Het Online Gamestore Topic [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 jun 2011.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb mijn review gewoon weer aangepast met daar wat er globaal in de PM stond. Dat weiger ik ook weg te laten. Als ze nog een keer gaat kloten, wie weet, maar voor mij is het nu af.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Iemand ooit wat besteld daar? Tijd om je wachtwoord te veranderen dus.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Game.co.uk was toch ook gehackt deze week?

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ze zeggen van niet

5. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Crap

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    jep.. kreeg net email idd

7. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand ervaring met JT Games en smartgamer?
    Ben van plan om eens Black ops te halen en die zijn als goedkoopste op budgetgaming te vinden.

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Op budgetgaming staan ook shopreviews ;)

9. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar na Mad1976's reacties te horen veranderen ze het ook zonder pardon :+
    Alsnog ga ik denk ik de reviews bekijken :thumbs:

10. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep. Ben daar nog steeds mee bezig.:F:

11. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    JT Games is sws een afvaller, want daar zeggen mensen dat ze het product niet krijgen en als ze net betaald hebben dat het product out of stock si en geen geld krijgen :F:

12. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    smartgamer goeie ervaringen mee, paar keer wat gekocht, altijd snelle levering

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Passen ze het nog steeds aan? :emo:

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja....terwijl in andere reviews ook gewoon dat soort info staat.
    Er staat er zelfs 1 in bij Nedgame waarin emailverkeer staat met naam en al van de Nedgame medewerker! Dat mag wel blijkbaar.|:-

Maar ook bij andere shops...maar omdat nedgame daar toevallig ook op het forum zit mag het niet ofzo??

Heb nu mijn klacht naar een andere Admin gestuurt, want die ik nu had schiet gewoon niet op...

Vragen ze om de mailtjes die ik gehad heb.....die heb ik dus niet meer, maar daar gaat het ook niet om. Die doen er totaal niet toe.

Het gaat puur en alleen om die PM, die ik niet mag aankaarten in mijn review.
    Als mensen nu mijn review lezen, klopt de waardering ook niet, dat komt gewoon niet overeen met wat er staat.

Het is een zeer handige site, maar ik begin te denken dat het een stelletje amateurs zijn die daar de boel runnen (of erg gevoelig voor commentaar van gameshops).

To be continued!:9
    (hoe triest het eigenlijk ook is voor zoiets kleins en simpels)

15. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht van budgetgamers. Het is duidelijk dat ze veel reclame inkomsten etc van nedgame krijgen en die willen ze niet kwijt raken, dus editen ze liever af en toe es ff wat, zodat ze hun geld inkomst van Nedgame houden. Je zou naief zijn om te denken dat dit niet zo is. Dit gaan ze ook echt niet toegeven.

Maar je ziet het bijna overal. Denk dat bijna alle gamesmagazines hetzelfde werken, en zelfs gamewebsites. Al was het alleen maar om al die dure snoepreisjes. Denk je dat journalisten eerder een hoger of lager cijfer geven na net een een duur 5 sterrenhotel te zijn gekomen? Zelfs websites als kieskeurig zijn niet meer zo betrouwbaar omdat fabrikanten mensen inhuren hier hele goede reviews neer te zetten over hun eigen product.

Nedgame is overduidelijk aanwezig op de budgetgaming website, en ik denk dat je tot het oneindige ge-edit zal worden, omdat ze liever de inkomsten van nedgame hebben, dan een onafhankelijke website te zijn waar je ook kritiek op alles mag hebben.

Daarom is het wel goed dat je het er niet mee eens bent, want wat ze doen hoort niet. Maar had eerlijk gezegd niet anders verwacht. It's all about the $$$. Dat is hoe ze hun geld verdienen.

16. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Doet me een beetje denken aan thuisbezorgd.nl die editten ook negatieve reviews van klanten

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ken ik niet.

Maar wat is het nut van een ervarings-site.....als je niet je ervaring mag geven?

Maar ik snap het ook gewoon niet; zoals ik alzei staan er genoeg negatieve reviews tussen, ook bij Nedgame, maar om 1 of andere reden mag die van mij niet in zijn geheel erop staan....weird.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    censuur! misschien partnership, friendship, homo-ship

19. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hou toch eens op jongens, ik zit al sinds 2005 op budgetgaming en heb ook jou review/verhaal gelezen over nedgame MAD 1976.

Maar het is zo dat je geen prive pm's mag posten op sites, dat mag hier ook niet . Nedgame is geen sponsor van budgetgaming. Jij hebt het bewijs verwijderd dus je kan niet meer aantonen. Je schiet dus jezelf in je voet.

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom? Zij zeggen in een PM dat ze niet meer zullen leveren bij hem omdat hij ze een slechte review heeft gegeven? Dat vind ik in dit geval zeer relevant om te vermelden?

Trouwens, ik heb die zilvere controller niet besteld toen week terug... nu issie weer duurder bij Amazon.. Iemand ander adresje 35euro :p?

Laatst bewerkt: 24 jan 2012

Deel Deze Pagina