[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nope. Bout game was het. Dead Space heeft laten zien hoe het moet. Sure, Dead Space heeft gekeken naar RE4, maar is er daarna wel dik overheen gegaan. Nu is RE weer aan zet. Maar ik ben bang dat ze weer zullen achterblijven...

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Als ze serieus gewoon wederom met killer graphics komen, maar verder achterhaalde physics,animaties, kortom..alle mechanics, dan is dat echt uber triest.

3. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    For real now.

http://www.examiner.com/video-game-in-national/resident-evil-6-confirmed-first-details

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    En de eerste trailer

http://www.gamersyde.com/news_resident_evil_6_announced-12366_en.html

Mech Assault 3!!!!!

http://stickskills.com/2012/01/13/mech-assault-3-coming-possible-announcement-summer-2012/

Mech Assault 3 Coming; Possible Announcement Summer 2012
    January 13th, 2012 at 2:00 pm -

Back when I was an original Xbox Live beta tester, I played ridiculous amounts of MechAssault on the Xbox. I had never really played a mech-style game before this point, but the game was fun and addictive.

Now that we’re over six years into the cycle for the Xbox 360, it’s hard for me to not wonder where Mech Assault 3 might be hiding. That changes today, as supperannuation has discovered that Day 1 studios has worked on a new mech title, presumably MechAssault 3.

You’ll find concept art, a resume, and a LinkedIn profile that all happen to mention work on a “third-person action” title. Within those links you’ll find numerous mentions of mechs, mech customization system, and a mention of “Thunder & Checkmate”. If you’re a fan of the series, you’ll remember that MechAssault 2: Lone Wolf had a last mission title of “End Game/Checkmate”. There’s a mention of Summer 2012 as well, which could lead a possible reveal.

Day 1 Studios brought MechAssault and MechAssault 2, and we’re anxious to see what they can do with a third entry to the series. What do you think about another Mech Assault coming in the near future? Be sure to let us know what you think by leaving us a comment below, or join us in the forums!

Laatst bewerkt: 20 jan 2012
  5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Vond de manier waarop RE5 speelde inderdaad even wennen, maar na een tijd was het 2e natuur, het feit dat je niet kan strafen terwijl je ADS heeft veel mensen ervan weerhouden om de game te kopen denk ik. Het mikken zelf was niets mis mee, werkte perfect.

Controls mogen van mij hetzelfde blijven, maar denk dat meer de kant van Deadspace op zullen gaan...kwa controls. Mensen die RE4 en RE5 slecht vonden omdat het meer action dan survival "horror" zullen ongetwijfeld RE6 ook niets vinden. Trailer zat vol actie.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Laat het alsjeblieft waar zijn! :'-( Alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft!

7. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RE6 is nu net een shooter, denk niet dat de puristen dat leuk gaan vinden :9

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Was RE5 dat niet ook al? :+

Oeh, herinner me net weer dat gezeur wat er rond RE5 was omdat je op zwarte zombies aan het schieten was. RACISME! 8) Zo idioot was dat...
    Zullen de Chinezen deze keer ook gaan zeuren? :9

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Screens van THPS HD

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Niet dat de mensen die ertoe doen dit lezen, maar ik wil Capcom eigenlijk wel complimenten geven voor deze reveal. Korte viral campaign en daarna een 3+ minuten durende gameplay trailer? En dat allemaal zo uit het niets? Yes please!

Ik heb zó genoeg van die announcements van announcements. En dan een teaser van 5 seconden met alleen een logo. Dit is hoe het moet.

Trouwens, die animatie @2:44 waar ie in cover gaat ziet er voor een AAA titel behoorlijk clunky uit. Ze proberen blijkbaar meer en meer de Gears kant op te gaan, maar de animaties blijven achter. Ook de rest vind ik er wat 'zwaar' uit zien. Niet fijn om te spelen.

edit: Ah, gifje van dat moment:

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Haha, dat monster denkt 'Oh jij gaat in cover he, daar heb ik ook wel wat op hoor ' , en je ziet ook ventjes op de speler schieten achter dat monster, the fuck? Dus niet alleen zombies en monster-gespuis?

12. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn dag kan niet meer stuk na de aankondiging van deze game ! :p

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het is niet echt Resident Evil meer zo, maar misschien wordt het wel een leuke 3rd person shooter. Dat is ook niet verkeerd. Maar het survival horror genre hebben ze nu wel definitief verlaten. Dus in dat opzicht kan je het niet eens meer met Dead Space vergelijken. De controls zijn zo te zien nu "Westers". Hopelijk wisselen ze het een beetje af. Met Leon meer op spanning gericht en met Chris op de actie.

Ik snap wel dat ze deze kant op zijn gegaan. De oude controls konden echt niet meer en de Japanse ontwikkelaars doen erg hun best om spellen te maken die in Amerika en Europa aanslaan. En shooters zijn nu eenmaal populair, dus qua sales zal het best een goede zet zijn. Het blijft toch Resident Evil, met aansprekende characters. Dus mijn interesse heeft het sowieso.

Edit: Btw, heeft dit spel nog niet eens een eigen thread? Lijkt me een mooi klusje voor Dulle ;)

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

New Xbox 360 Title to be Announced in Famitsu Xbox 360

Gentlemen, start your megatons! Famitsu Xbox 360 editor in chief Munetatsu Matsui posted a Tweet earlier today teasing the content of the March issue of Famitsu Xbox 360. According to Matsui, the magazine will have eight games in its "flash report" section. This is the section where the magazine covers games for the first time. Of these, a number are Xbox 360 exclusive, and some have already been announced (in Famitsu, etc.). He ended his Tweet with a tease: "There will also be titles that have not at this point been announced!?"

The March Famitsu Xbox 360 hits on January 30. Based off the wording of Matsui's statement (he said "at present"), it's possible that whatever is being announced will actually debut in next week's Weekly Famitsu first.

http://www.andriasang.com/comzpy/famitsux360_tease/

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop dat andere bedrijven ook voortaan zo een reveal geven.

Maar zeker veel lof aan Capcom met hoeveel content er in die trailer zit.

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Vind RE5 er tig keer zo mooi uitzien vergeleken met Gears, dan heb ik het niet over het technische aspect, maar zelfs dan nog kon RE5 zich meten met de betere "graphics". Animaties was niets mis mee. M'n kijk op deze game zal wel beetje verdoezelt zijn door mijn fanboyism :+

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    [GT]726001[/GT]
    Ondanks de afgezaagde titel ziet dit er best goed uit :)

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klinkt als meer dan één on-aangekondigde game? Ik ben benieuwd.

19. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb het gevoel dat ze met RE6 richting een wat snellere gameplay met actie gaan + scary element terug willen halen (donker sfeertje in de trailer)

Alles wat RE5 dus niet had.. was wel een goeie game vond ik. De GFX zijn nog steeds goed.

20. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina