AMY

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mouse, 21 jan 2012.

1. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net deze game via de XBOX store gekocht 800 ms point. Game rockt het wel. Vraag:

Hoe kom ik aan begin chapter 2 langs het monster?

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ken het spel zelf niet, maar op youtube staan wat playthroughts
    [yt]9Jw_TZeMQPk[/yt]

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    De meeste reviews zijn zeer eenduidig wat betreft deze game: links laten liggen. Van wat ik er van gelezen en gezien hebt lijkt me dat idd het beste :cool:

4. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Nope voor de prijs aardig .... hij is nu al beter dan (los van nostalgie) Duke nukem of Homefront. Game bevalt me wel. Camera draait niet altijd soepel maar werkt wel. Doet me denken aan Silent Hill / Resident evil op de PS 2 (qua spelbeleving) graphics zijn gewoon goed.

Inmiddels heb ik het:

daarin gaan waar hij vandaan komt!

5. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb het spel voor review. De reviews zijn doorgaans wel erg overdreven moet ik zeggen. Maar echt goed is het zeker niet. Je moet ook wel tegen een spel kunnen waarbij je vaak stukken opnieuw moet spelen.

6. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn flink wat slechtere spellen in dat opzicht, voor 800MS points vind ik het wel een aardige prijs voor een aardig spelletje, moeilijkheidsgraad valt wel mee en de sfeer is wel prettig. Natuurlijk wel wat foutjes maar inderdaad, veel reviews zijn flink overdreven.

7. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Helemaal mee eens, ik ben net pas aan het einde van level 3. Ik snap echt niet dat men dit een slecht spel vindt. Voor een tientje is het een goed spel. Je moet echt nadenken en het is niet zo dat je met geavanceerde wapens horde vijanden te lijf moet gaan.

Toevallig zag ik het spel via youtube en tot nu toe heb ik het idee dat dit alvast een goed spel is om 2012 mee te beginnen. Dat je stukken moet overspelen vergroot juist meer de speel tijd. Mocht je dus echt budget zoeken of heb je een voorproef qua overspelen mbt Dark Soul nodig, begin maar hieraan en kijk of je de hard modus zo kan uitspelen. Ouderwets puzzelen ala RE !

Mijn advies ... kopen .... naast crysis 1 ... ook zo geweldig en dat voor 800 MS Points!

Probeer hem morgen af te hebben en dan een zooi afmaken voor ik me weer stort op iets nieuws wat heet Dark Souls. BTW Skyrim bewaar ik nog voor deze donkere dagen.

:lol:_0/\o/O-):thumbs:

Laatst bewerkt: 22 jan 2012
  8. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Deze game verdient geen eigen topic imo.

Kan net zo goed in de arcade topic besproken worden.

9. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

vooraf: is dit gebasseerd op je eigen ervaring of op basis van reviews.

Na nog meer gespeeld te hebben, blijf ik bij het standpunt dat dit een goede game is. Er is trouwens een Demo .... ik zou zeggen testen die handel. We zijn tegenwoordig verwend met graphics en weinig echte gameplay.

Deze game brengt je qua spelbeleving helemaal waar het om gaat een uitdaging. Ik kwam er gisteren zelf achter dat je in deze game meerdere kanten op kan. Ik snap de reviews echt niet.

Als ik kijk naar Silent hill en Resident Evil dan heeft deze game er zeker een smaakje van. ls ik het qua prijs vergelijk met Homefront ..... was ik met het spelen van Homefront gewoon zuur .... die game koste me 12,50 (voor mij een zware deceptie).

Amy speelt gewoon lekker weg, de camera standpunten zijn niet altijd up to date en het beklimmen van een trap idem. Er op los bashen van zombies is er niet bij want je moet wel degelijk wegduiken, anders ben je met 2 klappen DOOD. De checkpoints zijn zo ver uit elkaar dat je wel degelijk moet opletten welke weg je kiest. Ben je in een chapter dan kan je er dus niet even je xbox uitzetten. Volgende keer gewoon moet je gewoon weer aan het begin van die chapter starten.

Mocht je twijfelen om dit spel te halen, speel de demo en haal hem dan als dat je bevalt.

10. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben al jaren van mening dat op heel veel websites en in veel magazines, matig tot slechte spellen niet of nauwelijks gespeeld worden en dat de artikelen sterk overdreven worden op zo lezers te trekken. Dit is 1 van de redenen dat ik probeer dergelijke spellen hier altijd te recenseren; Ik wil ze echt een kans geven.

11. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Na 2 minuten de trial te hebben gespeeld heb ik hem uitgezet. Op dit moment zijn er veel betere games die me bezighouden, ik haal deze game wel als die DoTW wordt.

12. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb de trial ook geprobeerd, maar mij kon de besturing echt niet bekoren. |:-Als de besturing niet zo kloten was, had ik 'm waarschijnlijk gehaald, maar nu laat ik 'm op de marketplace liggen.:9

Wat betreft over de vijanden; Voor de rest de Tegen aanval is op zich wel goed gedaan, je moet echt weg duiken en dan weer slaan, anders ben je zo dood inderdaad! Dat voelt erg realistisch aan moet ik zeggen.

13. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Kijk fijn om te horen dat er echt geprobeerd is idd de bsturing is soms lastig maar ik moet zeggen als je door chapter 1 heen bent went het wel .... ik hoop dat hij nog goedkoper wordt dan kunnen jullie hem helemaal spelen.

:thumbs:

Deel Deze Pagina