[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Mooi voor de meesten dit :)
    ikzelf heb nog geen questbugs gehad ofzo dus , maar dat kon nog komen natuurlijk ;)

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Goed om te zien dat ze zoveel questbugs fixen. Ik hoop dat

Ervoor zorgt dat ik nu inderdaad de laatste stap (alleen van haar het armor krijgen) nog kan doen. Dan heb ik ook de laatste achievement (restore thieves guild).

3. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Kan je een Dremora in het wild aantreffen? bv, in een cave of Ruine. En kan je ook storm astronauch vinden? Want ik ben nu level 52, 90 uur gespeeld en heb nog nooit een storm astronauch tegengekomen.:eek:

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En hiervoor ben ik 11 levels terug gegaan. :emo:

Naja, staat tegenover dat ik wel klaar ben al voor de achievement DLC. :cool:

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat voor stierenstront is dit?

Ik kom bij Valtheim Keep aan, dat ligt rechts van Dragonsreach. Een of andere vrouw houdt me aan en zegt dat ik tol moet betalen, no way josé natuurlijk. Dus ik doe de laatste optie waar ik zeg dat zij me er gewoon langs laat, en dat ik haar dan niet vermoord. Ze gaat ermee akkoord en toch gaat er 200 gold van af, wtf?!!!!

En daarna doodde ik haar, en vervolgens zag ik maar 19 gold in haar inventory...leuk....

6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    En dan zeggen dat Nederlanders niet gierig zijn...

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Het was een bandit highwayman chick, duidelijk dus gewoon een dikke scam, natuurlijk krijgt zij mijn gold niet :D

Ik heb nu een boek gevonden genaamd Killing- Before you're killed

Er staat in dat je moet blocken, counteren en bashen. Counteren in Skyrim????

Laatst bewerkt: 20 jan 2012
  8. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Als ik een Major Ring of Deft Hands of bijvoorbeeld de Thieve Guild Boots equip, dan zou mijn pickpocket succes 40% beter moeten zijn.

Maar dit werkt volgens mij per ongeluk omgekeerd?

Heb ik niks ge-equipped dan heb ik bijvoorbeeld 23% succes.
    Heb ik die dingen wel aan, dan heb ik 17% kans op succes.

WTF is dit?

9. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Hahaha... Het is wel hel realistisch hoe die vrouwen in Skyrim met hun geld omgaan ;)

10. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ben pas gister begonnen met deze game, heb m na release 10 minuutjes gespeeld, verder te druk met andere games en andere dingen. Ben nu net in Riverwood, maar 3 vraagjes.

Heeft het kiezen voor de Stormcloack of de Imperial in Helgen grote impact op het verhaal?

Komt er nog net zoals in Oblivion een moment om terug te komen op mijn raskeuze?

Hoe maak je van Ijzererts van die ijzerstaven? Want ik zag dat je daar dingen mee kan maken of verbeteren, maar met de erts kun je dat volgens mij niet.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kwam net een mercenary tegen en die vertelde dat ze op het moment ergens naar toe ging. Ik kon aanbieden om haar te helpen, kortom haar missie overnemen. Er stond toen 'map updated' maar hoe kan ik vervolgens zien waar ik heen moet dan? Want er is geen quest voor gestart.

12. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Om van een "erts" een "staaf" te maken heb je een "Melter" nodig, dat is een bolvormige oven die je op meer dan 1 plek kan aantreffen. Het gemakkelijkst vind je zo een als je een stukje de main quest volgt zodat je in Whiterun city komt. Daar rechts naast het huis van een smidse (de Warmaiden), vlakbij de ingangspoort van de stad, kan je zo'n Melter vinden.

Nee, ik geloof stellig dat je nergens je ras nog kan veranderen nadat je dit in Helgen hebt gekozen (is dus eenmalig).

Stormcloaks of Imperials? Ik kan het niet echt zeggen, want heb tot hiertoe nog voor geen van de 2 gekozen. Gewoon eens uittesten zou ik zeggen. Maar de impakt op het verhaal, de Main Quest? Ik denk dat dit geen grote impakt heeft ...

13. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft inderdaad geen grote impact, beide verhaallijnen zijn nagenoeg hetzelfde. Bij de stormcloacks moet je tegen de Imperials vechten en bij de Imperials tegen de stormcloacks, meer verschil zit er bijna niet in.

Ik heb stormcloacks gekozen omdat de Imperials je int begin wouden vermoorden, dus was het nu mijn beurt om ze uit te moorden!! xd

14. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.976
    Ach, dat was er maar 1tje, dat vrouwtje in het begin. Die kerel met dat schriftje die m'n naam opschreef en vroeg welk ras ik was ;), was best oke en wilde er niet echt mee doorgaan. Net de Imperials gejoined!

Hebben jullie ook de neiging om bij elke kill het lichaam in het water te gooien? Staat zo netjes opgeruimd. O-)

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb die Sanguine Rose nu , geweldig om zo'n daedra te summonen, maar het is wel uit kijken dat je het niet te vaak en te snel gebruikt, want dan stellen veel gevechten weinig voor nog.:D Maar hij lijkt niet te werken in binnenlocaties, alleen buiten. Wel erg handig als je een zootje mages tegenkomt die gewoon ziek sterk zijn, haha.

Laatst bewerkt: 21 jan 2012
  16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Btw: Zouden ze ook dat armor issue fixen waarbij je een stuk armor moet inleveren bij de Thieves Guild?

Ik heb mijn hele armor verkocht en kan nu nergens meer een stuk officieel TG armor vinden. 8)

17. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    iemand?

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zie mijn post. Dat fixen ze niet, MAAR als het goec het heeft Tonilia wel de andere dialoogopties weer, waaronder die om het guildmster armor in ontvangst te nemen. Heb ik ook gelijk de laatste cheevoo!

19. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ok tnx,
    Nog een ander vraagje, ik heb de moeilijkheidsgraad geloof ik op 2 staan, maar je zou toch in het begin, als je zelf nog lage level bent, soms veel sterkere tegenstanders tegenkomen? Ik ben zo'n mijn in geweest en dat was allemaal 2-3 met zwaard slaan en klaar.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik doe nu die
    murder investigation
    in Windhelm, erg leuke quest moet ik zeggen. Geen idee of het uberhaupt een spoiler is...maar ach, beter gewoon zo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina