Ben expres aan het opsparen om de laatste paar allemaal achter elkaar te kijken. Nog een godswonder dat deze show dermate lang op de buis is geweest trouwens. Bijna ieder jaar werd er wel geluld over "bad ratings" en "pulling the plug", maar gelukkig hebben de schrijvers de mogelijkheid gekregen hun kindje van een (hopelijk) waardig einde te voorzien.
Nee! Dat is wel echt klote... dit is denk ik wel een van de series waar ik het meest van genoten heb.
Dan eisen we een nieuwe serie: Sarah Walker. En dat wordt dan een late night serie. Nee, maar de glans is er idd wel een beetje vanaf. Dat merk je wel bij meerdere series na veel seizoenen, zoals bijvoorbeeld HIMYM.
Nondedju, waarom gaan er zo veel goede series van de buis.. Hoe zit het eigenlijk met BMS en Community? Dan maar weer eens aan The office en Scrubs beginnen, en misschien Community nog een keertje helemaal van begin af aan kijken .
Ga Parks and Recreations kijken Eerste seizoen is minder (slechts 6 eps van 20 minuten), maar vanaf seizoen 2 wordt het echt hilarisch. Zonder te overdrijven zitten huilen van het lachen
Bedankt voor de tip, ga ik doen. Vriend van me zij dat Trailerpark Boys ook leuk was, ga dat dus ook proberen.
Net de laatste episodes gekeken. Ik kan gewoon niet geloven dat het afgelopen is. Zeker weten de beste serie die ik ooit heb gezien.
Echt? Vond het altijd wel een aardige serie, maar niet in m'n top 5. Welke series kijk je nog meer dan?
Dexter, TBBT, Chuck, Community, Psych, Spartacus, The Office, Game of Thrones, Weeds, Suits en Fringe.