Xbox 360 Koopjes Spotten [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    haha dat zou echt fucking triest zijn, je hebt er toch geen last van?

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Restant komt gewoon op je saldo. Gisteren bijvoorbeeld twee coupons gekocht en vanochtend iets van €29.99 gekocht + €1.95 verzenden. €8 nog wat kan ik nu gebruiken voor iets anders, vandaag maar nog wat coupons gekocht. Handig voor Mass Effect 3 CE en The Darkness 2.

Vorige maand was het precies hetzelfde liedje, Bol heeft er niks tegen gedaan. Livingsocial ook niet en de regels zijn hetzelfde. Niks aan de hand dus.

3. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dus jij vind het goed dat mensen deze actie misbruiken?
    Stel je voor dat er op xboxworld 5000 keys worden weggegeven voor iets en een 2 personen maken 100 accounts om 100 keys te krijgen, is dat rechtvaardig?

4. Obelysc

Obelysc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die jongen heeft waarschijnlijk maar net genoeg op zijn rekening staan om 1 bon te kopen. :lol:

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Nee maar dat is wel anders, want in die situatie is het aantal keys beperkt. Met deze bonnen krijg je gewoon korting en Bol een hoop publiciteit, zonder dat anderen er last van hebben.

6. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Wat is je probleem eigenlijk? De mensen die de bonnen kopen, betalen daar toch gewoon voor? :x

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat kan echt inderdaad nooit lang goed gaan, dadelijk gaan er fucking plasmas enzovoort voor de helft van de prijs weg. Risky business zou ik zeggen.

8. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wow, eerst zeuren over commentaar op nedgames en nu weer dit over iemand die een loophole heeft gevonden en dat heel slim uitbuit, wat een misselijk mannetje ben jij zeg..

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De actie duurt maar een dag. Gewoon niet klagen. Profiteer ervan zolang het kan. Ik heb er zelf 3 gekocht. Dat andere mensen er 100 kopen, dat is wat overdreven. Maar een mail sturen naar bol om daarover te huilen vind ik ook aanstellerij.

10. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Dacht ik al maar ik weet niet echt wat ik nog met het restante kan doen :p dus er gebeurt gewoon niks mee :D
    thnx

@Sloober, idd rare gastje.

Laatst bewerkt: 24 jan 2012
  11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Het is niet de eerste keer dat ze dit hebben gedaan en ze doen het nog een keer, dus nee ik vind het niet verkeerd. Wat ik wel verkeerd vind is dat jij zo'n enorm lafhartige rattenstreek hiermee uithaalt door dit naar hun te mailen, dan vind ik jou eerder zieliger dan de anderen :)

Flikker een eind op man.

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ga 's deaud..

Jij bent zeker ook zo iemand die de politie belt bij geluidsoverlast 1 minuut over tijd... Maargoed, hopelijk is je moeder trots op je!

13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Is dit van vandaag of van de vorige actie? Heb je de bonnen wel snel binnen gekregen, zit zelf nog steeds te wachten.

Zou wel een iPad 3 over paar maanden voor de helft willen halen, maar ga geen 25 bonnen aanvragen. Denk niet dat dit de bedoeling was, maarja leuk voor de mensen die het wel uitproberen.

14. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Zou wel leuk zijn als ik mn 2 bonnen vandaag nog krijg :D
    Overigens toch wel betrouwbaar? :+

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Jup heb vorige keer 1 bon gekocht en dat werkte prima :thumbs: Heb er zelf drie gehaald. Toch een leuke deal voor bijvoorbeeld ME3 :)

16. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Zielig figuur ben je al koop ik 1000 bonnen ik betaal ze toch?

Wat wil je er mee winnen een gratis bon, ik hoop dat ze je terug mailen met bedankt sukkel maar we maken omzet .!

Niks anders dan een zielig figuur ben jij!

17. dave_k

dave_k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staat overigens alleen maar 1 bon per persoon.
    Dus voor de sociale mensen onder ons die geen misbruik van de actie maken en netjes gewoon 1 bon kopen moeten ze leveren. Kan wel wat nieuwe xbox punten gebruiken, alan wake's american nightmare \o/

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
  19. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
  20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben geen rekenwonder...maar stel...men wil een 3DS hebben, volgens mij is die 160 euro ofzo nu, laten we gewoon van 160 uitgaan. Dan moet je 8 bonnen twv 20 euro halen, zelf betaal je dan toch 80? heb ik dat goed of zit ik er volledig naast?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina