[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Moord de guards uit in een huis..., daarna kun je vrij rondlopen in Markath...
    Je kunt alleen bepaalde quest dan niet meer voltooien.., hopelijk word dat gefixt in volgende update.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dit FUS RO DAH! filmpje is ongetwijfeld al gepost, maar ik vond het te grappig om te laten....

Oh, you're an evil person!

EDIT:

Die panda! :D

Laatst bewerkt: 24 jan 2012
  3. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha, thanks Zifnap!! Had ik even nodig op deze saaie studiedag ;)

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, wat blijft die muziek toch epic!

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ach, nu we toch bezig zijn.

Fus Ro Dah rat vs four cats:

Fus Ro Dah Bolt:

Fus Ro Dah movie compilation:

Star Wars & Fight Club. :D

EDIT:

Btw, wat is de film in de compilation tussen 2:20 en 2:40 . Herken het niet, maar het ziet er wel vet uit.

Laatst bewerkt: 24 jan 2012
  6. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Oldboy

7. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks dat ga ik eens proberen. Ik heb ontdekt dat het overal is waar ik een bounty heb. Zodra een guard mij aanspreekt en ik een antwoord geef dan is het freeze frame en klaar. Enige remedie is een reboot van de Xbox..

Ik hoop inderdaad dat het verholpen wordt.

Peace,
    Rich_Art. :thumbs:

8. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb er zo'n 150 uur in zitten nu, maar merk nu helaas dat ik niet meer verder met m'n Thieves Guild missies kan.

Missie 'Loud and Clear' heb ik gedaan, en in plaats van aan de volgende missie te beginnen ben ik andere dingen gaan doen. Nu ik de Thieves Guild missies weer op wil pikken merk ik dat ik nergens met de volgende missie beginnen kan.

Heeft iemand dit eerder meegemaakt? En zo ja, wat is de oplossing?

9. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Misschien nog eens met Brynjolf praten? Misschien heb je een essentieel dialoog niet gehad?

10. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb dat probleem vaker gehoord, voor sommigen werkt het om eerst een paar Thieves Guild jobs te doen.

11. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    Over Brynjolf:
    Heb ik geprobeerd. Hij lijkt ondergronds alleen niet te vinden ondergrond en als ik 'm op de markt tegenkom scheept ie me af met een opmerking.

Nog geeneens aan gedacht, goeie suggestie, ga ik doen.

Btw, nog een laatste vraag: ik heb meer dan 300 Save Games en merk dat m'n Xbox steeds iets trager lijkt. Ik ben als de dood om ze op te ruimen (natuurlijk niet m'n meest recente, maar je zal zien dat ie dan op een of andere onverklaarbare reden niet meer opstart.). Kortom, iemand ervaring met de combinatie Save Games / traagheid Xbox?

Dank voor de antwoorden:thumbs:

12. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.976
    Ik heb al zeker meer dan 1500x keer gesaved *). Ik overschrijf echter wel steeds, zodat ik geen 1500 losse savegames krijg. Heb er een stuk of 8, zodat ik nog verder kan wanneer er iets misgaat. Save dan steeds op de oudste savegame. Aantal keren saven maakt dus niet uit, ik hoop alleen niet dat je echt 300 losse savegames hebt. Ik weet niet of het echt problemen kan veroorzaken, maar handig is het nooit. Dan zou ik eens gaan opschonen.

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Hij heeft 300 save games, dus 300 aparte saves ;)

14. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad, met Skyrim maak ik eigenlijk uit gewoonte continu een nieuwe save game aan. Vanavond maar even opruimen dan :)

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik had ook enorm veel saves en ik heb ze altijd laten staan. Geen probleem met traagheid gehad. Enige wat wat trager werd is het opvragen van de lijst met saves ...

16. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    Hm oke. Ik denk eigenlijk stiekem dat het - helaas - aan de hardware van m'n Xbox ligt. Ik heb 'm enkele maanden laten reparen nadat ie RROD ging. Sindsdien lijkt ie goed te functioneren, met slechts heel af en toe een "freeze".

Het is wel irritant tijdens het spelen van Skyrim, want menu opvragen is vaak ook traag. De traagheid lijkt te worden opgeheven als ik vervolgens op de Xbox 360 guide button druk.

Nu ik alles zo terug lees is het eigenlijk knap irritant. Suf eigenlijk, toch voor lief nemen omdat het zo'n topgame is:)

17. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Nadat ik ooit een keer een megabug tegenkwam waardoor ik niet meer verder kon met de Main Quest en met de Stormcloaks moest ik een save laden van een eind terug. Sindsdien ben ik vaker gaan saven en heb ik een stuk meer savegames. Nooit ergens last van gehad.
    Pas één keer liep het spel megasloom. Waarschijnlijk omdat er een Frostbite Spider in zo'n hutje van een Falmer aan 't flippen was. Toen die dood was ging het weer normaal.
    Niet aan de hoeveelheid saves te wijten dus.

Ik heb eigenlijk al een paar weken niet meer gespeeld. Heb alle questlines al wel uitgespeeld. Wil nog graag wat exploren enzo maar heb de laatste tijd geen tijd meer voor mijn xbox. Komt wel een andere keer.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dat deed ik met Oblivion ook min of meer, om de 5 saves een nieuwe aanmaken.
    Nu heb ik er gewoon 5 en save ik nog steeds om de 5, maar dan geen nieuwe.

Snap je? :+

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wow... ik heb nu écht zo veel quests die niet meer te voltooien zijn. Vooral misc quests waarvan de quest giver verdwenen is/dood is, of waarvan de navigatie niet meer klopt. Echt heel irritant. 8)

20. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Installeer de game op de hdd ... misschien helpt dat!

Trouwens je hebt garantie op een spel wellicht dat het aan het schijfje ligt ..... met bon en al in de winkel proberen ....... anders de spelmaker. Het klinkt misschien raar maar je hebt normale garantie op deze gegevensdragers.

Van het weekend weer spelen trouwens!

Laatst bewerkt: 25 jan 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina