Hoe weet je dat we andere tijden online zijn dan jou? Ik heb je denk 2 weken geleden een invite gestuurd waar je niet op het gereageerd. Maar dan zoeken wij verder . GL
ik heb je geaccepteerd maar zie dat je of voor me online bent of na mij dus dit word het niet srry maar succes met verdere recruits
Hey team pulp, ik zag jullie post staan en dacht laat ik hier even op reageren. Zag dat jullie een volwassen clan zijn en dat is nou precies waar ik naar op zoek ben. Ik zal me even voorstellen, ben 29 jaar en woon in Roosendaal al veel ervaring in de cod games. Speel vooral savonds en in t weekend. Heb een headset en Elite. Ik zou zeggen voeg me toe op xbox en dan spelen we wat games samen. Groeten, Blinckie!
Hoi Blinckie. Bedankt voor je reactie en ik zal je vanavond toevoegen maar wat is je gamertaq precies ? Gewoon Blinckie of wat anders?
Helaas. Is jammer. Gek genoeg heb ik je de afgelopen dagen niet online gezien, kan aan mij liggen. Succes met het zoeken naar een clan!
hi guys ik ben Luc woon in Rotterdam ik koop volgende week dinsdag (salaris) call of duty elite ik ben prestige 10 lvl 80 2.5 k-d ratio in top 1000 van de wereld op TDM in top 2500 van de wereld overall total kills ik speel TDM en S&D ik houd niet zo van spawnkillen, op die manier heb ik niet mijn ratio gehaald ik houd neit van opscheppen, maar ik vind het belangrijk dat jullie weten wat ik kan ja toch? hebben jullie misschien interesse? gamertag: Feldrias Gr, Luc
eey ik wil wel graag joinen als dat mag ik speel veel decerto,s en wil graag 1 team die wel goed is en ik denk dat jullie dat zijn. mag ik erin komen vanavond 10 uur ben ik online voeg me toe versus Quantum
ik wil graag joinen als het mag ben alleen nu momenteel in het weekend online tot april ik doe veel decerto,s en hou van een goed team en ik ben 16 jaar voeg me maar toe versus Quantum om 10 uur ben ik online