Nee je hebt ook paarse (epic) items. Tot level 49 kan je sommige paarse items modden, vaak kan er dan 1 mod minder in maar dan heeft het item wel vaste stats wat meer is dan 1 mod. Op level 50 heb je paarse items die je niet kunt modden, pvp gear en gear uit Hard Mode Flashpoints en raids is hier een voorbeeld van en hebben ook set bonussen.
Daar heb ik nou echt zo'n zin in heh. De reden waarom ik alleen maar powerlevel en door de planeetjes rush.
Zo, gisteren even een nieuwe sorceror aangemaakt, in een uurtje naar level 6 opgewerkt. Gaat toch een stuk sneller bij een 2de keer. Tot nu toe geen problemen gehad met vijanden wat met de Sith Warrior wel zo was, Sith Warriors hebben het een stuk lastiger in ieder geval dan Sorcerors
Op level 6 ben je nog gewoon een Inquisitor geen sorceror of Assasin e. Welk level is je main nu? Ik ging gister nog heerlijk op Voss, ben nu zelf 47 half. Ga ook de bonus questen op Voss afmaken is super veel Exp en makkelijke quests. Je moet voor je main quest 2 andere queste completen. Dus je compleet die 2, krijg je ieder 20K xp en dan kun je terug naar die gast voor de main qiest in te leveren ( dat waren die 2 kleineren ) en krijg je nog maals 14k xp echt ideaal. Denk zelf dat ik bijna klaar ben op Voss, heb alles eigenlijk wel gehad behalve 1 Heroic 4 nog niet maarja.
Ja, inquisitor bedoel ik , wordt uiteindelijk wel gewoon een Sorceror. Mijn main is nu bijna 48, nog 20k XP ofzo. Vanavond maar weer even questen met Conqii (hoop ik), en dan zal ik wel weer rond de 49 zijn + class quest afgerond
Nice Ow @ Seh, Ben je asassin of sorceror? Want als sorceror is Zash heel simpel... gewoon je companion healen, of zelf aggro nemen en dotten en rennen, slowe zodat die je nauwlijks kan raken. + interrupte en stunne....
Ik gebruik nog geen stims ook niet tegen de 50 elite. Gewoon companion healen en de elite dotten. Deze healde ook nog eens geen wonder dat het mij ong 15 minuten duurde om hem te verslaan. Maar uiteindelijk wel gelukt dus.
Server: Niman Side: Empire Chars: Malkazar 36 Sith assassin en Facemelter 49 Powertech Guild: Krypteia Deze game is echt heel erg vet, jammer dat het maintenance schedual een beetje klote is
Ik kreeg trouwens vannacht m'n 2e mailtje over m'n Founder status, als ik inlog heb ik hem waarschijnlijk in m'n IG mail box En Conqii, vanavond ben je weer online?
Nee ik ben 49 nog maar, als level 46 maakte ik al groepen af met 50 elites. Ik ben bijna level 50 nou. En ja vanavond kom ik online en kunnen we een flashpoint doen met zijn 3en.
En de laatste quest (toch? ) op Voss, wil van die planeet af Kunnen we dan ook gelijk mijn class quest doen
Maak me ook niet druk hoor, anders zou ik me wel vermaken met m'n Inquisitor hoor Dit keer ga ik wel voor de Dark Side
Ja, prima, doe ik dat eerst wel even. Even wat PvP doen denk ik, levert als het goed gaat in 5 minuten ook weer 30.000 XP op, misschien nog even wat spacemissies, gaat het wel hard