Android

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ferron, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Is er eigenlijk ook een app die alle apps en settings opslaat? Aangezien ik geen zin heb om dat telkens weer in te stellen/te downloaden bij een nieuwe ROM. :9

Oh, Titanium Manager kan dat natuurlijk.

Laatst bewerkt: 19 jan 2012
  2. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Bij mij zit de handigheid hem vooral in het feit dat de Pro versie per app bekijkt wat het verbruik is, en dat is erg praktisch. Maar tegenwoordig gebruik ik de ingebouwde data manager van 4.0 :)

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Is deze ook voor " Samsung Galaxy S 2 beschikbaar voor? Heb je misschien een link hoe je het erop kan zetten? Ik heb al op goolge gezocht, maar vindt niet de juiste informatie. :)

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  5. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Lekker dan, volgensmij is mn telefoon bricked..
    Heb Smart Flash Tool al geprobeerd en NVflash, beiden zonder resultaat.
    Als ik mn telefoon opstart blijft ie hangen bij het lg logo en als ik probeer m in recovery te starten krijg ik S/W Update die vervolgens niks doet.
    Ik draaide CM7 en ik had net een custom kernel geinstalleerd toen het gebeurde.
    Telefoon is/was dus geroot en er stond een custom rom op, maar denken jullie dat ik m nog kan terugsturen en later repareren zonder gezijk?

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb de laatste keer geen gezeur gehad ermee, toestel was geroot en draaide een custom rom, maar werd gewoon gemaakt. Wat je nog wel kan doen is hem even via een winkel opsturen, bijvoorbeeld Belcompany. Je kan je toestel opsturen ook als je hem daar niet hebt gekocht. Mochten ze hem niet maken, dan krijg je hem terug met een prijsopgave en heb je verder geen extra kosten;)

7. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
  8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Cordy vorige week gedownload, wel leuk. World Of Goo is ook tof, al doe ik al die games toch uit na vijf minuten :+. Zelf paar dagen geleden Modern Combat 3 gedownload en gister eens even gespeeld. Ziet er echt enorm goed uit, CoD Modern Warfare op je telefoon. Plus het speelt ook nog goed en simpel ook.

9. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Speel de meeste games ook niet lang. Zoek wel iets waar ik me even mee bezig kan houden. Denk dat ik de volledige versie van Cordy eens ga downloaden.
    Speel je Modern combat op een single core telefoon?

10. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Godzijdank is het toch gelukt met SmartFlash, nu alleen nog even rooten, Clockworkmod erop, CM7 erop en backup terug en we zijn weer klaar :).

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    - PewPew (is gewoon Geometry Wars voor Android)
    - Age of Zombies (top down zombie shooter)

Zal jouw suggesties eens proberen ziet er wel tof uit :)

12. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
  13. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nog een paar aanraders.
    Speedx 3d, op/in een buis of platform met obstakels ontwijken, erg verslavend.
    World of goo,vooral met balletjes van 'goo' moet je een uitgang naar een buisje bouwen en een aantal goo balls overhouden die in de buis moeten. Erg sterke sfeer, mooie graphics, uitdagend en vooral heel leuk (is ook een demo van).
    Coin dozer, een spelletje waarin je geld in een 'pusher'(een gokkast waarin je muntjes moet gooien) om zo prijzen of meer muntjes te krijgen.
    Prize Claw, een spelletje waarin je met een klauw muntjes en prijzen moet verzamelen, van dezelfde makers als Coin Dozer.

Dit kwam zo even in me op, heb nog meer leuke spelletjes die ik binnenkort wel even zal posten.

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb nu gta 3 gedownload voor mijn telefoon, en moet zeggen dat het een stuk beter werkt dan ik verwacht had. alles loopt heel soepel, alleen het schieten is niet altijd even handig.

15. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Jelly Defense!

Leuk tower defense spelletje! :D

16. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
  17. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Tof, gekocht.
    Had alleen World of Goo al :p.

18. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Als iemand nog een makkelijke manier zoekt om te rooten zou ik SuperOneClick eens proberen, het enige wat je hoeft te doen is usb debugging op je telefoon aanzetten (staat tussen je instellingen), je telefoon aan de pc hangen en in het programmatje op root klikken.
    Vervolgens wacht je tot het programma klaar is met rooten, daarna reboot je telefoon, et voila je telefoon is geroot :).

19. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Maar hoe redeem je hem nou precies? Wil hem best kopen, maar wanneer ik de games niet in de market krijg hoef ik ze niet.

20. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Je krijgt een mailtje met een link waarvan je ze kunt downloaden.
    Staat bij mij niet tussen 'Mijn Apps' in de market maar als je zoekt naar bijvoorbeeld Osmos die er bij zit staat wel dat je m hebt en kun je updaten/verwijderen etc.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina