Wat een negativiteit over de campaign zag ik op allemaal forums, nou ik ben er gisteravond mee begonnen en vind hem hardstikke vermakelijk. Doet zeker niet onder voor een COD campaign. En de cinematische stukjes waar zoveel over werd geklaagd.....niks mis mee, juist cool. Ik verwacht niet dat de campaign heel lang is, maar leuk is hij absoluut wel.
Vanavond weer een paar potjes gedaan. Ik speel op de PS3 en heb wel in het begin moeite om te verbinden, helaas. Daarnaast heb ik nu ook dat probleem dat je bij een nieuw potje eerst weer even zelf het goede wapen moet kiezen, ipv dat die standaard geselecteerd is.
Net wat TDM gespeeld, ging echt lekker. Eindelijk gebruik gemaakt van de F2000 en de snelheid maakt echt uit. Ik schoot een paar keer veel te laat en toch ging ik niet dood. Soms wel een beetje irritant dat ik me terugtrek achter een muur en ik toch nog dood ga terwijl ik er al lang achter was. Net ook mijn eerste keer geMVP'd op tehran highway dan nog, mijn minst favoriete map. Leek wel of iedereen in het midden begon, na 4 sec 3 mensen neergeschoten. Ging echt goed!!!!
Dat maakt geen verschil? Dan is het effect niet anders, gelaserpaint of niet, een missile van de stinger kan je altijd verbreken met je flares, dus dat is onzin wat je nu zegt.
Je moet dan alsnog gewoon locken. Laser painted of niet, stingers hebben een eigen lock nodig. Die zijn heat seeking en niet laser guided gevoelig.
Ik heb de laatste paar dagen een paar keer gehad dat een guided rocket/javelin-rocket om een locked target rondjes blijft draaien en vervolgens verdwijnt. Weet iemand hoe dit komt? Het is best vervelend want vervolgens wordt ik dus vaak voor mijn knar geschoten. Het komt in ieder geval niet door ECM jammer, want je ziet ze vooraf flares poppen.
Ik hoor wel vaker dat Tehran Highway hun minst favoriete map is, die is juist best tof imo. Gisteren best veel potjes gehad met aardig hoge levels, en op Noshar Canals (rush) een leuk moment meegemaakt. Defender zijnde, dus dan vliegen er weer 5 man op de Tunguska af (, ik was de snelste en dan zie je weer van die pipo's die je blijven achtervolgen. Nu deed een rank 88 dat (dus colonel rank 4, en ik werd gedisabled uiteindelijk. Nu wachtte ik zolang met uitstappen tot de Tunguska nog maar 3% health ofzo had, ik stapte uit en die rank 88 stapte snel in waardoor hij dus opgeblazen werd. Daarna switchte die dude snel naar het enemy team en hij kwam keer op keer aan met z'n RPG's . Z'n dogtag was wel gaaf, iets van 12000 tankkills..
Ik vind Tehraan highway op conquest ook best een aardige map. Beetje simpel en aan de kant van A liggen altijd wat veel snipers in de spawn maar als de voertuigen een beetje goed gebruikt worden levert het vaak wel leuke potjes op
Hmm dan was het een soort bug ofzo, want ik kreeg een rode lock en flares hadden geen zin. En in de kill cam zag ik de heletijd een engineertje liggen met een Stinger op zn rug. Het was ook de heletijd dezelfde
Gister nog even met Heuft gespeeld, en toen kwam dan eindelijk de javelin in zicht! Vanavond vrijspelen hoop ik Nu lees ik veel dingen over laser lock-on. En om eerlijk te zijn begrijp ik het verschil niet echt, is er iemand die dit in een notendopje uit kan leggen voor mij? Moet nu bijv. een Recon eerst een heli locken voordat jij je javelin kan afvuren, of zie ik dit verkeerd?
Een Recon moet mbv de Soflam idd eerst een Heli locken voordat jij je Javelin op een Heli kan afvuren. Verder kun je een Javelin altijd gewoon op een grond voertuig afvuren (Tank, Jeep), en daar heb je van niemand hulp voor nodig.
Nice thnx! En ik neem aan dat je een verschil ziet of hoort bij het locken als het een laser painted is? Of is dat gewoon een aangename verrassing?