[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Anders kijk deze 2 eens 8)




     
  2. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Als een voertuig laser painted is, dan staat er een rode ruit op. Als je in het voortuig zit krijg je een rode lock in beeld.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2012
  3. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Wajoo, haha super bedankt. Dat verklaart een hoop :+
    Die filmpjes zijn beiden best bizar, dat je die muren daar naar beneden kon schieten wist ik niet. Weer iets geleerd om te misbruiken :9
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    en handig is dat als een recon iemand paint, je van de andere kant van de map kan locken :D!
    missile vliegt dan als een echte javelin omhoog
     
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hahaha die filmpjes te mooi, die met die RPG ga ik ook eens uitproberen. Metro moet echt chaotisch zijn met 64 vs 64.
     
  6. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Rode lock = Laser paint. Dan hebben flares idd geen nut ;)
    Als je in een vliegtuig of heli zit is het simpel. Een witte lock op je scherm is een heat seeking (stinger of heatseeking). Deze zijn te counteren door flares, LoS (line of sight) te verbreken of door de ECM tijdig te gebruiken of nét aan te zetten voordat de raketten je raken.

    Een rode lock betekend een laser lock ; Dit is ook tevens de enige lock die je kan krijgen in grond voertuigen.

    Het geluidje van beide locks zijn wel hetzelfe. Dus let goed op de kleur van de lock als je het correct wilt counteren. Om het echt helemaal safe te spelen is ECM jammers het beste. Bij heat seeking kun je de ECM op 2 momenten aanzetten zoals ik al zei. Echter bij een laser lock moet je hem echt gebruiken voordat de lock definitief is. één ding scheelt ; Zodra je gelocked bent met een laser duurt het nog een paar sec. voordat een daadwerkelijke raket op je gelocked kan raken. Maar wacht nooit te lang want zodra de raket met laser guidance op je af gaat dan ben je gewoon de lul (zeker in een heli of jet, one hit kill).

    Laser lock kun je verkrijgen door een Soflam, Laser painter upgrade in attack of scout heli en CITV station in de tank (3rde positie).

    Vervolgens kun je een raket afvuren middels die laser lock middels een Javelin, Laser guided missles in heli's en jets, guided shell in de tank en guided shell in de IFV. Hier heb je ook geen directe LoS voor nodig in tegenstelling tot heat seeking missles.
     
  7. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg, beknopt en toch alles omvattend.
    Super bedankt voor de moeite om het even goed uit te leggen man!
     
  8. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem :) Use it wisely :+

    Dat van die rode locks heeft m'n leven meerdere malen gered ; Ik dacht eerst ook altijd huh? waarom werken mijn flares niet? :+
     
  9. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat betekent het dan als ik met mijn heatseekers (heli) iemand lock en ik ben in de buurt maar die lock verdwijnt gewoon en hij blijft wel piepen maar ik kan niet schieten? Gebeurde me laatst bij de gulf of Oman en is al enkele keren gebeurd.

    Het is iets in die trant, ik blijf hem volgen van dichtbij, ik lock hem maar dan verdwijnt het oranje vakje.
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Stealth waarschijnlijk.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Zo leer je nog eens wat inderdaad, goed om te onthouden :+
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Was me echt nog nooit opgevallen dat je verschillende kleuren locks hebt. Maar goed, ik vlieg dan ook nooit, ben hoogstens eens gunner en het enige wat ik dan hoef te doen is te flaren op het moment dat mn piloot 'flares!' roept :+
     
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de piloot eerst laten flaren en de gunner erna en dan afwisselen :)
    Werkt perfect al kom ik wel eens piloten tegen die niet flaren.. of het gewoon nog niet hebben unlocked dat kan ook :mad:
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou ik doe het altijd eerst zelf. Teammaten lijken 9 vd 10 keer geen flares te hebben of weten niet hoe ze het moeten gebruiken.
     
  15. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe dom ben je dan?
    Ik haal de knoppen ook nog steeds wel eens door elkaar maar flaren is toch best wel belangrijk zeg maar..

    Kun je nu trouwens het afweergeschut van de tegenstander ook kapot maken?
    Gisteren telkens beschoten door dat ding en dat was best irritant zeg maar.
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je bedoelt zo'n afweergeschut als op het deck bij Kharg Island?
    Nou een tijdje geleden met een tank wel 5 schoten erop geschoten (terwijl er iemand inzat), en ik kreeg 0,0 hitmarker en degene die er inzat ging dus ook niet dood.

    Maar aan de andere kant (RU spawn) staat ook zo'n afweergeschut, maar dan op de grond. Daar had ik eens opgemerkt dat het health balkje op de helft zat, en ik kon de AA dus ook gewoon repairen. (ik kreeg repair points omdat er iemand inzat)

    Vreemd dus. 8)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Van de week een heerlijk potje gehad, zij het heel kort. Ik, half om half camper die ik ben, sprint zelf over de map Arica Harbor geloof ik. Hoe van een gebouw om aan de achterkant. Zit je tussen hek en gebouw in, dus had geen ontsnappingsmogelijkheid. Lopen ze gewoon voor je loop langs. 4 gratis kills, dank U wel. Een keer dood gegaan door een mijn die ik te laat zag liggen. Dit maakt het voor mij wel leuker dan alleen maar dood gaan in COD met 64x de normale snelheid van een spel.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Denk dat je Noshar Canals bedoeld? Arica Harbor zit in BFBC2

    En als je van 4 kills al blij word dan ermm.. tsja :+
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Je leest het verkeerd. Einde potje bijna, zei toch dat het kort was. ;)

    Mijn beste in een BF game is 22-1. Eerst dood gegaan door arti en toen een streak van 22, nooit weer gebeurd overigens. Wel nog een keer een streak van 16 gehad.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik lees helemaal niks verkeerd, 4 kills op een rij is nog niet iets om blij van te worden wat mij betreft :+

    Waar ik echt blij van word is om na een spannend potje met 1 ticket verschil te winnen, jammer genoeg komt dat zelden voor. Of je wint dik of je verliest dik. De dubbeltje op zijn kant potjes die op het aller-allerlaatste moment nog beslist moeten worden zijn er zelden
     

Deel Deze Pagina