[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik ben benieuwd wat je straks van The Witcher 2 gaat vinden. :)

2. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je daar nu mee? Dat de Divinity games helemaal oké zijn? Natuurlijjk, op z'n minst zijn ze "oké", veel beter dan dat zelfs ! ;)

@Zifnap:
    Komt The Witcher II dan ook uit voor op de Xbox? Zoja, dan wil ik hem zeker uittesten. Bestaat er een demo van ?
    Mijn pc is te verouderd om recente games op te spelen.

Laatst bewerkt: 20 jan 2012
  3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wat hij volgens mij bedoelt is "tnx for sharing bro" ;)

4. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Jij snapt het ;)

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Komt omdat ik zelf ook zulke reacties wel eens plaats :+

maarja OT:

Demo aangezet en zo maar aanzetten. Verwacht er geen zak van (ik heb niks met games als fable namelijk), maar ik wil wel graag die stuff voor ME3.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    The Witcher 2 komt inderdaad ook voor de Xbox uit:

Er is helaas nog (?) geen demo van. Vergeleken met Kingdoms lijkt me dat ook de veel betere game. :9

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Yep, maar ergens in dit jaar. Veel specifieker is het nog niet.

Amalur is voor mij "oké", maar niet meer dan dat. Het komt denk ik vooral door de identiteitscrisis waar Amalur mee kampt. Het spel ziet er uit en speelt als een MMO, maar is het niet. Misschien was de gameplay leuker geweest als er een online co-op feature was toegevoegd.

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Leuk zeg :emo: Ben je zo'n 20 minuten bezig, loopt het spel opeens vast. Opzich wel een geinig spel. Beter dan ik had verwacht, maar ik haat het als er geen vrijheid zit in een RPG. Geen game voor mij .

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Van The Witcher 2 weet ik dat ik hem interessant ga vinden, want deel 1 is al heel nice en wat ik qua gameplay van deel 2 zie en ook het hele kleine stukje verhaal, het boeit me gelijk al meer dan KOA. Maar goed, het is een demo, maar wel een behoorlijke demo, je kon een hoop zien van het gebied en het deed me uiteindelijk niks.

Op Wiki staat ook dat het project begonnen is als een MMO, dat zou een boel verklaren voor mij, een MMO leeft ook niet voor mij, totaal niet.

10. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Precies.

Spel doet me echt teveel denken aan Fable. Er is geen echte vrijheid of een buitenwereld. Je voelt je ingesloten als je aan het rondlopen bent ook al zag het er (in de bos) wel mooi en sfeervol uit.

Ik erger me er al aan als ik pas mag springen wanneer er een icoontje verschijnt:emo::emo: serieus:emo:

Ook kon ik in begin niet eens die gate open doen omdat er nog 2 van die soldaten aan het leven waren..... Moet ik nou echt verplicht 2 random soldaten killen om verder te kunnen?=(

Ik wil het niet vergelijken met Skyrim, maar daar kon je zelfs van een draak gewoon weggaan en verder gaan met whatever the fuck je wou doen. deze vrijheid mis je compleet hier..tenminste in de demo.

Spel is eigenlijk meer een actie-adventure game.

Battle systeem is wel cool.

11. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Geen offensief, gewoon nieuwsgierig :+ :
    Mag ik weten wat je wil zeggen met:
    "tnx for sharing bro"
    Wat ik er nu van kan maken? "Bedankt om .. ? ... (met ons) te delen"
    Maar wat die "bro" mag betekenen ?

Sorry dat ik off-topic ging ;)

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Demo valt me echt tegen...

Er zitten veel kleine bugs in. Grafisch is het simpel. Maar wat me het meeste stoort, is hoe vreselijk verouderd dit is.

Ik kan nu al voorspellen dat je inventaris navigeren een drama wordt, zodra je wat meer spullen hebt. Daarnaast moet je echt door duizenden menu's heen voordat je bent waar je wilt zijn. Daarnaast mis ik echt de originaliteit. Ook zijn de buitenomgevingen klein en simpel. En gewoon... eerste vijand die ik buiten tegenkom is een beer... kom aan. Gaap. Verzin nou eens iets boeiends.

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    @Kirimo; tijd voor wat engelse bijles, met name in street en inet terms.

Bro is short voor brother :p

14. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik ben wel positief hoor... Bij skyrim mis ik toch een beetje de actie en dat vind ik hier wel terug. In de menu's heb ik zo gevonden wat ik nodig heb. De grafische stijl moet je misschien een beetje liggen, echt top is het niet, maar het loopt tenminste vloeiend. Die grauwe omgevingen heb ik wel gezien, dit heeft zeker kleur ;)
    Het combat systeem is lekker uitgewerkt en ik heb in de demo geen vastloper gehad. Kortom ik ben wel enthousiast, waar ik het bij Skyrim haast in slaap viel, weet ik hier wel wakker te blijven.

Laatst bewerkt: 21 jan 2012
  15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En aangezien ik de PC versie heb gespeeld kan ik er aan toevoegen dat het lijkt alsof je helemaal geen side quests te vinden hebt. Ik sla de 360 versie over zolang die nog voor een prijs boven de 30 euro in normale winkels ligt.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Skyrim en in slaap vallen? daaaaaamn goos, dat zijn twee dingen die klinken niet goed naast elkaar :)

17. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Brother ... haha ... ik had het kunnen denken ... maar ja, ik ben helemaal niet thuis in wat je zegt "terms of street en inet" (wat dan die inet mag wezen?)
    ;)

En dus "oké" = ca hetzelfde als "thks for shairing bro" ... wel wel ... *)

Nu nog even on-topic :
    positieve en vooral precies veel negatieve indrukken over Amalur.
    Ik hoop snel die demo volgende week te kunnen uittesten, kan ik me toch een beter beeld vormen over dit spel.... .
    _0/

18. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ook een beetje overdreven hoor, maar je hebt zoveel vrijheid, dat ik me aan het eind van de avond soms afvraag, wat ik nou eigenlijk gedaan heb ;)
    Soms vat ik het ook niet helemaal, dan heb ik geen zin om naar al die gesprekken te luisteren of die verhalen te lezen. Het is ook niet echt mijn type game, maar ik vind de setting wel erg tof.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Klopt, je kunt echt de hele tijd door die wereld lopen en geen quests doen. Je komt grotten tegen of forts en die bezoek je dan, en dat deed ik dus in het begin, allemaal maar rondlopen. Maar na een tijdje kende ik dat wel, en fast travelde ik gewoon uit het niets (wel met koets,anders kan het niet) naar een onbekende plek die ik cool vond klinken en boem..ik had gelijk een hele zooi quests om te doen :D

20. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ja, precies... Ik heb een soort haat/liefde verhouding met dat soort games. Eigenlijk ben ik meer van de korte slagen, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer leuk. Stiekem snap ik het soms ook niet helemaal en kan je zoveel doen, dat ik eigenlijk niet meer weet wat te doen. Bij een actie/adventure wordt je net wat meer bij het handje genomen, misschien is dat meer wat voor mij ;) Maar ik blijf het gewoon proberen :)

Deel Deze Pagina