Dungeon Defenders 1200 -> 800 Orcs Must Die! 1200 -> 600 Defense Grid 800 -> 400 South Park Lets Go Tower Defense Play 800 -> 400
Jammer dat Dungeon Defender niet 50% is. 800MSP vind ik geen deal. Wellicht Orcs must Die, aangezien die ook wel leuk schijnt te zijn, maar zal er eerst even wat info over zoeken.
Volgende week: GTA IV 25% off GTA IV – The Ballad of Gay Tony 800 (50% off) GTA IV – The Lost and Damned 400 (50% off) GTA San Andreas 800 (33% off) Treurig, pas 84238024 keer in de aanbieding geweest. Op disc nog goedkoper ook.
Maar werken Xbox 1 games nog op 360? Ik meen ergens gelezen te hebben dat backwards compatibiliy er volledig was uitgegooid?
Orcs must Die afgelopen nacht even de demo van geprobeerd, maar ben nog niet echt overtuigd. Vooral het 3de level begreep ik niet echt, aangezien daar een speciaal gangetje was naar boven maar daar was geen enkel nut toe... ... oh, en die krengen begonnen terug te schieten, dus dat vond ik ook minder.
Ik ga de review niet op tijd afkrijgen, maar ik kan vast verklappen dat Dungeon Defenders voor 800 Microsoft Points zeer de moeite waard is!
Paar weken terug was de season pass van LA Noire ook al in de aanbieding, toen al opgepikt voor maar 400 MSP