, dat van die hammerburst slaat in ieder geval nergens op! Ik heb het idee dat ik zelfs met active bijna een hele clip op iemands hoofd moet pompen om m te downen dat is inderdaad bagger.
    Maar ik wil gewoon zeggen dat ik ontzettend veel plezier van de game had/heb.
    Ik denk dat voor de meeste hier gamen een hobby is en zoals je weet mag een hobby geld kosten. Ik denk dat je met geen een andere hobby zolang plezier kan hebben voor 75 euro.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb ook geen moment spijt van de game of season pass (al heb ik die gekregen).. Mn 2 grootste ergernissen zijn sommige slecht gedesignde maps (misschien dat dit minder zou zijn als de hammerburst minder sterk zou zijn en je meer dan 3 stappen zou kunnen doen trouwens) en telkens met noobs gematched te worden tegen stacked teams als ik alleen speel :mad:
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2012
  11. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je een account aanmaakt dan registreert die niet je games met terugwerkende kracht, toch? Dus je hebt afgelopen maand +/-400 uur Gears 3gespeeld? :p
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    omg idd ja xD


    DOUBLE XP WEEKEND!
     
  13. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens! 800 punten voor 5 geweldige nieuwe maps, een re-up systeem en nieuwe character skins én dedicated servers voor alle playlists is geen geld.

    Ben het met al die kritiekpunten eens, al vind ik de grenade radius wel meevallen (wel groot, maar daardoor effectief) & de Sawed-Off na de fix in TU2 ook. Naast bovengenoemde vind ik het ook jammer dat de Boomshot 3 kogels heeft ipv 2, voor TDM werkt dit misschien, maar in Warzone/Execution is dat toch net iets te veel imo. Oh ja en de belachelijke teambalancing, en dan vooral met bots vs echte spelers.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2012
  14. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoever ben je qua lvl nu na de re-up?
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    level 31 zit ik nu.. heb sindsdien wel 2 onyx medals binnen gehaald nog dus dat hielp 2 levels ofzo?

    Ik kan nooit kills krijgen met die Boomshot,.. weet niet wat het is xD
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2012
  16. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb met mn domme kop maandagavond 3 onyx medals binnen gehaald!
    Weg punten!!!
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    welke gametypes hebben de nieuwe maps??
     
  18. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle playlists behalve Player's Choice.
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    sommige levels zijn groen andere rood. Welke is hoger =p
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Rood.. Ik snap nie hoe je nu al rood kan zijn
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina