Dulle je had helemaal gelijk: wat een leuke game is dit zeg!!! Net anderhalf uur gespeeld met mijn vriendin samen Hebben helemaal dubbel gelegen Het speelt ook ongelofelijk lekker weg. Controls zijn perfect!
Moet deze game ook maar eens halen dan. Mijn vriendin roept de hele tijd om Little Big Planet, maar ik ben die game een beetje zat eerlijk gezegd. Rayman Origins zou een mooie vervanging kunnen zijn lijkt me zo
Zouden ze de searches bijhouden ofzo? Een paar uur geleden was deze game nog 24 euro bij zavvi, nu weer 18!
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/5239-Super-Mario-3D-Land-Rayman-Origins nice wist helemaal niet dat er 4p co-op in zat
Het is helaas niet zo hectisch als die van New Super Mario Bros Wii, heb ik gehoord. Het was daar juist tof om elkaar af te troeven.
Pfft, ik ben nu dus bij dat deel als je die 4 bazen hebt verslagen.. 't Moeilijkheidsniveau is daar wel een paar tandjes hoger zeg
Dit is zonder twijfel de beste game van 2011 geweest. En, net als New Super Mario Bros., is deze game geweldig in 4-player co-op. Ook hier kun je elkaar mooi aftroeven. Wie heeft de meest coins? Natuurlijk hoop ik wel dat jullie allemaal dit 'gevecht' winnen van jullie vriendin. Veel plezier allemaal met de game, ik ben jaloers!! :b:
ff met 4 man gespeeld. De hectiek is erg gaaf, maar de levels vlogen voorbij en ik had niet echt een idee wat er precies gebeurde. Verder lijk je met zijn 4-en ook niet echt dood te kunnen gaan; altijd wel ergens een manier om je te reviven. Wel een ERG mooie platformer, ws de mooiste die ik ooit heb gezien
Tot je in de werelden speelt waar je achterna wordt gezeten, of de laatste bonus stage die je krijgt na het verzamelen van alle skull teeth. Niet te doen met z'n 4en, zeker niet als je elkaar dwars ligt.
Toch wel erg positieve reacties overal over deze game "Vroeger" wel Rayman gespeeld op de PC, niet erg veel. Volgens mij vond ik het toen te moeilijk Was vooral fan van Donkey Kong / Jazz Jack Rabbit / Crash Bandicoot. Vanavond de demo maar eens spelen en wellicht bestellen. Zavvi, heb daar nog nooit wat besteld. Komt uit Engeland toch? Zavvi.nl is dezelfde neem ik aan?
UK chart all formats: FIFA 12 – ELECTRONIC ARTS THE ELDER SCROLLS V: SKYRIM – BETHESDA SOFTWORKS JUST DANCE 3 – UBISOFT CALL OF DUTY: MODERN WARFARE 3 – ACTIVISION BLIZZARD BATTLEFIELD 3 – ELECTRONIC ARTS ZUMBA FITNESS – 05 GAMES SAINTS ROW: THE THIRD – THQ ZUMBA FITNESS 2 -505 GAMES RAYMAN ORIGINS – UBISOFT RAGE – BETHESDA SOFTWORKS Woohoo \o/ Zo mis je iedere keer zelfs de top 40 en zo zit je opeens in de top 10