[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben Fan van Roberto Carlos!

    Heb je ook SIF Neymar?
     
  2. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit toch opvallend. Ik heb FUT 09 en FUT 10 non-stop met Zlatan Ibra als CDM gespeeld. En nooit last gehad van falen in defensief opzicht. Het was wel zo dat hij wat vaker mee naar voren ging dan de gemiddelde CDM, maar dat vond ik juist erg fijn.
     
  3. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Nope. Ik heb helemaal Neymar niet. Ik wacht wel totdat hij gaat verkassen naar z'n nieuwe club. Welke weet ik nog niet maar dan haal ik hem pas. Wil iedereen wel bij goede team hebben straks.. :p
     
  4. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Weinig keus qua spitsen in BVVA..
     
  5. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb trouwens IF Nene gekocht voor 160k in 442. Ik weet niet of hij zal gaan stijgen of dalen maar ook al was hij 250k dan nog is hij het waard. Wat een baas. Als je zijn in game stats bekijkt heeft hij die eerste pagina alleen maar lichtgroene dingen. En heerlijk om met hem uit te halen zeg. En Naldo is abnormaal. Moet wel de beste verdediger in het spel zijn.

    Dit is mijn team nu.

    [​IMG]
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Je zou even naar if neves moeten kijken. Die gast heeft me toch een pegel in z'n linker. Niet normaal hoe hard!
     
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind Hulk niet fijn spelen op RM. Hij loopt zich helemaal de pestpleuris. Na 2 wedstrijden is zijn conditie alweer erg laag. Hulk kun je het beste puur in de aanval gebruiken imo.
     
  8. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Hulk speelt juist heerlijk. Van rechts naar binnen komen en keihard uithalen. IF Neves heb ik overwogen maar vond het leuker om alleen maar SIF versies te hebben. En Diego speelt ook lekker trouwens..

    En als iemand moe is koop ik wel een fitness kaartje.. daar zijn ze voor toch. :thumbs:
     
  9. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Benzema en Nilmar ....that's all you need!!

    gisteren tegen een half TOTY team aangevuld met IF's 5-1 gewonnen...Benzema 3x,nilmar 2 x...benzema pegel in de kruising van 25 meter en een omhaal en een gewone goal.Nilmar een voor zn man kruipertje en in een x tegen de touwen en een geweldige diagonale pegel binnenkant paal...
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2012
  10. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk.. zag alleen dat alle spelers die ik had gekocht laag moraal hadden.. moraal kaart gekocht en wat een beesten! Wat gebeurt er met je team als moraal laag is? Het loopt gewoon niet ofzo!
     
  11. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het moraal laag is, loopt het van geen kanten,mis je kansen....houden je spelers in....speelt gewoon....k....verrot
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Benzema, Nilmar is voor mij ook het beste koppel uit de BBVA. In de PL vind ik Sturridge/Lukaku en Sturridge/Defoe ook wel erg fijn.
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Voor de bpl kan ik je ook het beest van man u aanraden, welbeck. Spits van 76 maar een beest.
     
  14. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
  16. dead eyes

    dead eyes Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Best of the best afgelopen, nu heb ik een braziliaans team uit braziliaanse competitie gemaakt, maar kan geen enkele zilveren rm vinden


    Laat maar al gevonden :)
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2012
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
  18. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Er is geen goede (snelle) LB in de bundesliga. Ja zou wel Schweini met Gotze kunnen omwisselen, Gotze er dan uit en op zijn plek Renato Augusto
    (Bay. Leverkusen) er in. Dan kan je Marcelo op de LB zetten. Heeft dan ook chem. met Santana.

    @CRonaldo7: SIF Ba is idd een baas. Vond hem zelf alleen iets te houterig dribbelen/traag draaien (snel balverlies) Maar hij schiet/kopt heerlijk en is nog redelijk snel. Kan je trouwens niet beter Essien op de plek van Toure zetten. Die kan lekker uithalen van afstand. Beter dan Toure.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2012
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Die Schwarzer van Borussia Dortmund is echt goed hoor! Hij scoort regelmatig bij mij en is toch sterk. Alleen niet al te snel maar heb nog nooit gemerkt dat hij eruit word gelopen want hij onderschept veel!

    Net voor het eerst dit jaar zo'n gast die tot de laatste seconden wacht met bieden. Jezus wat irritant toch!
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2012
  20. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Schwarzer?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina