Heb de demo gedownload en vind het leuk, maar wel lastig,..... Bij een plek in het begin heb je het eerste stukje water en meteen daarna zit er omhoog een gouden munt, maar hoe kom ik daar!?? Als ik tegen die wand op spring dan bounce je juist weer richting het water. Alvast bedankt!
Misschien toch ook maar eens op zavvi gaan kijken,.. zelfs Yathzee vind hem awesome http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/5239-Super-Mario-3D-Land-Rayman-Origins *negeert backlog*
Nice! Wanneer is die van jou verzonden dan? Die van mij maandag, zou ik 'm morgen al kunnen verwachten?
Heb hem de 15e besteld, dus zondag. Keek ik de maandag naar mijn bestellingen of ze hem nog in stock hadden en hij was al verstuurd . Dus als het is zoals ik, heb je hem morgen.
Gister ook net binnen gekregen, had em gewonnen met een prijsvraag. Echt een vette game Eerste platform game die echt goed is voor de xbox waar ik me goed mee vermaak. Vanavond weer lekker verder spelen
Nog niet kunnen beginnen doordat ik nog met te veel games bezig ben enja.. anders laat ik deze liggen en dat wil ik niet .