[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag ontdekt dat je ook kan sprinten...na 40 uur spelen dus8)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt, maar dat zie ik dan wel als de patch 1.4 er is. Word vast wel even een berichtje gespamd. Op moment nog druk met SW TOR. :9

3. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Elke dungeon is level locked dus zal je in de ene dungeon makkelijke vijanden die je als beginner al kunt doden tegenkomen en in de andere dungeon zal je vijanden met een veel hoger level vinden die je pas later als je sterker bent kunt verslaan.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Er viel me laatst iets op trouwens, het is niks nieuws maar eigenlijk maken al die armors maar weinig uit he. Je speelt de game toch het meest in first person en je ziet je armor dus vrijwel nooit. Je kunt even in third person gaan om je armor te bekijken, maar dat is maar voor even. Het is niet anders, zo werkt het nou eenmaal voor een echte first person RPG. Wat ik TES nog steeds vind.

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Je ziet ze niet misschien, maar ze maken wel degelijk wat uit: Armor rating, geluid,snelheid worden allemaal door je armor beinvloed! :cool:

6. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Gisteren nog eens verder gegaan met Skyrim, zit nu op 55uur en lvl 37.
    Ben naar een nieuwe stad gegaan, ben de naam even kwijt maar het is de stad waar de Stormcloacks zitten.

ik dacht toen ik binnenkwam, eindelijk eens een stad die een beetje aan Oblivion doet denken... groot en er is wat te doen..
    Ben natuurlijk nog wel niet overal geweest.. whiterun, winterhold, Markath en Dawnstar ben ik geweest en buiten Whiterun is de rest echt klein en niks te doen.

ben nu even van de miscallaneos missies afgestapt want die worden soms toch wel afgezaagt, en meer de main missies gaan doen (niet de échte main missie, maar toch de grotere). zijn toch een pak cooler.. dus heb de smaak weer te pakken.

Vanavond ga ik verder en kijken of ik het waard ben om de stormcloacks te joinen ;)

7. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook erg jammer dat er in Skyrim maar 5 echte steden zijn, de rest zijn maar kleine nederzettingen. Een grote hoofdstad met verschillende districten als Imperial City in Oblivion mis ik ook erg hard. Je hebt de indruk dat er niet veel mensen in het noordelijke gedeelte van Tamriel wonen.

8. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Hoe werkt enchanting nou precies... Ik begrijp dat ik een magisch voorwerp moet inleveren om die kracht vervolgens op andere voorwerpen te gebruiken. Daarna moet ik, bij een zwaard bijvoorbeeld, een bepaalde waarde geven. Ik geloof 1 t/m 15, maar wat is het nut van die waardes....

9. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    bedoel je het aantal procent dat je enchantment effect heeft?
    logish toch, hoe hoger, hoe beter.. met betere soulgems krijg je hoger %
    of bedoel je de meter in het begin? dat is hoelang die enchantment meegaat op je zwaard voordat je die moet rechargen :)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat vind ik ook niet zo vreemd met zoveel oorlog, dood en verderf daar. ;)

11. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Het noorden is minder bevolkt door het landschap en klimaat. In Siberie wonen ook stuk minder mensen.

12. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hoe recharge je?

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    RB als je in je inventory bij het te rechargen wapen bent.

14. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vandaag weer lekker verder gegaan. Moet toch zeggen dat ik het soms 'te groot' vind. Natuurlijk mag je daar niet over zeuren, biedt immers eindeloze uren plezier. Maar ik loop rond met het gevoel 'ik ga de wereld nooit echt kennen'. Overal, echt overal waar ik iemand spreek krijg ik er weer een quest bij, ontdek je nieuwe gebieden, gebouwen die een of ander tunnelsysteem bevat, etc. Geweldig natuurlijk, maar het is alsnog een klein beetje overweldigend af en toe.

15. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Niets zo goed als zo'n grote vrijheid en de grootte van de map, zalig gewoon!
    maar ik begrijp je gevoel wel :), op een moment heb je zoveel quests staan.. maar daar kijk ik niet zo zeer hene, ik ga gewoon op gang, en als ik op de plaats kom waar toevallig een quest is dan is dat zo :).
    Als ik rondga in de wereld sla ik niet over, ik blijf echt verbaast over de tijd die gestoken is om alle caves en dungeons uniek te maken :thumbs:

Ik kom nu wel veel te veel draken tegen, bijna elke keer waar ik naar fasttravel komt een draak tevoorschijn 8)
    soms loop ik gewoon weg omdat ik er geen zin in heb om hem te slayen :)

16. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik ren dan meestal naar een dorp of een groepje giants en laat die het werk opknappen.

17. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook dat gevoel soms, dat overweldigende.
    Daarom heb ik besloten om voortaan me echt op de Quests te concentreren, zodat m'n held een DOEL heeft, telkens opnieuw. Dat lijkt me wel fijner. Afdwalen zal ik wel doen, geloof me, maar dan telkens weer opnieuw een quest opnemen ... en wisselen tussen main quest, grotere en kleinere side quests & misc ... zo blijft er variatie ...

18. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Heeft die bards college trouwens nog steeds bugs? Dat je m dus nooit kan halen?

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gelukkig nu alle shouts binnen.

Ik weet niet of het een bug was, maar toen ik die laatste ging halen had ik kennelijk genoeg souls om ook de overige woorden tot 3 aan te vullen. Het gaat om een stuk of 7 souls, maar voor die laatste shout kreeg ik kennelijk ook een paar souls. Vreemd, maar ik vind het wel best nu alle shouts met 3 woorden zijn gevuld met souls. 20x3 dus.

20. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nog steeds met het gedonder in Markarth. Dat je opgepakt wordt en meegenomen moet worden naar de mijnen. Zodra ik zeg ok neem me maar mee dan loopt het spel vast.
    Ik ben bang dat mijn safe game fucked up is. Dus ik denk dat voor mij het spel vroegtijdig de kast in gaat. Ik heb echt geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen. Bummer...

Peace,
    Rich_Art. :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina