Haha, heb ik even geen zin aan Heb een beetje PvP enzo gedaan, zal straks weer even verder met class quests.
Denk niet dat ik alle quests al gedaan heb, maar de bonus series staan wel in mijn log. Cannon Fodder moet ik nu doen voor de bonus series.
Ik sla al die bonusquests over. Doe ik op 50 wel. Ben liever het juiste level voor mijn classquest en omgelegen quests. Dan heb je nog wat uitdagingen.
Zo, in Belsavis klaar, nu moet ik naar Voss. Ik ben benieuwd wat ik daar aan zal treffen. Ben nu level 45, hopelijk red ik het een beetje
Conquistador, ben bang dat je iets langer op je centjes moet wachten. Deze twee weken ontzettend druk met tentamens
Vooruitbetalen misschien? Gisteren even een paar quests gedaan. Je merkt wel dat je snel door de quests op de werelden heen bent. Ik vind alleen Alderaan zo
Heb (ingame)centjes van hem geleend. Moet het alleen nog terug verdienen. Heb de helft al, maar speel echt weinig laatste dagen
Even een vraagje: Ik ben nu level 29 en heb sinds kort weer 2 nieuwe space missions. Ik heb er eentje gedaan, 2 dagen geleden, maar waarom kan ik die nu niet weer doen? Ik zie hem zelfs niet. De andere betreft weer een evacuatie, maar die gaat alleen op het laatste moment mis. Het gaat dus om die eerste, weer zo gauw niet hoe die heet. Ik heb het guildies gevraagd, maar de enkeling die reageerde wist ook niet wat het probleem was.
Ik ben een lvl 28 Sith maradaur of ik daar echt blij mee moet zijn, uhu nee. Toch maar even gerold naar een Smuggler, bevalt mij 10x beter dan een sith moet ik zeggen. Nu voelt het alsof je echt tactiek moet gebruiken, bij de sith ram je er maar oplos tot de vijand uiteindelijk dood is. Zit trouwens op: Chuundar met de naam leis natuurlijk!