FM4 [Finished] Peugeot 207 Super 2000 Cup [AM] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door BassieBaas, 23 nov 2011.

1. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Race uploaded!

Tegen het einde van rondje 1 is toch wel een opmerkelijk moment.
    generationq87 crasht en remt vaag de verkeerde kant op en staat bijna stil in het midden van de baan. Mt cook knalt er vol op zonder te kijken. Alpha NL knalt daar weer op.

Begin van de ronde geen ruimte. :+

Team BAMI ging aan de Bami...

2. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die BAMI was wel verrekte lekker! Mooie foto levert het op met dat spoor. Haha

3. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Je had het opeens ook door met klein stukje sturen en remmen. :+
    Mooie foto!

4. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ik heb een foto verslagje gemaakt. Ik heb geprobeerd om iedereen een beetje aan bod te laten komen maar dat is waarschijnlijk niet helemaal gelukt. Feedback is welkom!

Als het in een spoiler moet, dan moet jullie het even zeggen!

VERSLAG XBOWWORLD PEUGEOT 207 SUPER2000 CUP
    SILVERSTONE INTERNATIONAL - ZONDAG 22 JANUARI 2012

De Peugeot 207 Cup geraakt steeds dichter bij het einde en de spanning loopt hoog op. Deze zondag was het de beurt aan Groot-Brittanië om de gretige peugeotjes in bedwang te houden. Silverstone International is een circuit met een aantal verraderlijke bochten die afgewisseld worden met snelle stukken. Dat beloofd wat!

Dertien man stonden aan de start. Generationq87 begon op pole-position.

Alles ging zonder ernstige botsingen goed in de eerste gevaarlijke bocht.

BassieBaas haakte al snel af om zijn bami op te eten. Het blijkt maar weer dat chinezen niet de snelste zijn. Gelukkig waren er twaalf andere racers die hun auto zo snel mogelijk over de finish heen wilde knallen. Sommigen namen dat iets te serieus en zo ging het in de eerste ronde al fout bij generationq87, Mt cook en Alpha NL. Eerstgenoemde spinde en stond vervolgens stil op het circuit. Asjemenou kon hem nog maar net ontwijken maar Mt cook zag hem te laat. Hij knalde er vol op en kreeg toen ook nog eens Alpha NL in z’n achterste. Race over, dat kan wel gezegd worden.

Menno heeft nergens last van en rijdt weg van zijn concurrenten om vervolgens een hele lange tijd in zijn eentje aan kop te rijden.

Een (aantal) ronde(s) verder en iedereen had zijn plekje ingenomen. Vanaf toen kwam het aan op de goede lijnen uitzoeken en proberen je tegenstander te verschalken. Arnaud probeert zijn positie te verdedigen terwijl Nori en Loyallronin zijn hartslag doen verhogen.

Een paar plekken terug strijden Asjemenou en Tracks om de plekken. Verderop probeert Bergje te voorkomen dat dit duo in de buurt komt.

Nori en Loyallronin zijn inmiddels de pit ingedoken en daarom heeft Arnaud nu te maken met Bergje. Ze gaan vlak achter elkaar de eerste bocht in.

Flavourlicious rijdt tot dan toe een eenzame race en komt Alpha tegen, die nog niet helemaal zijn draai heeft gevonden in de Peugeot. Flavour kan hem makkelijk voorbij om zijn race te vervolgen.

Dit beeld zal voor de rest van de race te zien zijn. Denvan in gevecht met Loyallronin. Verderop in de race lijkt het de zwart-gele bolide te zijn die aan het langste eind gaat trekken....

Dit beeld zal in ieder geval door Nori en Menno niet snel vergeten worden. Nadat Menno zijn voorsprong had kunnen opbouwen in het begin, kwam Nori na de pitstop van Menno toch wel heel dichtbij. Op deze foto zij aan zij en Nori passeert hier Menno omdat hij net wat later remt. Later in de race zal dit nog een aantal keer gebeuren en zal Menno de race winnen na een bloedstollend gevecht. Bij deze gefeliciteerd met je 1e overwinning in de Peugeot 207 Super 2000 Cup!

Bergje heeft Arnaud van zich af weten te schudden en komt ditmaal Flavourlicious tegen die terug is gekomen bij hem, nadat hij eerder de pitsstraat in was gegaan.

Waar het constant leek dat Denvan weg zou gaan rijden van Loyallronin, kwam het toch tot een inhaalactie van de blauwe-witte Peugeot. In ronde 15 wist hij Denvan voorbij te gaan om zo zijn podiumplek te claimen, well done!

Al met al een spannende race met veel positiewisselingen. Voor volgende week staat het Mugello circuit op het programma in de vorm van het "Club" gedeelte. Tot volgende week!

Laatst bewerkt: 23 jan 2012
  5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Heel gaaf verslag!

Vooral ook dit stukje, hahaha
    8)

6. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Wreed gedaan Nori!!!!
    Toffe foto-verslag. Leuke tekst en mooie pics!! Respect!_O_
    Ik heb mijn auto en paintjob tijdens de race heel gehouden voor de foto's natuurlijk! :+

Quote: "Waar het constant leek dat Denvan weg zou gaan rijden van Loyallronin, kwam het toch tot een inhaalactie van de blauwe-witte Peugeot. In ronde 15 wist hij Denvan voorbij te gaan om zo zijn podiumplek te claimen, well done!"
    De tijd werd krap aan het einde en de ronden raakten ook op met Denvan voor mij. Ik zag een keer af van een inhaalaktie omdat ik niet zeker wist of dat goed zou gaan met plaatsverlies voor ons beiden. Bleef geduldig wachten en probeerde druk op te voeren. Ik denk dat Denvan en ik allebei elkaar onder druk hebben gezet want wij maakten beiden enkele foutjes. Alleen had Denvan de pech dat hij als laatste van ons beiden het foutje vlak voor het einde van de race maakte en ik iets weg kon lopen van hem en ik gelukkig niet meer zo onder druk kwam te staan. Merkte wel dat mijn concentratie aan het einde van de race afnam. Ik maak mij zorgen voor de laatste race op de Nordschleife, ik denk dat ik een thermoskan koffie meeneem in de auto.

7. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gedaan, Nori! Ik ben weer up-to-date. :thumbs:

8. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772

9. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Nori! Gaaf!!

Ja echt! Wij hebben een leuke battle gehad.
    Je zat eerst 2 rondjes achter me en toen had ik je voorgelaten omdat je sneller leek.
    Daarna was ik weer sneller moest ik je toch even voorbij.
    2 ronden voor het einde ging je opeens veel sneller toen je me inhaalde.
    Ik zette toen nogwel mijn snelste tijd neer...

Deze baan lag me totaal niet. Ik kon moeilijk de juiste lijnen vinden.

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Was een mooie race. Een goede race voor mij ook. 7e plek, niet heel hoog maar ik ben met 200 meter achterstand in een aantal rondes terug gekomen bij Bergje en Arnaud. Zo laat ik aan mezelf zien dat ik snel kan zijn, maar door onnodige foutjes verlies ik plekken.

11. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Werd alleen ongerust toen wij Alpha NL inhaalden. Volgens mij maakte jij nog kontakt met hem toen hij de baan weer opreed. Hij had mogelijk iets meer ruimte kunnen geven.

12. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Mij lag deze baan ook totaal niet, Mugello oefenpotje ging veeel beter, maar helaas heb ik volgende week zondag geen tijd, dus die race kan ik niet meedoen.

Volgens mij viel dat wel mee, en het was iig zeker geen opzet, maar enkel omdat ik zelf alle aandacht nodig had om de auto weer onder controle te krijgen, dan druk ik op dat moment niet op de knop om in mn achteruitkijkspiegel te kijken of ik wel genoeg ruimte verleen. Als iemand van de baan af raakt moet je ook zelf bedenken dat het mss handig is wat meer afstand te nemen ;)

13. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ja ik had schade aan de achterkant.
    Misschien had dat wel invloed en je daardoor toch opeens sneller ging.

Het leek er niet op dat je van de baan ging. Het leek er eerder op dat je ruimte gaf en opeens weer op het gas ging.
    We waren nog ingevecht en dat was toch wel belangrijker dan dat je op een rondje werd gezet. ;)

14. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
  15. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Effe serieus, voor dat geld heb je hier 1 kamer!! :D Lang leve het hoge Noorden. Gratz met je nieuwe huis, ziet er erg mooi uit.

@Nori! Netjes, mijn BAMI team-spirit is niet onopgemerkt gebleven.

16. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Het ging mij niet om wel of niet op een rondje worden gezet, zoals ik al zei: het was iig zeker geen opzet, maar enkel omdat ik zelf alle aandacht nodig had om de auto weer onder controle te krijgen, dan druk ik op dat moment niet op de knop om in mn achteruitkijkspiegel te kijken of ik wel genoeg ruimte verleen. Dus excuses voor het ongemak!

17. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    .

Wow, tja inderdaad koop je voor dat geld hier in Amersfoort ook niet echt iets zo moois!! Gaaf gefeliciteerd, nu krijg je waarschijnlijk ook je eigen gamekamer? Wanneer kunnen we langskomen voor de housewarming :cool: ?

Wat moet je er trouwens nog aan verbouwen dan ?

18. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Is vooral veel verf werk, laminaat vloer boven. En aangezien mijn vrouw van het type vt wonen is wordt de vloer wit geverfd ( vind ik stiekum ook wel mooi). Dus lijkt niet veel maar is een behoorlijke klus. Heb mezelf 10 klusdagen gegeven dus ben benieuwd hoe dat gaat. Zal zo af en tou ff een update plaatsen. P.s. Die prijs die je ziet is de vraag prijs he, hou rekening met een %8,5 aan onderhandeling\o/

19. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Das echt goedkoop voor zo'n huis ja :eek: Makelaars hebben dus wel gelijk met locatie, locatie, locatie! Want wie wil daar nou wonen :D Nee, geintje, gefeliciteerd man! ;) En succes met klussen.

20. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nori, heel leuk idee jouw fotoverslag. Zat het met veel plezier te lezen terwijl ik onderweg was naar huis. Compliment.

Btw, hier is de score (slecht kwaliteit)

Deel Deze Pagina