[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat een negativiteit over de campaign zag ik op allemaal forums, nou ik ben er gisteravond mee begonnen en vind hem hardstikke vermakelijk. Doet zeker niet onder voor een COD campaign. En de cinematische stukjes waar zoveel over werd geklaagd.....niks mis mee, juist cool. Ik verwacht niet dat de campaign heel lang is, maar leuk is hij absoluut wel.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Vanavond weer een paar potjes gedaan. Ik speel op de PS3 en heb wel in het begin moeite om te verbinden, helaas.

    Daarnaast heb ik nu ook dat probleem dat je bij een nieuw potje eerst weer even zelf het goede wapen moet kiezen, ipv dat die standaard geselecteerd is.
     
  3. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Trouwens ik kreeg net van een STINGER een LASER lock on? Hoe de fak kan dit?
     
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Die APFRST-T ofzo, voor de LAV-25 etc. wat is dat precies? Waar is het chill voor?
     
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Net wat TDM gespeeld, ging echt lekker. Eindelijk gebruik gemaakt van de F2000 en de snelheid maakt echt uit. Ik schoot een paar keer veel te laat en toch ging ik niet dood. Soms wel een beetje irritant dat ik me terugtrek achter een muur en ik toch nog dood ga terwijl ik er al lang achter was.

    Net ook mijn eerste keer geMVP'd op tehran highway dan nog, mijn minst favoriete map. Leek wel of iedereen in het midden begon, na 4 sec 3 mensen neergeschoten. :D Ging echt goed!!!!
     
  6. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Simpel. Dat kan niet. Je werd gewoon gelocked door iets anders als een stinger.
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Kan wel als je ge-laserpaint bent.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Dat maakt geen verschil? Dan is het effect niet anders, gelaserpaint of niet, een missile van de stinger kan je altijd verbreken met je flares, dus dat is onzin wat je nu zegt.
     
  9. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan alsnog gewoon locken. Laser painted of niet, stingers hebben een eigen lock nodig. Die zijn heat seeking en niet laser guided gevoelig.
     
  10. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de laatste paar dagen een paar keer gehad dat een guided rocket/javelin-rocket om een locked target rondjes blijft draaien en vervolgens verdwijnt. Weet iemand hoe dit komt? Het is best vervelend want vervolgens wordt ik dus vaak voor mijn knar geschoten.

    Het komt in ieder geval niet door ECM jammer, want je ziet ze vooraf flares poppen.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2012
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik hoor wel vaker dat Tehran Highway hun minst favoriete map is, die is juist best tof imo.


    Gisteren best veel potjes gehad met aardig hoge levels, en op Noshar Canals (rush) een leuk moment meegemaakt.

    Defender zijnde, dus dan vliegen er weer 5 man op de Tunguska af (8), ik was de snelste en dan zie je weer van die pipo's die je blijven achtervolgen. Nu deed een rank 88 dat (dus colonel rank 4:cool:, en ik werd gedisabled uiteindelijk. Nu wachtte ik zolang met uitstappen tot de Tunguska nog maar 3% health ofzo had, ik stapte uit en die rank 88 stapte snel in waardoor hij dus opgeblazen werd.
    Daarna switchte die dude snel naar het enemy team en hij kwam keer op keer aan met z'n RPG's :lol:. Z'n dogtag was wel gaaf, iets van 12000 tankkills..
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind Tehraan highway op conquest ook best een aardige map. Beetje simpel en aan de kant van A liggen altijd wat veel snipers in de spawn maar als de voertuigen een beetje goed gebruikt worden levert het vaak wel leuke potjes op
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Hmm dan was het een soort bug ofzo, want ik kreeg een rode lock en flares hadden geen zin.

    En in de kill cam zag ik de heletijd een engineertje liggen met een Stinger op zn rug. Het was ook de heletijd dezelfde
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041

    Ga aub even op dze gozer zn channel kijken, staan geweldige filmpjes op:thumbs:.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Geweldig!
     
  17. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister nog even met Heuft gespeeld, en toen kwam dan eindelijk de javelin in zicht! Vanavond vrijspelen hoop ik :9

    Nu lees ik veel dingen over laser lock-on. En om eerlijk te zijn begrijp ik het verschil niet echt, is er iemand die dit in een notendopje uit kan leggen voor mij?
    Moet nu bijv. een Recon eerst een heli locken voordat jij je javelin kan afvuren, of zie ik dit verkeerd?
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Een Recon moet mbv de Soflam idd eerst een Heli locken voordat jij je Javelin op een Heli kan afvuren.

    Verder kun je een Javelin altijd gewoon op een grond voertuig afvuren (Tank, Jeep), en daar heb je van niemand hulp voor nodig.
     
  19. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    + Als ground vehicles lasar painted zijn doet een javelin ook meer damage.
     
  20. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice thnx!
    En ik neem aan dat je een verschil ziet of hoort bij het locken als het een laser painted is? Of is dat gewoon een aangename verrassing? }:]
     

Deel Deze Pagina