Return of the King vind ik eerlijk gezegd minder. De combat is wat minder bruut en de verschillen tussen de personages (Gandalf uitgesloten) is heel klein. Maar eerlijk is eerlijk, beide zijn gewoon toffe spellen die goed gebruik maken van het filmmateriaal. Nu wil ik een gaaf spel dat goed gebruik maakt van al het materiaal.
Al de personages krijgen tot level 20, dat was mijn doel ! Volgens mij zal er wel nog eens een grote LoTRgame komen, de franchise is te groot om er geen games meer rond te maken.
Ik verwacht het ook. Ben ook benieuwd of er The Hobbit games komen. Met een Dwerg spelen en wat aardmannen kloppen, lijkt me nog best aardig.
ooeh dat merk ik nu ook onderschat de game niet... zeker kwa moeilijkheid afentoe best pittig!!! diegrote throlls zijn echt HARD om te killen...!!!! moet zeggen dat ik het een retegave game vind!! alleen 1 nadeel is het armen en levelen van je maten.. dat je dan perse die char moet spelen dat zuigt echt voordrest top =)
Zul je later ook met Orcs hebben. De eindbaas is dan echt niet leuk meer, in een andere negatieve zin dat je misschien denkt.
Ja, ik ook. Erg he met zo'n gezegend tweede half jaar. Vergeet trouwens te zeggen dat het eerste halfjaar van 2012 er ook wel mag wezen.
Ja en het helpt ook niet dat er in de eerste 4 maanden van het jaar ook best vette titels komen. Risen 2 misschien, Mass Effect 3, Kingdom of Amalur. Sappig.
Gelukkig niets voor mij . Mijn toppers komen ietwat later, waardoor ik weer in hetzelfde probleem terecht zal komen .
damn vind het echt een keigave game!! ehb trouwens net de skillpoints van mn dwarf+ranger gereset ranger op ranged gezet met hoge boogskills en dwarf op hoge stamina + hoge strength.. werkt stuk beter moet ik zeggen en dan laat ik de pc met de ranger spelen die speel dan ook beter als AI en dan ik de dwarf met hoge combat skills hoe hebben jullie je team skill setup??
Hoe bedoel je behalve de wereld zelf? Op de een of andere manier heb ik nooit echt aandacht besteed aan deze titel, maar ben wel een LOTR fan, maar houd echt van TES-achtige rpg's, is dit dan wat? Of is het meer een action-adventure? Kan ook leuk zijn trouwens
Meer dat laatste en dat de wereld meer Lineair is aangelegd. Je hebt wel vrijheden op bepaalde stukken, maar van die stukken kun je nooit af zonder verder te gaan met het verhaal of een enkele aanwezige side quest. Het wisselen tussen karakters kan ook alleen per gebied en je moet dat gebied afronden om weer te kunnen wisselen. Als je level 20 bent na 1 volledige game, dan neem je dat echter wel meer in de volgende game, op een hogere stand. Orcs en Trolls later in de game zijn bitches, de eindbaas is een lachertje. Sfeer is erg top, Rivendell ademloos mooi en noem die LOTR eigenschappen maar. Al met al een 8.0 en wat aftrek omdat de moeilijkheidsgraad uit elkaar ligt en bepaalde dingen daar niet deugen.