De nostalgie zal ongetwijfeld een hoop goed maken ja . BTW dat nummer zit ook in The Art of Flight, moet elke snowboard fan toch wel zien!
Wat ik ervan begrepen heb (een keer bij gamekings) zit er een soort van easy mode in het spel, waardoor je alle tricks haalt. Dan kan je dus niet vallen. Maar dat kies ik echt niet. Als je niet kan vallen, dan is de waarde van de trick helemaal weg. Ik wil SSX gewoon op de ouderwetse manier spelen, maar dat kan ook gewoon. Ook dat grinden over die pipes lijkt wel automatisch te gaan. Met de oude SSX spellen was daar ook skill voor nodig. Nu lijkt het net op Jet Set Radio Future, waar het grinden ook automatisch gaat. Je hoeft niet te sturen zo te zien.
Dat zal dan wel. Voor mij wordt het dan ook geen easy. Normaal vind ik een lage moeilijkheidsgraad niet erg, maar niet kunnen vallen is me te. Moet ook wel een beetje leuk blijven. En moet ook wel fouten kunnen maken en afgestraft kunnen worden met een faceplant. JSRF was inderdaad erg tof. Jammer dat ik op den duur vast kwam te zitten en niet meer wist wat ik moest doen, maar de stijl, muziek etc was super. SSX Tricky vond ik ook tof. Helemaal het 'Tricky' deuntje.
Ik weet het, dubbel post, maar dat maakt me niet uit. Dit is awesome. Ik ga zo veel oude tracklists bij elkaar sprokkelen. JSFR heb ik al compleet
Ik heb alle PS2 SSX games nog. Vergeet ze steeds te koop te zetten, maar voor die paar euro dioe het oplevert is dat niet zo erg. Tijdje terug zelfs nog een keertje opgestart! Tricky blijft toch wel de leukste, en speelt nog steeds heerlijk!
So true; +1. Vond vooral de besturing erg lekker en de gameplay was ook goed. Naast dat gewoon top graphics voor die tijd en leuke characters. Ik koos altijd die blanke dreadlock dragende gozer.
Is het weer mogelijk om dingen in winkels te kopen etc? Ik zie iedereen tot nu toe met van die high-tech vliegtuig pakjes, maar vind ze nogal lelijk.
Hier ongeveer 45 minuten aan gameplay en interview enzo... http://gamingeverything.com/14337/tons-of-ssx-footage/ ... maar eerlijk gezegd vind ik het er veels te makkelijk en OTT uit zien. Niemand crashed, dus het is gewoon een aaneenschakeling van idiote tricks. Het hele race-aspect mis ik ook een beetje.
Dat is mijn enige vrees; dat er dat in zit en niet de easy mode is....ik hoor daar verder ook niemand meer over in previews..... Als je niet kunt vallen....aiaiai.
Ik kijk zo weinig mogelijk van de game, maar wat bedoelen jullie precies met niet kunnen vallen? Tijdens het grinden of tijdens (na) air tricks? Want dat laatste gebeurde gewoon in een trailer, dus dan zou ik niet weten waar jullie je druk om maken. Kijk maar, 1:40
Nee, dat lijkt me ook niet. Heb je niks aan in MP. Bij IGN gister zag ik ze ook vallen, dus dat zit er gewoon in. Door dat Living Social gebeuren heb ik de PS3 versie nu besteld voor 30 euro.
Even snel een vraag die ik in een willekeurig topic stel: Hoe veel postzegels gaan er tegenwoordig op een pakketje met een game erin? Vroeger waren het er 4, nu nog steeds?