1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke (oudere) game speel jij?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 15 mei 2005.

  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Die game is echt geniaal! _O_
    Vooral als je hem in splitscreen speelt :)
     
  2. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Secret of Mana, alltime classic
    Gisteren mee begonnen
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik speel zoveel oude games, van die games die ik dan koop, even speel of helemaal niet speel, en dan weer een tijd in de kast blijven staan omdat ik een periode niet aan gamen toekom of met name andere games speel. Speel meestal sowieso niet zoveel games "tegelijk". Als ik COD speel, ben ik daar maanden zoet mee en speel ik daarnaast bijvoorbeeld geen The Elder Scrolls, want ik moet altijd wel in de sfeer van een game zitten.

    Speel nu Assassins Creed 1 (op de PS3 ), die heb ik nooit uitgespeeld en wil dan door naar de vervolgdelen, en ook GTA IV, Red Dead Redemption, met Skyrim ben ik ook pas net begonnen, maar die is niet echt oud :p En heb ook nog wel oude games als CSI, Guitar Hero 5 en Band Hero, Alan Wake, Cod4, TDU2, Gears of War 2, Fable 3 liggen. Op de PS3 ben ik ook pas net met Uncharted begonnen.
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Haha ben benieuwd! Heb maar 1 controller maar kan stomheid wel waarderen in games. 15 euro, te veel? Doosje/boekje etc is nagenoeg nieuw, evenals de disc.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Chrono Trigger

    Beste RPG ooit, tofste RPG ooit, meest awesome rpg ooit. De Giantbomb Endurance Run heeft me de wil gegeven de game opnieuw te spelen. Zit ondertussen alweer aan de sidequests aan het einde van de game en het is weer genieten. Die graphics blijven heerlijk (alhoewel (jongere) mensen ze minder zullen vinden) en de muziek is fenomenaal. Daarnaast doet de gameplay alles goed wat jRPG's al jaren fout deden en nog steeds doen. Geen random battles, half actieve turn-based battles, etc.

    [yt]dJtwEpQe6w0[/yt]
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Heb Chrono Trigger een tijdje terug op een emulator gespeeld tot het punt waarop ik niet verder kon omdat ik een bepaalde knop (die je slechts eenmalig gebruikt in het spel 8) ) moest indrukken, en dit niet mogelijk was met die emulator. Wel enorm genoten van de journey so far. Misschien toch binnenkort maar eens de DS versie oppakken.
     
  7. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben mensen toevallig chrono trigger of secret of mana voor de snes die ze kwijt willen?
    Moet ze ook echt spelen
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als je iemand zo gek vind dat hij daar van af wil vraag dan of hij voor mij nog een Nintendo World Championships: Gold Edition voor de NES over heeft voor een zacht prijsje :+

    but seriously, voor de DS is een hele nette Chrono trigger port en anders zul je er wel wat euro's voor over moeten hebben
     
  9. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom er trouwens gisteren ook achter dat zowel chrono trigger als secret of mana ook allebei in de appstore te koop zijn.
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Midnight club LA... Die game blijft geweldig, ik snap niet dat de meeste winkels hem niet meer verkopen.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Klopt maar als je een DS hebt raad ik je die versie wel eerder aan. Speelt toch een stuk lekkerder (met knoppen en een echte d-pad)
     
  12. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat heb ik ook inderdaad. Ik vermaak me prima met wat oudere games. Als ze goed zijn worden ze er namelijk niet slechter op. Zo heb ik dus laatst Assassin's Creed 1 bij de Bibliotheek geleend en uitgespeeld, erg mee vermaakt. Zag dat de Bibliotheek ook nog eens 2 opvolgende delen had staan, dus die zullen ook nog wel daar geleend gaan worden :D

    Momenteel ben ik bezig met GTA IV The Ballad of Gay Tony (nadat ik eindelijk eens GTA IV uitgespeeld had en daarna The Lost and the Damned). Blijft toch ook een toffe game met vooral een ontzettend leuke verhaallijn.
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn toch remakes? wat is er nieuw? nog nieuwe wapens?
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Geweldig inderdaad. Grafisch ook erg sterk, lekkere engine. Op een bepaald punt kwam ik volgens mij niet meer verder, helaas nooit meer mee verder gegaan. Toch maar weer eens proberen :).
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het zijn niet eens remakes. Het zijn de originele games geport met crappy touch controls. Ik geloof dat ze bij Chrono Trigger niet eens de moeite hebben gedaan om de graphics te fixen naar iPhone schaal.

    Als je een DS/3DS hebt moet je voor de DS versie van Chrono Trigger gaan. Als je het 'ye olde english' van Frog kan missen is dat veruit de beste versie van de game: Verbeterde vertaling, kaartje + alle menu's op het onderste scherm, optionele touch controls, de anime cutscenes uit de PSX versie, nieuwe dungeon (Ik geloof zelfs 2) en vele andere extras.
     
  16. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vernam wel dat de extra dungeons erg slecht zijn.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat is nog altijd beter dan een algeheel slechte port. :+
     
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nu toch ook op de store van Nintendo voor de Wii te verkrijgen, denk dat dat wel een goede optie zou wezen.
     
  19. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste tijd steeds meer zin om Jade Empire te spelen:+ Ik ben weer helemaal in de BioWare sfeer. Heb die game al jaren hier liggen maar nooit echt uitbundig gespeeld.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    [​IMG]

    Tering lastig level 8)
     

Deel Deze Pagina