Ken je die training van cod 4 nog? Waar je snel in en uit moet zoomen en dat je dan steeds op de targets springt? Zo werkt quichscopen ook, wel in mindere mate maar het idee is hetzelfde. Je zoomt in en door de aim assist spring je op een target.
Ik begrijp wat je bedoelt. Dat gebruik ik in de singleplayer erg vaak. Maar betekent dit dat quickscopen op de pc moeilijker is?
Bij stilstaande mensen wel ja. Bewegen ze echter dan is quickscopen al weer een stuk lastiger. Tenzij ze op je af komen natuurlijk want dan schiet je nog steeds op hetzelfde stukje. Bewegen ze echter naar links, rechts of springen ze dan moet je dragscopes gaan gebruiken. Dus als je ziet dat een enemie naar links gaat beweeg je je scope ook iets naar links. Zelf wacht ik liever even tot ik ook daadwerkelijk de enemie in mijn scope heb. Toch iets zekerder.
Klinkt nog steeds toch wel vrij lastig eigenlijk. Maar ik ga het wel een keer proberen. Bedankt voor je uitleg
Graag gedaan. Maar dit is slechts wat ik ervan weet en ik ben er niet zo goed in. Dus spelers die dit echt kunnen hebben misschien betere tips.
Dan bestaan ze ook niet Als je rushed ben je toch altijd sneller dan hun. Daarnaast speel ik 95% HC dus daar is het al helemaal kansloos en doet vrijwel niemand het.
Bij HC heb je er inderdaad geen last van omdat je minder dmg kan weerstaan. Dus eer dat hij die beweging heeft gemaakt is hij 9 van de 10 keer al dood. Maar bij gewoon normale gameplay heb je er zeker wel een voordeel bij.
Het is een manier van spelen. Zolang ze maar geen 720s, rond springende quick scope/no scope kills maken vind ik het wel prima. Niet dat ik het waardeer als er een quickscoper in de lobby zit, maar daar pas ik mijn eigen speel style dan weer aan.